В седмиците преди 5 юни, Световен ден на околната среда, нова кампания насърчава мъжете от цяла Америка да изоставят бръснарските ножчета и пяната за бръснене до датата на събитието, за да спестят един от най-ценните ресурси на Земята – водата, съобщава Relaxnews.
Кампанията се нарича "Grow one. Save a million” и е замислена от компанията производител на бира Budweiser. Фирмата е решила да се включи в тазгодишния Световен ден на околната среда, с цел да насочи общественото внимание към това как развитите страни използват водата.
Според изчисления на Budweiser всеки мъж използва над 18 литра вода за едно бръснене. Затова кампанията се стреми да насърчи достатъчно много хора да се присъединят към нея и да спестят 3,8 млн. литра вода.
На страницата на кампанията в Facebook американските мъже на възраст над 21 години могат да заявят желанието си да се включат и по този начин да покажат, че искат да помогнат за спасяването на околната среда.
Страницата позволява на потребителите да следят и количеството спестена вода до момента.
Budweiser не е единствената компания, която е решила да се включи в Световния ден на околната среда.
Сред участниците е и австралийската марка Sanctum, която наскоро обеща да се включи в кампанията за въвеждане на 100% биоразградими опаковки.
Световният ден на околната среда е отбелязан за първи път през 1972 г. Той се организира в рамките на Програмата за околна среда на ООН и цели да стимулира политическите дискусии по темата, както и да окуражи хората да живеят живот, съобразен с околната среда.