Все по-малко недоволни клиенти отчитат от EVN

Оплакванията през 2010 г. са по-малко със 7,5% в сравнение с 2009 година

по статията работи: Елена Коцева | 11.02.2011 | 20:21

Електроразпределителят EVN Bulgaria отчита намаляване със 7.5% на броя на жалбите от свои клиенти през 2010 г. спрямо подадените жалби през 2009 г.

Общо за 12-те месеца на изминалата година са подадени 9450 сигнала до дружеството докато през 2009 г. броят им е бил 10215, което е спад с около 7,5%. Броят на жалбите за 2010 г. е по-малко от 1% от общия брой клиенти на дружеството.

Данните сочат, че на 7160 жалби или 76% от постъпилите е отговорено в рамките на 5 работни дни – при нормативно определен срок за даване на информация от 30 дни. Това е подобрение спрямо стойностите от 2009 г., когато в рамките на 5 дни е отговорено на около 67%.

През 2010 г. са постъпили по-малък брой жалби по важни потребителски теми като отчитане и фактуриране на консумираната енергия, въпроси за заплащане, липса на захранване, присъединяване към мрежата, предоставяне на различни услуги. Най-голямо е намалението на постъпилите сигнали за отчитане на консумираната енергия, където редуцирането спрямо 2009 г. е с над 30%. Една от важните предпоставки за това е, че дружеството още през 2009 г. приключи с подмяната на всички електромери с нови, благодарение на мащабни и целенасочени инвестиции.

Намалял е и броят на подадените сигнали по теми, касаещи дейността на "ЕВН България Топлофикация " ЕАД за клиенти в Пловдив и Асеновград. С над 35% са по-малко постъпилите сигнали за размера на получената фактура за доставена топлоенергия.

EVN Bulgaria продължава да работи за усъвършенстване на клиентското обслужване. В компанията е установен вътрешен процес за подобряване работата с потребителите.

Като част от усъвършенстването на процесите по обслужването е въведеното стандартизирано управление на жалбите - въведените единни стандарти при приемането, регистрирането и обработването на жалбите на цялата територия на дружеството, както и осигуряването на висок стандарт при обслужването на клиентите.

EVN Bulgaria предлага на своите клиенти и възможност за проверка на сметката за консумирана енергия, като само за 2010 г. са извършени над 5 млн. проверки на фактури. Това може да стане чрез денонощния телефонен номер 0700 10207 или на сайта на дружеството.

Освен да предоставя информация, Центърът за връзка с клиенти на EVN Bulgaria търси активно и мнението на клиентите чрез регулярно провеждане на проучвания и анализи на клиентската удовлетвореност.


Добави коментар
Моля, пишете на кирилица! Коментари, написани на латиница, ще бъдат изтривани.

ТВ програма

Кино

  • Сега Любов и саможертва тв филм /9...
  • 23:00 По света и у нас
  • 23:25 Ал Хайба тв филм /15 епизод/ (12)
  • 00:10 Още от деня специално издание/п/
  • 00:40 100% будни сутрешно токшоу с...
  • 02:15 Култура.БГ предаване за култура с...
  • 03:10 Бразди /п/
  • 03:55 Библиотеката /п/
  • Сега "Колко ми даваш?" - забавно шоу с...
  • 23:15 bTV Новините - късна емисия
  • 23:45 "Добрият доктор" - сериал, с.6,...
  • 00:30 "Спирала" - сериал, с.4, еп.6
  • 01:40 "Приятели" - сериал
  • 02:10 bTV Новините /п./
  • 02:50 "Преди обед" - токшоу с водещи...
  • 05:20 "Лице в лице" - публицистично...
  • Сега "Hell’s Kitchen България" (нов...
  • 23:00 Новините на NOVA
  • 23:30 "ФБР" - сериал, сезон 4
  • 00:30 "Частни детективи" - сериал, сезон 3
  • 01:20 "Черният списък" - сериал, сезон 7
  • 02:15 "Врагът отблизо" - сериен филм
  • 03:15 "Наследство" - сериен филм /п/
  • 04:10 "Свободна да избира" - сериал /п/
Какво е общото между цигарите и мазнините по корема Анализът им показва, че започването на пушенето и пушенето през целия живот е свързано с увеличаване на коремните мазнини.