Собственикът на Уилямс сър Франк Уилямс отчете, че е допуснал грешка като е отказал да даде на Ейдриън Нюи искания от него дял в тима и така се е отказал от неговите услуги.
Прочутият инженер допринесе за петте титли на Уилямс между 1992-ра и 1997-ма година, преди да напусне компанията, тъй като поиска дял от отбора.
Уилямс отказа сделката и това прати Нюи в МакЛарън, където той конструира MP4/13, болидът, с който тимът спечели титлата при пилотите и конструктурите за 1998-ма година.
По-късно инженерът се присъедини към тима на Ред Бул и му помогна да спечели и двете титли в последните два сезона, с което стана най-успешният дизайнер в спортната история.
Франк Уилямс смята, че е направил груба грешка, допускайки Нюи да си тръгне от Уилямс и това се вижда от факта, че отборът се е отдалечил от позицията да се бори за титлата. В най-успешния си сезон напоследък Уилямс завърши на девето място.
"Нюи искаше определен дял, който аз навремето не му дадох. Отчитам това като голяма грешка. Ейдриън е доста забележителна личност", сподели собственикът на тима пред F1 Racing magazine.
Връщайки се назад към миналия сезон сър Франк Уилямс отчете, че FW33 е бил неуспешен болид. С промените в новата машина обаче тимът базиран в Груув, Великобритания се надява да подобри своето представяне.
"Не съм инженер, но съм виждал и много добри и много лоши коли, а нашата не бе достатъчно бърза. Липсваха ни доста важни неща, например добра аеродинамика. Също така и конските сили. Това просто не бе достатъчно бърза кола.
Сега двигателят на Рено ни дава надежда. Имаме три нови попълнения в техническия екип, сред които нов технически директор и шеф на аеродинамиката.
Но има и още един проблем. Той се нарича Ейдриън Нюи. Като него няма друг", категоричен е сър Франк Уилямс.