Две важни рокади бяха оповестени днес в отбора от Формула 1 - Уилямс, който не се радва на никак успешен старт на новия сезон.
Техническият директор на британците Сам Майкъл и главният отговорник по аеродинамиката Джон Томлинсън ще напуснат тима след края на настоящата кампания, а от Уилямс обявиха, че Майк Коулан ще заеме позицията на главен инженер. Босът Франк Уилямс оповести, че Майкъл и Томлинсън сами са взели това решение, давайки шанс на своите шефове да разполагат с достатъчно време, за да открият адекватни техни заместници.
"Както Сам, така и Джон са много талантливи хора, които работиха здраво за Уилямс в течение на съответно десет и пет години", коментира Франк Уилямс. "Те обаче осъзнават, представянето на тима не е на нужното ниво, поради което и решиха да ни предоставят възможност да се прегрупираме и да осъществим нужните промени, които да ни върнат отпред на стартовата решетка".
"И двамата ще продължат да заемат настоящите си позиции до края на годината, бидейки сигурни, че отборът ще запази своята концентрация до края на 2011. Всички ние сме много признателни на Сам и Джон, заради техния професионален подход", добави Франк Уилямс.
Бившият кадър на МакЛарън Майк Коулан пък е най-новото попълнение на Уилямс. Коулан напусна тима от Уокинг през 2007, когато започна да се разразява прочутия "шпионски скандал".
"Майк Коулан е страхотен инженер, разполагащ със солиден опит във Формула 1. Той изтърпя своето двугодишно наказание, като напълно разбира, че тогава е постъпил грешно и сега съжалява за това. Радваме се, че му предоставяме възможност отново да докаже качествата си. Той е един от най-талантливите", коментира Франк Уилямс.