В края на второто тримесечие на 2011 година количеството на читателите на електронната версия на The New York Times се повиши до 224 000.
Това се съобщава в пресрелийз на The New York Times Co, публикуван на официалния сайта на компанията.
Сайтът на вестника стана платен от 28 март, като само за първия месец събра повече от 100 000 читатели. През май месец обаче рейтинговата агенция comScore съобщи, че количеството на читателите е паднало с 24.4% през април месец в сравнение с показателите през март.
Приходите на The New York Times Co, които издават The New York Times както и вестниците The Boston Globe и The International Herald Tribune, през второто тримесечие на тази година са 576.7 милиона долара, като това е спад с 2.2% в сравнение с показателя за същото тримесечие на миналата година.
Голяма част от доходите на компанията се от реклама - 302, 2 милиона долара. Останалата част от сумата New York Times Co е спечелила от продажбата на изданията. Нетната печалба за този период на компанията е 32 милиона долара, а нетната загуба – 119.7 милиона долара.
The New York Times вече обяви намерението си да направи сайта си платен, но само частично. Според условията на компанията ще плащат само редовните читатели (например тези, които четат повече от 20 статии месечно).За останалите сайтът остава безплатен.
The New York Times е третият по популярност в САЩ вестник с тираж от 916 хиляди. С най-голям тираж (по средни показатели) лидер на пазара е The Wall Street Journal с 2 милиона и 117 хиляди екземпляра.