На фона на политиката на техно гиганти като Amazon, Samsung и Google, които "зарибяват" потребители с нови таблети на по-ниски цени, от Apple действат срещу конкуренцията по обратния път.
Снощи изпълнителният директор на гиганта Тим Кук представи новите таблети от серията iPad. Втората версия на малкия iPad mini ще се предлага на цена от 399 долара, което е със 70 долара повече от миналогодишния модел.
Цената на базисната версия на новия голям iPad Air остава непроменена – от 499 долара нагоре, съобщава агенция Bloomberg.
Така Apple отново доказват, че високите цени не ги плашат и че продължават да следват политиката си на предлагане на висококачествени продукти на цени, по-високи от средните за този клас продукти.
По време на представянето на таблетите в Сан Франциско шефът на маркетинговия отдел на Apple Фил Шилер коментира, че компанията му вижда как таблетният пазар се разцепва на две.
От едната страна са Apple, които се фокусират върху направата на висококачествени устройства, докато от другата страна са по-нискокачествените продукти, които оказват ценови натиск.
Още за новото предложение на компанията четете в Econ.bg.