"БДЖ Товарни превози" реализира приходи от 500 хил. лева на ден*

Компанията превозва товари с около 3 хил. вагона

по статията работи: Деляна Петкова | 08.11.2011 | 15:30

Дъщерното дружество на БДЖ - "БДЖ Товарни превози" всеки ден генерира дневни приходи от 500 хил. лева. Това стана ясно по време на кръгла маса за реформата в БДЖ. 

Пламен Джуров и Ивайло Иванов, които са управители на "Товарни превози" обясниха още, че превоз на товари се извършва с около три хиляди вагона, пише Econ.bg. Има недостиг от около 200 - 300 вагона. 

15 са големите клиенти на "Товарни превози". Имало е случаи, при които от компанията са отказвали превози по икономически причини - например когато клиенти са искали да превозват товар с един вагон от София до Варна. В тези случаи разходите са по-големи от приходите, отчите ръководството.

В "Товарни превози" работят 3 хил. души, след осъществяването на реформите в БДЖ броят им ще бъде намален с около хиляда души, но съкращенията няма "по никакъв начин да окажат влияние на работните процеси". Плановете са компанията да бъде приватизирана до една година.

* Статията е коригирана.


Добави коментар
Моля, пишете на кирилица! Коментари, написани на латиница, ще бъдат изтривани.

Коментари


6 Стамена Георгиева Георгиева 08.11.2011 | 17:27
Дрън-дрън, само ни замазват очите и искат да си мислим, че работят и искат да подобрят нещо. Само че ние виждаме всичко и не могат да ни баламосват. България без железница няма да остане, така че само остава да се молим да не я съсипят още повече.
5 Иван Цветков 08.11.2011 | 16:28
Петър, кой ще купи Пътнически превози? Нали затова е целия спор сега. Когато го докарат на печалба, в необозримо бъдеще, тогава ще шитнат и него!
4 Петър Стоянов 08.11.2011 | 16:24
Добре бе, каква е логиката да приватизирате нещо, което ви носи печалба от по половин милион на ден?! Приватизирайте БДЖ "Пътнически превози" тогава - нали носило милиони загуби годишно - спасете него. Какво сте тръгнали да се занимавате, с нещо, което вкарва свежи пари в майката - Български държавни железници...
3 d.krumova _ 08.11.2011 | 16:15
Жоро, ти ако беше инвеститор, щеше ли да си вложиш парите си в железницата? Не пари, а драконов контрол й трябва на нея. Цял месец вече нищят казуса с безследно изчезналите близо 1000 вагони и никакво развитие няма по въпроса. Някой е окрал де що е намерил, друг го прикрил, а сега служители и пътници ще плащат за това нагло престъпление.
2 Георги Петров 08.11.2011 | 15:59
Най-лесно е да продаваш на поразия и да живееш с тези пари известно време. По-добре да оставят тази компания и да не минава частна. При правилни инвестиции и по-малък брой персонал, БДЖ може да да дръпне много сериозно напред.
1 Иван Цветков 08.11.2011 | 15:39
''Плановете са компанията да бъде приватизирана до една година'' Е за какво? Не може тази печалба да се пренасочва към губещите предприятия на БДЖ? Защо им трябва да продават единствената печеливша част от железницата?

ТВ програма

Кино

  • Сега Не се мотай в краката ми игрален...
  • 07:00 Имало едно време...предметите...
  • 07:15 Телепазарен прозорец
  • 07:30 Домът на вярата
  • 08:00 Денят започва с Георги Любенов
  • 11:00 Отблизо
  • 12:00 По света и у нас
  • 12:30 Арена спорт
  • Сега "Светът на здравето" - здравно...
  • 06:30 "Древно инженерство" - документална...
  • 07:30 "Тази събота и неделя" - уикенд...
  • 11:00 "Богатствата на България" -...
  • 11:30 "Светът на здравето" - здравно...
  • 12:00 bTV Новините - обедна емисия
  • 12:30 ПРЕМИЕРА: "Принцесата на цветята" -...
  • 14:30 "Баби мажоретки" - комедия (САЩ,...
  • Сега "Иконостас"
  • 06:30 "Кобра 11: Обади се!" - сериал,...
  • 07:30 "Събуди се" - предаване
  • 11:00 "Съдебен спор" - предаване на NOVA
  • 12:00 Новините на NOVA
  • 12:30 "Когато се появи любовта" - с уч....
  • 14:15 "От Италия с любов" (премиера) - с...
  • 16:00 "Да хванеш гората" - документална...
Какво е общото между цигарите и мазнините по корема Анализът им показва, че започването на пушенето и пушенето през целия живот е свързано с увеличаване на коремните мазнини.