"Под прикритие” е продаден на три континента и стартира излъчване в Азия, Латинска Америка и Европа. Това съобщиха от БНТ, които уточниха, че аудиторията на сериала става мултимилионна.
Финансовият доклад за приключили сделки по територии на американската компания "Ню Филмс Интернешънъл”, която дистрибутира филма посочва, че това са Китай, цяла Латинска Америка, Германия, Франция, Великобритания и Турция.
Това са пазари с огромен потенциал на зрителска аудитория и висок стандарт на оценка на продукцията.
Успехът на сериала "Под прикритие” на международния телевизионен пазар е реално признание за качеството на една продукция, която от локален продукт се превръща в световен, коментираха още от националната телевизия.
От БНТ заявиха още: "С продуцирането на сезонния сериал "Под прикритие” БНТ демонстрира мащаба на обществената телевизия, която с производството на висококачествен продукт постига комерсиален ефект и възвращаемост на субсидията от данъкоплатците.
В случая Националната телевизия постигна този успех, като направи всички нормални за европейските производствени стандарти стъпки – селектира потенциално добър проект, реализира го с доказано успешната продуцентска компания на българския пазар "Камера” ООД, представи го на най-големия телевизионен пазар MIPCOM в Кан и го продаде на световен дистрибутор - американската продуцентска компания Ню Филмс Интернешънъл."
БНТ има предложение за преговори за продажбата на втория сезон на "Под прикритие”, а в момента екипът на сериала приключва работа по библията на трети сезон.
Националната телевизия има готовност да стартира производството му веднага, когато целият сценарен пакет получи одобрението на Студия "Екран”.