Volvo Cars обяви, че новите автомобили от серията 90 - XC90, V90, S90, вече ще се предлагат с водещото приложение на Microsoft – Skype for Business. Така Volvo става първият автомобилен производител, който въвежда тази система в колите си. "На всички ни се е случвало. Да стоим в колата и да се опитваме да проведем конферентен разговор. Или ще се разпадне връзката, или ще изпуснем мобилния, докато се опитваме да се свържем, или пък ще забравим паролата. Това със сигурност не е най-добрият начин да започнем важен разговор. И най-важното е, че вниманието на водача не е там, където трябва да бъде, а именно – на пътя. Skype for Business ще сложи край на тези неудобства." Това заяви вицепрезидентът на Volvo Андерс Тилман-Микиевич.
Милиони хора по света използват активно Skype for Business в работното си ежедневие. В колите от серията 90 на Volvo хората ще могат да виждат предстоящите си Skype срещи и детайлите по участието си в тях, както и да се включат в конферентна връзка само с един клик, посредством широкия централен дисплей на таблото. "Skype for Business е поредната голяма стъпка в предизвикателството да останем свързани със света, докато шофираме. В зората на безпилотните автомобили, ние виждаме бъдещото в приложенията, които ще позволят на хората да прекарват по-малко време в офисите си. Това е само началото на един напълно нов начин, по който ще се гледа на времето, прекарано в колата", поясни Андерс Тилман-Микиевич.
Подходът на Volvo да внедрява най-новите приложения в колите си е продиктуван от желанието на компанията да направи живота на своите клиенти по-лесен и безопасен чрез използването на модерните технологии по разумен начин. Партньорството на Volvo с Microsoft включва още проучване на възможностите за използване на Microsoft Cortana за гласово и контекстуално разпознаване на човешките потребности. "Volvo е сред първите, които признават, че светът на бизнеса става все по-мобилен. Хората имат нужда да бъдат продуктивни отвсякъде, включително от колите си", заяви Бен Канинг, продуктов мениджър за Skype for Business в Microsoft. "Развълнувани сме, че ще разширим света на модерните срещи чрез Volvo”, добави Канинг.