Velocity е телевизионният канал, който Discovery Communications Inc. пуска само за богати мъже и техните играчки, предаде АП. Таргет аудиторията на Velocity са мъже с доходи от 150 000 долара годишно нагоре.
"Просто преценихме, че подобен канал липсва на пазара", уточнява президентът на Discovery Communications Дейвид Заслав.
Discovery Communications Inc. вече са "опипали почвата" с предавания, посветени на класически автомобили. Именно колите ще са фокусът на новия канал.
"Автомобилите са изключително важни за американските мъже. Още от малки си мечтаем за деня, в който ще пораснем, ще изкараме книжка и ще си купим кола", продължава Заслав.
Освен това, Velocity ще запознава зрителите с яхти и състезания с яхти, спорт и риалити шоута, които покачват адреналина у мъжете.
На 25 септември новият канал ще замести съществуващия в момента HD Theater, пуснат през 2002 г. с конкретната цел да показва HD версии на други програми от компанията.
Компанията все още няма планове да създаде канал за богатите жени, но това е така, защото програми като Oprah Winfrey Network, TLC и Animal Planet са силно насочени към нежния пол.