Div.bg - динамичен, искрен, влиятелен - това е сайтът за мъжка аудитория, който превзе лидерската позиция сред лайфстайл сайтовете в България.
С 416 932 уникални посетители по данни на Gemius България за март 2013 г., мъжкият сайт на 3Бей.БГ АД зае челната позиция сред конкуренцията у нас.
Близо 11% от българската интернет аудитория чете ежедневно Div.bg в сравнение със 7,7 на сто за втория в класирането за март и 4,9 на сто за третия, според класацията.
Div.bg има 11 484 642 импресии през миналия месец.
Темпът на растеж на сравнително младата медия се засили особено през последните месеци след пускането на новия й дизайн, като влияние оказа и последващият старт на мобилната й версия.
Div.bg привлича аудитория, като читателите на медията прекарват все повече време в четене на оригиналните авторски статии и в разглеждане на привлекателните галерии.
Екипът, който доведе Div.bg до първото място за март, е начело с главен редактор Георги Тотев.
Стихията на редактора Ваня Савкова пък са концертите, най-интересните събития около най-добрите групи и изпълнители и разбира се, най-добрата музика.
Неда Ковачева пък може да ви накара да заобичате или намразите киното след нейните невероятни резюмета на филмите на малкия екран.
От началото на март екипът на медията може да се похвали и с поредното ново и талантливо попълнение в лицето на Христо Узунов, който със своята креативност и чар, не само пленява женските сърца, но и мотивира целия екип.
Div.bg е онлайн от 2011 г. Само за две години 3Бей.БГ АД успя да го наложи изключително успешно в неговия сегмент, като ще работи и за в бъдеще в посока засилване и задържане интереса на таргетираната аудитория.