Персонажът от търговската марка Hello Kitty, който нашумя сред децата, като се появяваше по чанти, играчки, дрехи и всякакви пособия, всъщност не е котка, както цял свят смяташе, пише AP.
Японската компания "Санрио" излезе със становище, че Hello Kitty не е никакво коте и шокира света, който вярваше в анимирания герой. Новината бе посрещната с голямо удивление от поклонниците на търговската марка.
Истината за котето, което не е коте бе разкрита, след като американската антроположка Кристин Яно организира изложба, посветена на историята на Hello Kitty, в един от музеите в Лос Анджелис.
По думите й, тя получила послание от "Санрио", в което представители на компанията изразили недоволството си, че в изложбата персонажът от търговската марка е представен като писана.
Те настояли, че рисуваният персонаж (внимание!) е малко момиченце. Дали това не е по-шокиращо, не се знае.