Притежаваният от Facebook Instagram използва Halloween, за да тества нов видео канал, кръстен 'Best Videos' (най-добрите видеа). В случая определено не става въпрос за най-зарибяващото или новаторско заглавие на света.
Първата колекция от видеа (всяко с продължителност 15 секунди), очаквано, беше изпъстрена от Halloween кадри – от плашещи, през пеещи такива, та до "танцуващи" трилъри.
Според Instagram тестът е успешен. Видеата се стартират автоматично, но могат да бъдат паузирани, превъртани с плъзгане по дисплея на смартфона/таблета.
Instagram стартира канала буквално на Halloween, но според WIRED той все още е отворен и потребителите могат да добавят видеа с хаштаг #IGHalloween.
Instagram ще използва предстоящите празници за още няколко пробни сесии на новата си видео услуга, като идеята е впоследствие тя да отразява събития от всякакъв род – коледни празници, фестивали, концерти и т.н.