LinkedIn е социална мрежа за търсене и установяване на делови контакти. В мрежата са регистрирани над 150 млн. потребители, представляващи 150 отрасли на бизнеса от 200 страни. Мрежата предоставя възможност на регистрираните потребители да създават и поддържат списък от делови контакти.
Те могат да бъдат поканени както от сайта, така и отвън, като мрежата изисква предварително познанство с контактите. Когато потребител няма пряка връзка с контакт, той може да бъде представен чрез друг контакт.
Професионалната мрежа се оказва доста успешна. Приходите за второто тримесечие на LinkedIn са нараснали с 59% вследствие на увеличение в потребителите и успеха при мобилните устройства.
Акциите на компанията са поскъпнали със 7 на сто до рекордните 228,50 долара за бройка, което е 9-ти пореден месец на по-добри от очакваните данни. Компанията обаче обяви по-слаби прогнози за третото тримесечие.