На 26 октомври Microsoft ще пусне своята най-радикално променена операционна система за последните 25 години - Windows 8. Подкрепяйки я с разработки на стойност 1,5 млрд. долара и гигантска маркетингова кампания за 1,8 млрд., софтуерният гигант изглежда да не оставя вариант за провал, коментират от BGR News.
Windows 8 ще е не само леко променена версия на предишната Windows 7. Вдъхновена от Windows Phone, новата ОС е изцяло преосмислен продукт, който предлага на потребителя множество нови възможности – в това число удобство при работа с мобилни устройства със сензорни екрани.
За възможностите на Windows 8 (a и на рекламните експерти на Microsoft) говори и първата официална телевизионна реклама, която Microsoft пускат. В случая тя е насочена директно към крайните потребители, а не към бизнес аудиторията, която компанията цели да привлече с новия си продукт.