Японската корпорация Panasonic не очаква цените на следващото поколение телевизори с екрани от органични светодиоди (OLED) да паднат до нивото на LCD моделите в обозримо бъдеще. Това заяви в четвъртък (28 юни) новият президент на компанията Казухиро Цуга, цитиран от Reuters.
По-рано тази седмица Panasonic и техният японски конкурент на пазара на телевизори Sony заявиха, че ще обединят усилията си в производството на нови модели OLED телевизори за масова употреба.
Така двете компании, които загубиха доста от позициите си в последно време, ще се опитат да окажат отпор на възхода на южнокорейските си конкуренти от Samsung и LG. В началото на годината последните две представиха прототипи на 55-инчови свръхтънки OLED телевизори, предлагащи качество на изображението, характерно за смартфоните от висок клас.
Казухиро Цуга, който бе одобрен за новия президент на Panasonic по време на среща на акционерите тази сряда (27 юни), заяви още, че една от основните му мисии ще бъде ускоряването на процеса на вземане на решения в компанията. Наред с това Цуга си постави за цел да изправи на крака закъсалия бизнес с телевизори в рамките на две години.