Тапи на изхода на София по „Тракия“ за 3 месеца и половина

От днес до 1 юли ще се ремонтират 5 виадукта, движението ще е двупосочно в едното платно

по статията работи: iNews.bg | 13.03.2020 | 11:22

От днес - 13 март, започва ремонтът на платното за София на 5 виадукта по АМ "Тракия". Ще се извършват ремонтно-възстановителни дейности в лявото платно на съоръженията при 13-ти, 15-ти, 17-ти, 18-ти и 20-ти км на автомагистралата. Движението в близо 14-километров участък (между 9-ти и 23-ти км) ще се извършва двупосочно в обновеното през миналата година платно за Бургас. За улеснение на трафика в края на работната седмица, когато много хора тръгват на път, всеки петък от 14 ч. ще има две ленти за Бургас и една за София.

В неделя от 14 ч. до 10 ч. в понеделник, когато пътуващите се връщат към столицата, ще има две ленти за София и една за Бургас. Реверсивно движение ще бъде въвеждано и при събирането на няколко почивни дни, като двете ленти в посока Бургас ще бъдат в последния работен ден, а за столицата в последния почивен ден. Пътноподдържащото дружество "Автомагистрали" ще работи изключително мобилизирано, за да може ремонтните дейности на петте виадукта по АМ "Тракия" да завършат преди началото на активния туристически сезон - до 1 юли.

В момента се изкърпва участъкът от първокласния път I-8 през Нови хан и Вакарел, който в дните петък и събота ще се използва като обходен маршрут за камионите над 12 т, пътуващи за Бургас. От следващата седмица, след като завършат ремонтните дейности, се предвижда в петък от 14 ч. до 20 ч. и в събота от 9 ч. до 14 ч. МПС над 12 т да преминават по първокласния път. Отбиването на движението ще става при 5-ти км на АМ "Тракия", а качването отново на автомагистралата ще е при 23-ти км, пътен възел "Вакарел". Тежкотоварният трафик за София ще преминава по АМ "Тракия". Целта е повишаване на безопасността на движение и повишаване на пропускливостта в дните с интензивно движение.

Агенция "Пътна инфраструктура" апелира шофьорите да карат разумно, със съобразена скорост, да не предприемат рискови изпреварвания и да спазват стриктно въведената временна организация на движението. Ремонтите са наложителни и трябва да бъдат направени, за да се пътува след това много по-безопасно и удобно по обновени пътни участъци.

Индикативната стойност за ремонта на горното строене на виадуктите е около 25 млн. лв. с ДДС. Ще бъде направен ремонт на пътните плочи, греди, дилатационни фуги и тротоарни блокове, хидроизолация, асфалтова настилка, маркировка, нови предпазни парапети и мантинели. Съоръжението при 13-ти км е с дължина 254 м, при 15-ти км - 322 м, при 17-ти км - 322 м, при 18-ти км - 242 м, а при 20-ти км - 404 м. Продължава и ремонтът на долното строене на съоръженията. Към момента са изпълнени около 80% от дясното и близо 30% от лявото платно.


Добави коментар
Моля, пишете на кирилица! Коментари, написани на латиница, ще бъдат изтривани.

ТВ програма

Кино

  • Сега Туризъм.бг
  • 12:00 По света и у нас
  • 12:30 Бразди
  • 13:00 Иде нашенската музика
  • 14:00 Религията днес
  • 15:00 Спортните таланти на България:...
  • 15:30 Библиотеката
  • 16:00 Приключенията на един Арлекин тв...
  • Сега "Светът на здравето" - здравно...
  • 12:00 bTV Новините - обедна емисия
  • 12:30 "Загадки за начинаещи: Убийствен...
  • 14:15 ПРЕМИЕРА: "Вкусът на Португалия" -...
  • 16:00 "Търси се…" - токшоу с водещи Меги...
  • 17:00 "Животът по действителен случай" -...
  • 19:00 bTV Новините - централна емисия
  • 19:30 bTV Репортерите - поредица за...
  • Сега "Съдебен спор" - предаване на NOVA
  • 12:00 Новините на NOVA
  • 12:30 Темата на NOVA
  • 13:00 "Необичайният живот на Тимъти...
  • 15:00 "50 първи срещи" - с уч. на Адам...
  • 17:00 "Любовни афери" (премиера) -...
  • 18:00 "Ничия земя" - предаване
  • 19:00 Новините на NOVA - централна емисия
Какво е общото между цигарите и мазнините по корема Анализът им показва, че започването на пушенето и пушенето през целия живот е свързано с увеличаване на коремните мазнини.