Cascada стана по-мощна

Новият дизелов двигател в кабриото работи и по-тихо за още по-приятни емоции през лятото

по статията работи: Кристиан Костурков | 12.06.2015 | 13:08

Изцяло нов дизелов двигател вече предлага Opel в своя кабриолет Cascada. Той заменя стария 2-литров CDTI мотор с мощност от 165 к.с., с който досега се задвижваха повечето модели на марката от Рюселсхайм. Новият двигател е със същия работен обем, но с повишена мощност до 170 к.с. и паралелно намален разход на гориво, а съответно и с отделяне на по-малко вредни емисии в атмосферата. След като вече дебютира под капаците на Insignia и Zafira Tourer, сега агрегатът вече се поставя и в кабриото Cascada.

В сравнение със своя предшественик, новият 2.0 CDTI на Opel предлага 3 процента по-голяма максимална мощност и 14 процента по-висок въртящ момент при едновременно по-ниски показатели по отношение на разхода на гориво. В комбинация с 6-степенната ръчна скоростна кутия, внушителният кабриолет има нужда само от 4.9 литра гориво, за да измине 100 км в смесен цикъл. Паралелно е повишена и екологичността на новия мотор, който вече отделя само 129 грама CO2 на километър. С тези показатели новият агрегат отговаря на изискванията на Euro 6 за 2-литров двигател.

CDTI бележат подобрение в размер на шест процента. Мощният двигател е отлично предложение за комфортната и динамична Cascada – с него откритият модел на Opel има ускорение от 0 до 100 км/ч за 10.3 секунди и постига максимална скорост 218 км/ч. Спринтът от 80 дo 120 км/ч на пета предавка се извършва само за 9.3 секунди, което е със седем десети по-кратко време от това при предишния двигател.

За да ускори от 0 до 100 км/ч Opel Cascada има нужда от 10.3 секунди. Спринтът от 80 до 120 км/ч на пета предавка пък отнема 9.3 секунди. С новия 2.0 CDTI просторният кабриолет може да развие максимална скорост от 2018 км/ч.

"Opel Cascada е кабриолет от среден клас с характеристики и удобства от висша класа, високо качество на изпълнението и извънредно привлекателна цена. С новия двигател, който е част от нашата широка офанзива в областта на задвижващите агрегати, почитателите на кабриолетите вече получават машина, демонстрираща нови стандарти по отношение на качеството на работните характеристики, разгръщането на тягата и разхода на гориво”, казва вицепрезидентът по продажбите и следпродажбено обслужване на Opel Group Петер Кристиан Кюсперт.

Инженерите на Opel са успели да постигнат повишаване на ефективността на новия дизелов двигател чрез промени във формата на горивните камери, oптимизиране и промяна на профила на всмукателните тръби и използване на нова система за впръскване на гориво с налягане 2 000 бара и с до 10 впръсквания на работен цикъл. Tези мерки спомагат и за повишаване на качеството на работните му характеристики благодарение на по-финото

разпрашаване на горивото. Впечатляващият максимален въртящ момент от 400 Нм е на разположение 1 750 дo 2 500 об/мин. За първи път в турбината с променлива геометрия VGT (Variable Geometry Turbine) се използва електрически вместо вакуумен актуатор, което спомага за подобряване на времето за реакция с 20% за още по-голямо удоволствие

от шофирането. С цел повишаване на надеждността и издръжливостта на агрегата, турбокомпресорът разполага с водно охлаждане и с маслен филтър на входа, който намалява

износването и увеличава експлоатационния живот на лагерите.

Освен подобряване на работните характеристики на мотора, инженерите на Opel са постигнали и намаляване на шума и вибрациите от него. Тези изисквания са били заложени още при разработката на новия двигател. Новата конструкция на алуминиевата цилиндрова

глава, придружена от полимерен капак на клапаните с шумо- и вибрационно изолирани точки на закрепване и допълнително уплътнение има силен шумоподтискащ ефект. В долната част на двигателя е инсталиран нов балансиращ модул с корпус от отлят под високо налягане алуминий, в който са разположени два балансиращи вала с обратно въртене, способни да погасят ефективно до 83% от проявяващите се като неприятни вибрации колебания на двигателя. В резултат на изброените, както и на многобройни други конструктивни мерки, новият 2.0 CDTI се отличава с по-ниски нива на шум от своя предшественик в целия работен диапазон, а нивото от 74 децибела при работа на празни обороти е с три децибела по-ниско от досегашното. Всичко това издига удоволствието от шофирането на Cascada с отворен покрив до нови висоти.


Добави коментар
Моля, пишете на кирилица! Коментари, написани на латиница, ще бъдат изтривани.

ТВ програма

Кино

  • Сега Спорт ТОТО
  • 19:00 Последният печели...
  • 20:00 По света и у нас
  • 20:45 Спортни новини
  • 21:00 Вечерното шоу
  • 22:00 Любов в окови 3 тв филм /24,...
  • 23:00 По света и у нас
  • 23:25 Да надживееш Ескобар тв филм /47...
  • Сега "Стани богат" - телевизионна игра с...
  • 19:00 bTV Новините - централна емисия
  • 20:00 "Ергенът" - романтично риалити, с.3
  • 23:00 bTV Новините - късна емисия
  • 23:30 "Разобличаване" - сериал, с.3, еп.9
  • 00:40 "Дъф и Вазовски" - сериал, с.2, еп.9
  • 01:40 "Ослепително слънце" - сериал, с.2,...
  • 02:10 bTV Новините /п./
  • Сега "Сделка или не" (премиера) -...
  • 19:00 Новините на NOVA - централна емисия
  • 20:00 "Hell’s Kitchen България" (нов...
  • 22:00 "Есента на демона" (премиера) -...
  • 23:00 Новините на NOVA
  • 23:30 "Военни престъпления: Лос...
  • 00:30 "911" - сериал, сезон 2
  • 01:20 "Престъпни намерения" - сериал,...
Какво е общото между цигарите и мазнините по корема Анализът им показва, че започването на пушенето и пушенето през целия живот е свързано с увеличаване на коремните мазнини.