16 фирми искат свои рекламни елементи върху общински терени в София

Те са подали документи за конкурса за разполагането им в столицата

по статията работи: Кремена Бедерева | 10.06.2011 | 18:19

Общо 16 фирми са подали документи за конкурса за разполагането на рекламните елементи върху общински терени в София, съобщиха за БТА от Столичната община.

За пакет "А", който съдържа места за разполагането на рекламни елементи с площ до 4 кв. м са подадени документите на 13 фирми, а за пакет "Б", който съдържа местата на рекламните елементи до 12 кв. м, подадените документи са на общо 15 фирми.

Кандидатите за разполагането на рекламни елементи до 4 кв. м. в общински терени са консорциум "Блу Стар Аутдор", "Рекламна мрежа 5" ООД, ДЗЗД "Консорциум Бум", ДЗЗД "Грийн Сити Медиа", консорциум "Епамедиа - Идея Комм Аутдоор Груп", "АВВ Инженеринг" ЕООД, консорциум "Билборд Моушън артс", "Пиеро 97 МА" АД, "К Аут Ов Хоум" ООД, "Имидж" АД, "Булмедия" АД, ДЗЗД "Прайм Аутдор", обединение "Алианс Аутдоор Медиа" ДЗЗД.

За разполагането на рекламни елементи от 9 до 12 кв. м. в общински терени кандидатстват консорциум "Блу Стар Аутдор", "Радея" ЕООД, ДЗЗД "Консорциум Бум", ДЗЗД "Грийн Сити Медиа", консорциум "Епамедиа - Идея Комм Аутдоор Груп", "АВВ Инженеринг" ЕООД, консорциум "Билборд Моушън артс","Пиеро 97 МА" АД, "К Аут Ов Хоум" ООД, "София аутдор" ДЗЗД, "Имидж" АД, "Булмедия" АД, ДЗЗД "Прайм Аутдор", обединение "Алианс Аутдоор Медиа" ДЗЗД.


Добави коментар
Моля, пишете на кирилица! Коментари, написани на латиница, ще бъдат изтривани.

Коментари


3 d.krumova _ 10.06.2011 | 19:06
Рекламни къщи предлагащи външни реклами са доста успешен и апетитен бизнес, а рекламата е абсолютно незаменим помощник на всеки успешен бизнес. Класираните кандидати ще имат договори за десетгодишно ползване на общинските терени. Месечно столична община печели доста постъпления, благодарение на ефективните метални конструкции. Тя има право да ползва рекламните елементи безвъзмездно в срок от 2 седмици за рекламата на общински мероприятия.
2 Силвия Димитрова 10.06.2011 | 18:51
Това е то пазарна икономика – оцеляват най-силните и агресивните. Прави впечатление, че фирмите са обединения, консорциуми и неперсонифицирани граждански дружества, извършващи съвместна дейност. Бедните и малки фирми могат просто да се обединят и да постигнат по-добро и задоволително представяне на пазара.
1 Данчо Георгиев 10.06.2011 | 18:26
Това определено носи добра печалба! Не знам дали става въпрос за биоборди, или просто за разпъване на транспаранти. Бедните и малки фирми, не могат да си позволят да рекламират, тъй като цените за София, особено на общински терени от 9 до 12 кв/м са непосилни тези фирми.

ТВ програма

Кино

  • Сега България в 60 минути с Мариана...
  • 18:00 По света и у нас
  • 18:30 Още от деня коментарно предаване
  • 19:00 Последният печели...
  • 20:00 По света и у нас
  • 20:30 Избори 2024: Предизборни репортажи
  • 21:00 Референдум с Добрина Чешмеджиева
  • 22:00 Страсти в Тоскана 2 тв филм /4...
  • Сега bTV Новините
  • 17:20 "Лице в лице" - публицистично...
  • 18:00 "Стани богат" - телевизионна игра с...
  • 19:00 bTV Новините - централна емисия
  • 20:00 "Островът на 100-те гривни: Другата...
  • 22:00 "Коя е тази песен?" - музикално...
  • 23:00 bTV Новините - късна емисия
  • 23:30 Премиера: "Шанс за изкупление" -...
  • Сега "Семейни войни" (нов сезон) -...
  • 18:00 "Сделка или не" (премиера) -...
  • 19:00 Новините на NOVA - централна емисия
  • 20:00 "Игри на волята:...
  • 22:00 Новините на NOVA
  • 22:30 "Полицаите от края на града" -...
  • 23:30 "Хъдсън и Рекс" - сериал, сезон 4
  • 00:30 "Кметът на Кингстаун" - сериал,...
Какво е общото между цигарите и мазнините по корема Анализът им показва, че започването на пушенето и пушенето през целия живот е свързано с увеличаване на коремните мазнини.