Coca-Cola, заедно с бутилиращите фирми, с които си партнира, ще инвестира 5 млрд. долара в Индия с цел да увеличи пазарния си дял, информира BBC.
Инвестицията, която ще се извършва осем години, е с 3 млрд. долара повече от обявената преди време. Индия е един от най-бързо растящите пазари и продажбите на компанията там постоянно се увеличават.
Въпреки това основната напитка на компанията - колата, изостава от съперника си - пепсито на Pepsico. Колата заема пазарен дял от 9% в Индия, а пепсито - от близо 15%. По общ пазарен дял обаче Coca-cola изпреварва Pepsico с 53% спрямо 38%. Това се дължи на други напитки на компанията, които са по-популярни в Индия като спрайт.
По-рано тази година Coca-Cola съобщи, че продажбите ѝ в Индия са се увеличили с 20% през първото тримесечие в сравнение със същия период на миналата година.