Coca-Cola съди Pepsi заради дизайна на бутилките

Шишетата с "тънка талия" приличат на класическите бутилки на Coca-Cola

по статията работи: Петя Михайлова | 26.09.2011 | 07:45
Повече за:

За специалистите по маркетинг формата на бутилките на Coca-Cola е идеален пример, показващ колко е важен външният вид на очевидно банален предмет за успеха на марката.

Сега Coca-Cola съди конкурента си Pepsi заради извивките на новите му бутилки, съобщи германският в. "Ханделсблат".

Шишетата с "тънка талия" приличат на класическите бутилки на Coca-Cola, твърди производителят на безалкохолни напитки в исковата молба, подадена пред съда в Мелбърн, Австралия, информира БТА. Спорът може да има последици, които ще се усетят по целия свят.

Вчера австралийският в. "Сънди телеграф" съобщи за правния спор. Първото изслушване по делото е било на 15 септември в Мелбърн, но и двете компании са запазили мълчание.

Все още не се знае защо Кока-Кола е завела делото в Австралия, а не в САЩ.


Добави коментар
Моля, пишете на кирилица! Коментари, написани на латиница, ще бъдат изтривани.

Коментари


5 Златка Стоева 26.09.2011 | 16:23
Всички са запознати с вредата от пиенето на кола, но всеки втори българин си я купува. За мен Coca-Cola са безспорният лидер. Винаги са били на една крачка преди Pepsi . Имат пълни основания да съдят марката. Известен рекламен трик е да предложиш продукта си с такъв външен вид, че да могат хората да го сбъркат с оригинала и да го купят.
4 Свежка . 26.09.2011 | 11:04
Аз пък бих осъдила и двата газирани гиганта заради долнопробните питиета, които се произвеждат и пробутват на наша територия. Едно време колата имаше вкус на кола, а сега по-бие на смес от желязо и кал, а веднъж отворена бутилката, до няколко часа губи газировката си.
3 Станимира Георгиева 26.09.2011 | 09:20
Мисля, че е безсмислено да обсъждаме вечната и жестока конкуренция между двата газирани гиганта, които мен така или иначе не са ме спечелили все още като клиент, а и никога няма да стане. Тъпо е наиситна, защото така или иначе и двете марки имат достатъчно брой потребители, които с удоволствие консумират всеки ден от тяхната "отрова".
2 Павката _ 26.09.2011 | 09:03
Coca-Cola и Pepsi са си конкуренти още от много време и е нормално да се опитат по всякакъв начин да си правят мръсно. Така е в големия бизнес и за най-пресен пример мога да дам битката между производителите на смартфони, които непрекъснато водят дела един срещу друг.
1 V D 26.09.2011 | 08:49
Явно наистина е толкова важно как изглежда бутилката на продукта, който се предлага. Според мен Кока-кола няма защо изобщо да се притеснява от конкурента си Пепси, тъй като тяхната напитка нищо не представлява. Може пък всичко това да е реклама?!

ТВ програма

Кино

  • Сега Денят започва сутрешен блок с...
  • 09:20 100% будни сутрешно токшоу с...
  • 11:00 Култура.БГ предаване за култура с...
  • 12:00 По света и у нас
  • 12:25 Новини на турски език
  • 12:30 Светът на жестовете
  • 12:45 Телепазарен прозорец
  • 13:00 Последният печели...
  • Сега "Тази сутрин" - сутрешен блок с...
  • 09:30 "Преди обед" - токшоу с водещи...
  • 12:00 bTV Новините - обедна емисия
  • 12:30 "Комиците и приятели" - комедийно...
  • 13:30 "Присъда" - сериал, с.1, еп.75 /п./
  • 15:00 Премиера: "Плен" - сериал, с.1,...
  • 16:00 Премиера: "Моите братя и сестри" -...
  • 17:00 bTV Новините
  • Сега "Здравей, България" - сутрешен блок
  • 09:30 "На кафе" - предаване на NOVA
  • 12:00 Новините на NOVA
  • 12:30 "Наследство" (премиера) - сериен...
  • 13:30 "Свободна да избира" (премиера) -...
  • 15:00 "Лабиринт към щастието" (премиера)...
  • 16:00 Новините на NOVA
  • 16:10 "Пресечна точка" - публицистично шоу
Какво е общото между цигарите и мазнините по корема Анализът им показва, че започването на пушенето и пушенето през целия живот е свързано с увеличаване на коремните мазнини.