Timeline - промяната на Facebook за маркетинга

Новият изглед дава уникална възможност да представите компанията си

по статията работи: Ивайло Ачев | 12.03.2012 | 11:50

А беше време, когато чакахме с нетърпение Timeline за личните ни Facebook профили. Някои харесаха новата придобивка и веднага се възползваха от нея, други – поизчакаха, поизчакаха и... не успяха да се сработят с нея.

И ако за обикновените Facebook потребители тази промяна беше толкова важна, какво да кажат ПР и маркетинг специалистите, за които социалните мрежи станаха задължителна част от тяхната работа. Ето, че вече и Facebook страниците имат Timeline. Паметната дата е 29 февруари 2012 година.

Сега идва въпросът: Ще помогне или ще усложни работата на ПР и маркетинг специалистите тази промяна? Ако е вярно, че една от задачите на тези професионалисти е да разказват истории, то каква по-добра възможност от това. Timeline е идеалният начин да представим нашата компания и да разкажем нейната история. Ето с какво новият вид на Facebook страницата ще помогне: 

- можем да проследим историята на компанията/организацията/ марката/ личността;

- можем да го направим и в снимки;

- начална страница вече дава възможност за голямо изображение - така наречената "заглавната корица”, а не само за фирмено лого. Важното тук е, че тази снимка е публична и може да се види от всички. Добре е да експериментирате с нея и да разберете коя се харесва най-много от вашите фенове;

- останалите снимки също са на по-видно място;

- марките имат пълен контрол над снимките, които се показват, както и над това как те се показват;

- и още възможности, които всеки сам ще открие за себе си...

Timeline на фирмените Facebook страници ще помогне също на администраторите. Те ще могат да се свързват лично с феновете чрез съобщения, а новият административен панел ще им позволи да реагират по-бързо на постовете и коментарите. Също така администраторите ще виждат всички свои писания на едно място и дори ще имат силата да спират времето - постовете, които считаме за интересни, важни или просто искаме да се виждат по-дълго, могат да бъдат задържани в горната част на стената до 7 дни.

Дотук Timeline има само положителни страни за работата ПР и маркетинг специалистите. Остава само те и администраторите на Facebook страниците да започна усилена работа с новата функция. Тя ще бъде автоматично въведена за всички от 30 март 2012 година, така че ни остава още малко време за адаптиране.

Още за онлайн предизвикателствата пред ПР професията можете да научите от първото издание на семинар "PR Guru” - едно събитие за PR специалисти. Семинарът ще се проведе на 5 април 2012 година в "Интерпред", София и ще бъде посветен на тенденциите и добрите практики в PR професията у нас.

Събитието се провежда с медийното партньорство на iNews.


Добави коментар
Моля, пишете на кирилица! Коментари, написани на латиница, ще бъдат изтривани.

Коментари


21 Miroslav Liliev 12.03.2012 | 16:09
какво за тях?
20 Miroslav Liliev 12.03.2012 | 15:39
да, ама никой не те пита.
19 Miroslav Liliev 12.03.2012 | 15:30
това беше най-безсмислената статия на света.
18 Mitko Peev 12.03.2012 | 13:58
Важна е зарибявката, но всяко едно нещо рано или късно омръзва. И май вече доста потребители са изгубили интерес и ползват други социални мрежи.
17 Dobri Jotev 12.03.2012 | 13:54
Е, скоро всички ще се сбогуваме с нея.
16 bezpristrastno mnenie 12.03.2012 | 13:51
аз затова си я запазих
15 bezpristrastno mnenie 12.03.2012 | 13:50
на мен този дневник не ми харесва, повече показност има в него
14 melrose place 12.03.2012 | 13:39
уж става все по-зле, ама потребителите там стават все повече
13 dream on 12.03.2012 | 13:38
че има ли човек (освен теб явно) който не иска да изкара повече пари
12 dream on 12.03.2012 | 13:38
и не мен, но и с тази се свиква
11 dream on 12.03.2012 | 13:37
и за мен старат си е по-удобна
10 нова надежда 12.03.2012 | 13:23
То ПР специалисти у нас едва ли има много - погледни повечето кампании. ПР са самозванци (доста от тях), дето си мислят, че с едно цветно фишу и малко по-превзето поведение са станали най
9 казанлъшка роза 12.03.2012 | 13:08
и на мен така ми се струва
8 казанлъшка роза 12.03.2012 | 13:08
Старата версия на мен ми беше доста па удобна
7 Калина Галинова 12.03.2012 | 12:07
Това събитие ми се струва подходящо по-скоро за ПР специалисти, отколкото за широката публика.
6 plevenska rusoglava 12.03.2012 | 12:03
Фейса нещо не ме кефи в последно време
5 трендафил акациев 12.03.2012 | 11:57
Всеки мисли как да изкара повече пари,а през останалото време-краде
4 трендафил акациев 12.03.2012 | 11:57
Не,благодаря!
3 Petar Georgiev 12.03.2012 | 11:56
Фейсбук става все по-зле и по-зле,ми се струва!!! А Зукърбърг мисли само как да изкара повече пари!
2 rasova kobilka 12.03.2012 | 11:53
Тези социални мрежи .....
1 Зорница Вичева 12.03.2012 | 11:53
Харесва ми на мен таймлайна, но сякаш старата версия беше по-удобна.

ТВ програма

Кино

  • Сега По света и у нас
  • 20:45 Спортни новини
  • 21:00 Референдум с Добрина Чешмеджиева
  • 22:00 Страсти в Тоскана 3 тв филм /17...
  • 23:00 По света и у нас
  • 23:25 Шетланд 2 тв филм /6, последен...
  • 00:25 Още от деня коментарно предаване /п/
  • 00:55 100% будни сутрешно токшоу с...
  • Сега "Островът на 100-те гривни: Другата...
  • 22:00 "Помниш ли текста?" - музикално шоу...
  • 23:00 bTV Новините - късна емисия
  • 23:30 "Сезар Вагнер" - сериал, с.1, еп.1
  • 01:30 "Ослепително слънце" - сериал, с.2,...
  • 02:10 bTV Новините /п./
  • 02:50 "Преди обед" - токшоу с водещи...
  • 04:45 "Ослепително слънце" - сериал /п./
  • Сега "Игри на волята:...
  • 22:00 "Много мой човек" - сериал, сезон 1
  • 23:00 Новините на NOVA
  • 23:30 "ФБР" - сериал, сезон 1
  • 00:30 "Престъпен рай" - сериал, сезон 1
  • 01:30 "Специален отряд" - сериал, сезон 2
  • 02:15 "Моето име е Мелек" - сериен филм
  • 03:15 "Наследство" - сериен филм /п/
Какво е общото между цигарите и мазнините по корема Анализът им показва, че започването на пушенето и пушенето през целия живот е свързано с увеличаване на коремните мазнини.