Задава се нова ера в рекламата

Скоро потребителите сами ще правят реклами и ще ги пускат онлайн

по статията работи: Евгени Бърдаров | 29.11.2012 | 07:38
Повече за:

Икономическата криза удари всички сектори и рекламата не прави изключение. Според някои експерти спадът в рекламния сектор е драстичен. Според други кризата е период на зрялост и осъзнаване на ефективността на рекламата.

Рецептата за справяне със ситуацията е не да се увеличават бюджетите, а да се работи по-качествено, казва Христо Кафтанджиев, професор във Факултета по журналистика и масови комуникации на Софийския университет и ръководител на Катедрата по масови комуникации и пиар пред Econ.bg.

"Това означава, че трябва да маркетираме продуктите и услугите още по-добре, да използваме максимално преимуществата на различните маркетингови комуникации, да ги интегрираме още по-ефективно. И най-вече, да мислим от гледна точка на мрежата", обяснява той.

Има тенденция за увеличаване на вложенията в интернет реклама, заявява експертът по маркетинг и реклама Кристиян Постаджиян. Той прогнозира, че скоро в онлайн пространството ще се появят реклами, създадени от самите потребители. Професионалистите не трябва да ги ядосват, защото в противен случай нищо чудно да се появят контракомуникации – пародийни реклами, черен пиар и т.н.

Какво казват още експертите относно бъдещето на рекламата прочетете в Econ.bg.


Добави коментар
Моля, пишете на кирилица! Коментари, написани на латиница, ще бъдат изтривани.

Коментари


13 Милена Стоилова 29.11.2012 | 20:57
Не ме впечатли особено тази нова мода в рекламата. изглежда доста непрофесионална
12 Valar Morghulis 29.11.2012 | 13:38
Че то ако потребителите сами правят реклами и ги пускат в нета, няма ли това да доведе до фалит на рекламните агенции
11 Lady Garga 29.11.2012 | 10:09
"Той прогнозира, че скоро в онлайн пространството ще се появят реклами, създадени от самите потребители. Професионалистите не трябва да ги ядосват, защото в противен случай нищо чудно да се появят контракомуникации – пародийни реклами, черен пиар и т.н." - Да не говорим, колко вече хора завъшват курсове по графичен дизайнер, и могат да си направят сами много неща.
10 Kremena kremi 29.11.2012 | 10:08
Нека, нека. Има нужда от подобня промяна в маркетинговия сектор.
9 krasimira jekova 29.11.2012 | 09:50
много добра идея :)
8 Liubo Lilov 29.11.2012 | 09:44
Не съм забелязал спад в рекламите, дори напротив, а идеята хората да ги създават наистина е добра, защото тогава ще се рекламират само изпитани продукти, чието качество е доказано и изпробвано и ще бъдат много по реални от сегашното рекламиране на какви ли не стоки с недоказано качество.
7 golemiqt korem 29.11.2012 | 09:19
някак си не ми се вярва
6 aneliq doncheva 29.11.2012 | 09:12
Така става,когато все повече от потенциалните клиенти вече са on-line.А и Интернет е отдавана новата среда,в която бизнесът се развива и усъвършенства, а с него и възможностите за реклама и популяризиране на всяка една дейност стават по новаторски, оригинални и съобразени с аудиторията начин.
5 Kalin Petrov 29.11.2012 | 09:08
Ако е в България няма да е достоверна според мен!
4 Bobi Smuta 29.11.2012 | 08:58
Много интересно... дали наистина ще се стигне до този момент?!
3 северозападнала мома 29.11.2012 | 08:58
Всъщност наистина каква по-добра реклама от тази, тъй като е най-достоверна от потребител на потребител, специално за мен.
2 трендафил въжарски 29.11.2012 | 08:47
аз отдавна си го мислех това, но така ще фалира цял един бизнес
1 Valentin Kostov 29.11.2012 | 08:39
"Рецептата за справяне със ситуацията е не да се увеличават бюджетите, а да се работи по-качествено, " много зависи за какво става дума,... примерно политическата реклама преди избори няма начин да не изсмуче малко повече пари,... колкото до контракомуникациите те са факт от много години в световен мащаб, у нас едва сега прохождат, но ако има хора с ясна представа какво точно вършат можем бързо да настигнем световното ниво

ТВ програма

Кино

  • Сега Светът на жестовете
  • 12:45 Телепазарен прозорец
  • 13:00 Последният печели...
  • 14:00 Телепазарен прозорец
  • 14:15 Арт детектив рубрика за лайфстайл и...
  • 14:30 Вечната музика
  • 15:00 Имало едно време … предметите
  • 15:15 Магна Аура, изгубеният град детски...
  • Сега "Комиците и приятели" - комедийно...
  • 13:30 "Присъда" - сериал, с.1, еп.75 /п./
  • 15:00 Премиера: "Плен" - сериал, с.1,...
  • 16:00 Премиера: "Моите братя и сестри" -...
  • 17:00 bTV Новините
  • 17:20 "Лице в лице" - публицистично...
  • 18:00 "Стани богат" - телевизионна игра с...
  • 19:00 bTV Новините - централна емисия
  • Сега "Наследство" (премиера) - сериен...
  • 13:30 "Свободна да избира" (премиера) -...
  • 15:00 "Лабиринт към щастието" (премиера)...
  • 16:00 Новините на NOVA
  • 16:10 "Пресечна точка" - публицистично шоу
  • 17:00 "Семейни войни" (нов сезон) -...
  • 18:00 "Сделка или не" (премиера) -...
  • 19:00 Новините на NOVA - централна емисия
Какво е общото между цигарите и мазнините по корема Анализът им показва, че започването на пушенето и пушенето през целия живот е свързано с увеличаване на коремните мазнини.