PR експертът Максим Бехар бе преизбран за Президент на Асоциацията на Световния комуникационен форум, регистриран в Давос, Швейцария, за нов 3-годишен мандат. Изборът стана по време на онлайн заседание на Общото събрание на организацията.
Освен Бехар, в ръководството на Форума, бяха избрани и трима вицепрезиденти – Соли Моенг (Южна Африка), Ганеш Чандрасекаран (Индия) и Джон-Ханс Коецер (Португалия). Към Изпълнителния борд се присъединиха и шестима нови членове – Нурул Ашикин Шамсури (Малайзия), Клара Ли-Ле (Виетнам), Мина Назари (Иран), Жаклин Стрейър (САЩ), Саураб Убовея (Индия) и Чезаре Вали (Италия).
Приоритет на Световния комуникационен форум ще бъде да продължава да работи за развитието на глобалния комуникационен бизнес и да утвърждава ключовата му роля за икономиките, особено в предизвикателни времена като сегашните.
"За мен е чест, че съм преизбран за Президент на Световния комуникационен форум за нов 3-годишен мандат. Щастлив съм, че ще продължа да работя с доказани лидери и експерти в комуникационния бранш от целия свят, с които заедно ще чертаем бъдещите перспективи пред бизнеса. През първия ми мандат като Президент постигнахме много. Вярвам, че вторият ще бъде още по-успешен, но и предизвикателен, тъй като световните икономики тепърва трябва да се справят с последиците от пандемията", коментира Максим Бехар.
Максим Бехар е един от основателите на Световния комуникационен форум през 2010 година, редовен участник във всичките му издания и член на Борда още от първия ден. Четири години по-късно, той стана съосновател и на едноименната Асоциация. Презентациите му "PR експертът никога не се предава" и "PR експeртът никога не остарява" са част от златния фонд на форума, а книгата му "111 Правила във Facebook" бе официално представена при първото провеждане на събитието. До 2018 г. Максим Бехар бе и Президент на Световната PR организация ICCO, най-голямата общност в този бизнес в световен мащаб. Той е автор на една от най-добрите книги за PR в света в последните години – "Световната PR революция", която постигна огромен успех в САЩ. Последната работа на Бехар – "5 минути до утре" – пък е единствената книга за лидерство по време на COVID-19 на българския пазар и вече се радва на сериозен читателски интерес.