Най-голямата китайска телевизия погна Starbucks

Според China Central Television цените на предлаганите стоки са прекалено високи

по статията работи: Лазар Тодоров | 21.10.2013 | 16:59

China Central Television (CCTV) разкритикува компанията Starbucks заради по-високите цени на продуктите в страната.

Веригата за кафета не е единствената фирма, която китайската телевизия критикува. До скоро нейна жертва беше и гиганта  Apple.

Според доклад на CCTV, излъчен в неделя (20 октомври), средно лате в кафене нa Starbucks в Пекин струва 27 юана (4,43 долара), което е с една трета повече от цената на същия продукт Чикаго.

"Starbucks успява да поддържа високи цени, главно поради сляпата вяра на местните потребители в западните марки", казва пред CCTV Уанг Жендонг, директор на кафе асоциацията на Шанхай.

Ценовата стратегия на Starbucks в Китай - страната, която според компанията ще се превърне във втория най-голям пазар за компанията след САЩ през 2014 г., е зависима от редица разходи на местния бизнес, в това число цена на труда, инвестиции в инфраструктурата, валута, недвижими имоти и др.

Какъв е отговорът на Starbucks, както и още информация вижте в Econ.bg.


Добави коментар
Моля, пишете на кирилица! Коментари, написани на латиница, ще бъдат изтривани.

Коментари


9 северно сияние 25.03.2014 | 17:48
Правилно са постъпили като са им потърсили сметка . и аз мисля че цените на тази компания са твърде високи.
8 anytime anywhere 04.12.2013 | 14:52
Starbucksса утвърдена марка в бизнеса а кафе и най-вече заради името си позволяват да вдигат цените
7 Галена Богданка 22.10.2013 | 12:21
Нека, не може да има такава огромна разлика в цените на едни и същи продукти, на една и съща верига в различните държави.
6 Lady Blossom 22.10.2013 | 12:21
""Starbucks успява да поддържа високи цени, главно поради сляпата вяра на местните потребители в западните марки", казва пред CCTV Уанг Жендонг, директор на кафе асоциацията на Шанхай." - Така си е, хората сляпо се доверяват, и тука сме така, за това има една камара народ пред Макдонадлс постоянно
5 Сани Д 21.10.2013 | 19:24
Е да, ама азиатския пазар е супер привлекателен, тъй като там има страшно много потребители и респективно пари.
4 Rosi Marinova 21.10.2013 | 18:52
Само така,браво на китайците!
3 Ape Ptero 21.10.2013 | 17:41
Това ми се чини е някаква кампания на китайците срещу американските марки, която в известен смисъл има резон, тъй като при някои от тези продукти клиентите плащат доста висока цена само заради името.
2 marieta georgievich 21.10.2013 | 17:27
И какво ще стане накрая от цялата работа, много интересно.
1 задънена улица 21.10.2013 | 17:13
Въпрос на време си беше някой да погне Starbucks. Никак не им е чиста работата

ТВ програма

Кино

  • Сега Туризъм.бг /п/
  • 04:25 Истории от олимпийските игри /п/
  • 04:40 По света и у нас /п от 20:00 часа/
  • 05:10 Домът на вярата /п/
  • 05:40 Телепазарен прозорец
  • 05:55 Ваканцията на Лили детски тв филм...
  • 06:55 Денят започва сутрешен блок с...
  • 09:10 Добро утро, Париж! предаване за...
  • Сега "Преди обед" - токшоу с водещи...
  • 04:45 "Ослепително слънце" - сериал /п./
  • 05:10 "Кунг-Фу Панда: Лапите на съдбата"...
  • 05:40 "Дракони: Защитниците на Бърк" -...
  • 06:00 "Богатствата на България" -...
  • 06:30 "Ловци на храна" - предаване за...
  • 07:00 "Тази сутрин" - сутрешен блок с...
  • 09:30 "Преди обед" - токшоу с водещи...
  • Сега "Свободна да избира" - сериал /п/
  • 05:20 "ФБР" - сериал, сезон 6 /п/
  • 06:00 "Хъдсън и Рекс" - сериал, сезон 1...
  • 07:00 "Здравей, България" - сутрешен блок
  • 09:30 "Ти си моята вселена" - с уч. на...
  • 11:30 "Бон Апети" - кулинарно предаване
  • 12:00 Новините на NOVA
  • 12:30 "Наследство" (премиера) - сериен...
Какво е общото между цигарите и мазнините по корема Анализът им показва, че започването на пушенето и пушенето през целия живот е свързано с увеличаване на коремните мазнини.