Според проучването "VideoWatch" на NPD Group за първи път повече хора от развитите страни вземат под наем видео материали от будките, отколкото от видео магазините през третата четвърт на миналата година, пише Contactmusic.
Оказва се, че наемането на видео от павилионите е нараснало с 10% в сравнение с предходната година, докато наемането на материали от видео магазините е спаднало с 13%.
В същото време сайтове като Netflix, които предлагат гледане на видео материали срещу заплащане обхващат 41% от наемането на такива материали срещу 31% наемани будките и 27% - от видео магазините.
Ръс Крупник, анализатор на развлекателната индустрия в NPD, казва, че през настоящата година видео магазините ще се сблъскат с още по-силна конкуренция.
Един от основните фактори за това е разположението на будките - най-вече във веригите хранителни магазини и заведенията за бързо хранене, където са съсредоточени голяма част от потребителите на тази услуга.