Най-вероятно няма човек, който да не мечтае да е успешен в работата си - да има висока заплата, да бъде повишен, да му гласуват доверие, въобще... кариерата му да е на 6.
Но как се постига това?
Джим Уйатхърст започва кариерата си като консултант по мениджмънта в анализаторската финансова фирма Boston Consulting Group (BCC). След това от ковчежник в Delta Airlines става главен оперативен директор на базираната в Атланта, САЩ, авиокомпания.
И така, той дава 5 съвета как да постигнем страхотна кариера.
Бъдете изключително любознателни
Според експерта е много важно хората, ако искат да заемат мениджърска позиция, да познават както цялостната картина на бизнеса, който управляват, така и процесите, протичащи в икономиката, в дълбочина. Един добър мениджър трябва да е запознат със специфичните полета на отговорност във фирмата, да разбира аспектите на компанията и да има солидни знанията за индустрията, в която тя оперира. Според Джим Уйатхърст тези знания ще ви отличат от останалите и ще ви помогнат да се издигнете по-бързо в кариерата.
Научете се да стимулирате хората около вас да правят най-доброто, на което са способни
Автентичността е истинският ключ към лидерството, смята експертът. Целта е да бъдете истински и да се научите да работите "в рамката" на вашата личност, за да накарате и хората да ви следват. Не се опитвайте да бъдете някой друг, тъй като тези около вас веднага ще го разберат. Бъдете себе си и балансирайте силните и слабите си страни. Ако при вас нещата стават лесно и правите компромиси, не се опитвайте да се променяте. Просто правете всичко със собственото си темпо. Служителите са склонни да уважават и следват "истинските" хора.
Останалите 3 съвета вижте при Econ.bg.