Цветан Василев: Президентът не е свещена крава

Според банкера Плевнелиев защитава бизнес интереси

по статията работи: Ралица Стоянова | 25.03.2013 | 13:29

"Президентът Росен Плевнелиев не може да ме понася, той защитава бизнес интереси." Това казва банкерът Цветан Василев в интервю за австрийския вестник Der Standard.

"Истината е, че кръгове около президента Росен Плевнелиев имат интерес да вземат властта”, казва собственикът на Корпоративна търговска банка.

"Президентът на мен не може да ми навреди", отговаря Василев на въпрос на журналиста Маркус Бернат от в-к Der Standard дали е олигарх.

"Проблемът не е, че президентът има приятели. Проблемът е, че президентът е продукт на кръга около в. "Капитал”, с който в миналото е имал бизнес отношения, но също така и система от неправителствени организации, включително Института "Отворено общество".

"Огнян Минчев, политолог, когото споменахте, но също така и други "лидери на общественото мнение", които се крият зад фасадата на привържениците на демократичното общество, защитават техните интереси", заявява още в интервюто за австрийската медия Василев.

Според банкера Плевнелиев в спечелил изборите заради харизмата на Борисов. "Сложете Плевнелиев начело на дадена партия и ще видите резултата”, казва Василев.

"Президентът защитава интересите на предприемачи, не на народа. Въпреки че казвам това, никога не бих направил нещо срещу държавата и правителството. Като собственик на една от най-големите банки, аз се интересувам от стабилността на държавата, не от протести”, твърди Василев.

Той изтъква, че първото предложение за икономически министър през 2009 г., когато Борисов идва на власт, е бившият изпълнителен директор на "Икономедиа” Бисер Божев. Негова леля е еврокомисарят Кристалина Георгиева. "Той не стана министър, защото обществото реагира”, казва банкерът.

На въпрос вярно ли е, че КТБ е наричана банка на държавата, Василев отговаря, че Еврокомисията е проверила за евентуална държавна помощ и не е открила нито едно доказателство. "Моите врагове предизвикаха това разследване, а сега тласкат президента да продължи атаката", казва той.

Според Василев в България има предприемачи, които искат да влязат в политиката. "Защо Иво Прокопиев държи "Икономедия” - като инструмент да контролира властта?”, казва Цветан Василев. Прокопиев и Огнян Донев имат политически амбиции и затова притежават вестници, аргументира се още бизнесменът.

Що се отнася до Нова българска медийна група (НБМГ), Василев заявява, че никога не е използват вестници, за да атакува конкуренти. Според него медиите от НБМГ критизират президентът, защото не защитава интересите на народа, а на бизнесмени.

"Президентът не е свещена крава. Той може да бъде критикуван”, казва Василев. 

"Не бива да подценяваме журналистите. Те имат собствено мнение и не е задължително то да съвпада с мнението на министри. На никого не се обаждам по телефона", заявява още бизнесменът пред Der Standard.

На въпрос смята ли се за олигарх, той отговаря , че е толкова олигарх колкото и Бил Гейтс, Уорън Бъфет, Ричард Брансън, Бернар Арно. Но казва, че не е олигарх в смисъла на бизнесмен, който има връзки с правителството и ги използва в бизнеса си.


Добави коментар
Моля, пишете на кирилица! Коментари, написани на латиница, ще бъдат изтривани.

Коментари


355 eli georgieva 25.03.2013 | 20:51
Американците искат да ни купят и Плевнелиев в готов на драго сърце да ни продаде за жълти стотинки само и само Обама да го потупа по рамото и му каже нещо похвално, но му е криво като Цветан Василев или някой друг му го кажат в лицето.
354 xander yordanov 25.03.2013 | 20:34
Който няма нищо против в България да настъпи тотална американизация, нека си подкрепя президента, защото с него точно това ще стане. Само не мислете че американското влияние у нас ще ни донесе големи ползи в национален мащаб. Просто американците ще се опитат да ни използват и когато спрем да сме им нужни ще ни захвърлят.
353 nestor stoyanov 25.03.2013 | 20:05
На хората не им е ясно защо госпожа съпругата на президента не си показва носа и не придружава съпруга си никъде? Не е задължена по закон да го прави, но не е ли част от задълженията ѝ като съпруга да изразява подкрепата си. Да не говорим колко изгода е получила тя от брака си с Плевнелиев. Говори се дори че групата Икономедиа се управлява от самата Юлияна Плевнeлиева.
352 raliza gospodinova 25.03.2013 | 19:59
Президента е зависим от олигарсите и това многократно е казвано. Яд ме е на него, защото хората гладуват, а на него не му трепва окото за това.
351 marian dimitrov 25.03.2013 | 19:30
на него не му пука за нацията, той има 12 млн и 12 къщи:)ти какво имаш? сит на гладния не вярва
350 marian dimitrov 25.03.2013 | 19:22
интересува се за себе си - ти имаш ли 12 млн на книжка суха пара в банката и 12 къщи?
349 marian dimitrov 25.03.2013 | 19:21
кое не е вярно? няма значение какъв е. Плевнелиев от кръга на Прокопиев ли е - да. Прокопиев мошеник ли е - да. мами ли народа с ВЕИ? да, избяга ли в Сингапур, защото дължи много пари - да. Съседи ли са по имоти - да. продавал ли му е Прокопиев евтини къщи и земи - да. приятелки ли са женките им - да. какво не е истина
348 velizar stoilov 25.03.2013 | 19:18
Президентът служи на корпоративни интереси, в това няма никакво съмнение. Дори преди да сме се съмнявали, след избора му на обществен съвет, а после и служебно правителство, вече няма с какво да ни заблуди че не е зависим или че се интересува от националните проблеми.
347 marian dimitrov 25.03.2013 | 19:14
направо ме е срам от този президент
346 monika georgieva 25.03.2013 | 19:13
Много искам да има хора , които казват истината , защото сега народа има нужда от това ..от истината .
345 Митридат Египетски 25.03.2013 | 19:06
"Не бива да подценяваме журналистите. Те имат собствено мнение и не е задължително то да съвпада с мнението на министри. Прав е човекът, би било притеснително много, ако всички са купени, ама не са, и по-добре, да се види кой какъв е.
344 monika georgieva 25.03.2013 | 19:02
Това ни е напълно достатъчно , за да загубим доверието към президента .
343 monika georgieva 25.03.2013 | 19:01
Съгласна съм , а нашият президент разединява нашата нация .
342 monika georgieva 25.03.2013 | 19:01
Доказа го с действията си .
341 Митридат Египетски 25.03.2013 | 19:01
Прокопиев защо не е екстрадирван? а, забравих, защото удобно се е пренесъл в страна, с която нямаме спогодба правна
340 Митридат Египетски 25.03.2013 | 18:57
Прокопиев беше разпитван по "Килърите". защото му е чиста работата ли?
339 raicho ivanov 25.03.2013 | 18:50
Аз разбрах само едно от държавният ни глава, че не трябва да имам вяра на никого като този списък е оглавяван именно от него, защото той говори едно пред народа, а в същото време си противоречи, сиреч лъже.
338 Атанас Василев 25.03.2013 | 18:48
Това никак не е далеч от простата логика. Плевнелиев защитава интересите на Иво прокопиев и хората около него!
337 Митридат Египетски 25.03.2013 | 18:44
той е свързан с олигарси, това е много притеснително
336 Митридат Египетски 25.03.2013 | 18:41
Прокопиев и Плевнелиев имат общ бизнес и са съседи по имоти, какво повече ви трябва>?
335 Kaloian Panteleev 25.03.2013 | 18:41
Като, че ли е дошло отново онова време, в което на чело на България е могло да бъде всякакъв друг но не и българин. Май надушвам импийчмънт.
334 raicho ivanov 25.03.2013 | 18:39
Олигарсите искат да вземат властта и Плевнелиев е готов да им е даде, ако не се намери някой да го спре бе хора, това е целта, която преследват и на никого от тях не му пука за народа гладен или жаден е.
333 Жанин Пенчева 25.03.2013 | 18:38
Съгласна съм , а нашият президент разединява нашата нация .
332 Вяра Антонова 25.03.2013 | 18:37
Това е много тъжна констатация, в това време на криза, президентската институция, трябв да обединява нацията!
331 Павел Николов 25.03.2013 | 18:30
За това е прав, всеки е в правото си да не се съгласи с действията на президента и да го критикува, това е смисълът на демокрацията!
330 nestor stoyanov 25.03.2013 | 18:24
Ако Плевнелиев беше избран само от хората при честни избори щеше да проявява много по-голяма отговорност и да бъде активен по ключови национални въпроси, а то е точно обратното. Той пази крупните бизнесмени.
329 reni angelova 25.03.2013 | 18:22
Определено лъжите му излизат на яве, ами да не изключваме и гафовете, които прави един след друг.
328 Жанин Пенчева 25.03.2013 | 18:21
Няма как да имаш доверие просто .
327 reni angelova 25.03.2013 | 18:16
А, кажете сега, как да се има доверие на такъв президент.
326 Жанин Пенчева 25.03.2013 | 18:11
Успя да заблуди много хора , но показа истинската си същност . И мен успя да ме заблуди .
325 Митридат Египетски 25.03.2013 | 18:06
никога съм нямал вяра на Плевнелиев, той пък се оказа, че няма и как да ме опровергае, само като чуя за иво Прокопиев, и ми мирише на кражби, разрушения и глад
324 Жанин Пенчева 25.03.2013 | 18:06
Аз не съм и очаквала , че те ще кажат нещо по темата . Мишки , какво очакваш ?
323 Жанин Пенчева 25.03.2013 | 18:05
И на мен ми писна , но се надявам , че ще поеме отговорност за действията си и ще се изправи пред народа да обясни и най - малкото да се извини , за това , че ни излъга .
322 Жанин Пенчева 25.03.2013 | 18:02
Много съм разочарована от Плевнелиев и поведението му в последно време . Много лъжи каза и това наистина е жалко .
321 Neli Skorcheva 25.03.2013 | 17:47
На мен ми писна някой да му дърпа конците на Плевнелиев. Дали ще е Прокопиев или някой друг, няма особено голямо значение. Самият факт, че е възможно той сам да не си вземе решенията, е достатъчно притеснителен.
320 Алекса Тенева 25.03.2013 | 17:45
Все хора , които обслужват интереси , но не тези на народа
319 Алекса Тенева 25.03.2013 | 17:40
На мен ми направи лошо впечатление това , че излъга в ефир , че не познава Прокопиев ... това е долна лъжа !
318 Митридат Египетски 25.03.2013 | 17:36
Инвестор, днес, медияпул, Труд, 24 часа, Дневник и Капитал - е, това не е ли монопол
317 manuel manolov 25.03.2013 | 17:34
Медиите на Прокопиев (Дневник и Капитал) упорито пазят имиджа на президента, защото той пък от своя страна гарантира политическа протекция на олигарха и престъпните му схеми като в същото време прави опити да го върне обратно в политиката.
316 Mighty Quinn 25.03.2013 | 17:29
Президентът наистина не е "свещена крава". Щом е на този пост трябва добре да знае че действията му се разглеждат под лупа и критиките са неизбежни. По-лошото е че Плевнелиев чува критиките но не се вслушва в тях и не променя отношението си.
315 xander yordanov 25.03.2013 | 17:25
Кръгът Капитал практикува големи по мащаб престъпления с сферата на корпоративния бизнес. Плевнелиев съдейства тези престъпления да не се наказват и да минават на ръба на закона.
314 joro sevdalinov 25.03.2013 | 17:23
По доброто за Плевнелиев според мен е да си подаде оставката, защото е ясно че и народът вече няма да го трае след толкова лъжи около личността му.
313 ivo ivelinov 25.03.2013 | 17:21
От един президент се очаква да изразява позиции по най-важните въпроси, а той там е най-въздържан и изобщо не проявява активност. Има защо да го критикуват.
312 qnko qnev 25.03.2013 | 17:21
Ами да, народа му гласува голямо доверие, а той сега не застава на страната на народа, ами защитава интересите на Прокопиев. Много, много жалко.
311 Golqmata Macka 25.03.2013 | 17:20
Нито този Прокопиев, нито президента са ми приятени като персонажи, още повече ако се установи, че имат някакви бизнес контакти, това би било абсолютно недопустимо и си е конфликт на интереси най-малкотo, което е...
310 Летящият Честмир 25.03.2013 | 17:20
избягал е в Сингапур, а там нямаме споразумение за правна помощ
309 печено агнешко 25.03.2013 | 17:20
Престъпно е това поведение на Плевнелиев. След всичките тия обещания, които даде преди да нареди кабинета, направи точно обратното на това което беше обещал. Ако е доблестен, трябва да си подаде оставката и да се махне.
308 qnko qnev 25.03.2013 | 17:18
Според банкера Плевнелиев защитава бизнес интереси - Плевнелиев си е една марионетка и изобщо не съм учуден, че защитава бизнес интересите.
307 развалени кренвирши 25.03.2013 | 17:18
То не бяха обещания от президента за надпартийност, то не беше чудо, а сега се оказа, че и той играе по свирката на престъпни олигарси. И най-тъпото е, че всичко става толкова очевидно и никой не се опитва да се прикрива.
306 Selah Sue 25.03.2013 | 17:18
До тук със мръсните спекулации, че държавнтие пари били само в КТБ, и то всичките :) По-голямо безумие едва ли има някъде, което да се лансира!!
305 Летящият Честмир 25.03.2013 | 17:16
Кунева, Кристалина, Трайчо, Прокопиев, Цветелина Бориславова, Симеон Дянков, Саша Безуханова,Росен Плевнелиев - все хора от кръга "Капитал"
304 Пламен Клошарски 25.03.2013 | 17:16
Крайно време е на Прокопиев да му бъде потърсена сметка, а не да реди правителства. В тази държава е крайно време да се установи някакъв ред и да се спре това намесване на престъпни олигарси в политиката.
303 Алекса Тенева 25.03.2013 | 17:15
Жалко е , че Плевнелиев обслужва интересите ми .... жалко е за народа .
302 Raina Knqginq 25.03.2013 | 17:15
Плевнелиев едва ли някога ще чуе гласа на народа! Той слуша само гласовете на неговите кукловоди!!
301 социална мрежа 25.03.2013 | 17:13
Президента си е за критика, защото постоянно прави гаф след гаф. А това с правителството си е направо за убиване. В тази криза трябваше да направи правителство, което да ни изкара от кризата, а не да обслужва интереси.
300 Dimitar Sachkov 25.03.2013 | 17:12
Не става този президент и това си е, като го видиш, че се е заобградил с хора от въпросния икономически кръг, предвождан от Иво Прокопиев и да ти стане ясно какви точно да му намеренията на този човек!
299 riba mech 25.03.2013 | 17:11
Наскоро четох, че Плевнелиев е марионетка на Питър Литгоу, шефът на търговската камера на САЩ. И, че за съжаление, въпросният човек се интересува само как да предпази от закона и Европейската Комисия, срамния и разбойнически проект Марица Изток 1.
298 Летящият Честмир 25.03.2013 | 17:10
Проблемът е, че президентът е продукт на кръга около в. "Капитал”,ама това не е малък проблем, защото там са само мошеници
297 Rosi Nikolova 25.03.2013 | 17:10
Лицемерни са ни всичките управници, направо думи нямам как е възможно някой толкова нахално да тормози цял един народ! Плевнелиев трябва да се махне от властта, един човек му го е казал право в очите, нека всичките сделки и тъмни споразумения да излезнат на яве!
296 joro sevdalinov 25.03.2013 | 17:09
Плевнелиев е човек, който защитава своите и чужди интереси и няма право да е в качеството си на Президент на България.
295 xander yordanov 25.03.2013 | 17:08
Росен не беше избран при честни избори затова и няма морална отговорност към народа си. Повече от ясно е че подкрепя олигарси и мафиоти.
294 Курайма Хименес 25.03.2013 | 17:08
Знаех за вестниците, но не съм си мислел, че и Отворено общество е на подчинение при Прокопиев. Явно не си губи времето и от далечен Сингапур стабилно си купува влияние в България.
293 маймунка мръсна 25.03.2013 | 17:07
Никакъв рестарт не е това правителство. Просто са сложени други изпълнители на същия човек от Сингапур.
292 Велина Иванова 25.03.2013 | 17:06
защо не вземат да посъветват плевнелиев да си подаде оставката и да се маха. омръзна ми и от неговите лъжи и измами
291 Алекса Тенева 25.03.2013 | 17:05
Надявам се , че народа няма да сглупи и този път . Надявам се , че Плевнелие ща каже истината за връзки си с Прокопиев за сделките им , за общият им бизнес ....
290 Алекса Тенева 25.03.2013 | 17:02
Плевнелиев е направо поредната си издънка . Не може да отрича очевидни неща , които се доказаха с документи . Надявам се да каже за земите , които му е продал Прокопиев на смешни цени .
289 velizar stoilov 25.03.2013 | 17:02
САЩ чрез нашия президент и приближените му политици използват парите на данъкоплатците за да си осигурят корпоративна реклама.
288 hope less 25.03.2013 | 17:01
Надявам се да не успее Прокопиев. хората не са толкова глупави, колкото той мисли!
287 Летящият Честмир 25.03.2013 | 17:01
докога ще търпим мошениците? Кога ще излезе Юлияна Плевнелиева да даде обяснения какво се случва и какво мисли за случващото се? президентът какво се прави на луд, сякаш никой в нищо не го обвинява?
286 Elica Veleva 25.03.2013 | 17:01
Все някой трябваше да нарече нещата с истинските им имена. Първи Стефан Гамизов посочи с пръст Плевнелиев и връзките му с енергийната мафия. Ето сега банкерът Василев дръзна да говори открито за близките отношения на президента с кръга Капитал.
285 синята коалиция 25.03.2013 | 17:01
Медиите на Донев и Прокопиев се ползват с цел пропаганда. В техните медии може всеки ден да се намери поне по един ред за Кунева. Там върви най-голямата пропаганда в нейна полза.
284 Надя Богданова 25.03.2013 | 17:00
Много е лошо,че един човек,който дори не е в страната може така да дирижира събитията на политическата сцена.Просто е недопустимо,тези хора са за затвора!
283 Mighty Quinn 25.03.2013 | 16:56
Иво Прокопиев иска да установи пълен медиен монопол, за да може спокойно да манипулира нагласите на хората и да прокарва определени политически течения в т.ч. и американски идеи и проекти.
282 Вяра Петрова 25.03.2013 | 16:53
Мижитурката Плевнелиев, дето по комшийски урежда далавери и осигурява политически чадър на Прокопиев и останалите му дружки ми е като трън в очите! и той трябва да последва ГЕРБ!
281 Ralica Hristova 25.03.2013 | 16:48
хич не се учудвам,че Плевнелиев има подобни връзки с такива хора като Прокопиев, сега обче Плевнелиев ще се скрие като мишка и ще чака приятелите му да му кажат какво да излъже! Чест му прави на Василев,че е казал истината без страх!
280 Диана Бойкова 25.03.2013 | 16:47
Много е неприятно да се почувстваша така жестоко излъган,както се чувствам аз сега...Политолози,социолози,журналисти и пр...всички казват това,за което им се плаща.За пари хората са готови на какви ли не мерзости вече,отвращават ме.
279 митко щеката 25.03.2013 | 16:47
Всичко което казва Василев е правилно и съм сигурен, че това правителство се надява да бъде на власт още дълго време, не само до изборите, за да може по някакъв начин да реабилитира Прокопиев и да го върне в България.
278 viktor viktorov 25.03.2013 | 16:42
Нагъл е този Прокопиев, нареди и правителство, което вече не е тайна за никого , а Плевнелиев обслужва интересите му..
277 Летящият Честмир 25.03.2013 | 16:39
помислиха си, че ще се върнат на бял кон - чудя се само, нали Прокопиев е ходил на курсове в Лондон за премиери, много му се щеше и се виждаше премиер, той и лиценз за банка искаше, ама не му дадоха, и сега завижда и плюе в медиите си
276 нова надежда 25.03.2013 | 16:39
Според мен и според теб такова трябва да е правителството. Но според хората, които са го назначили, именно интереси и именно техните трябва да обслужва:)
275 Niki Imev 25.03.2013 | 16:39
Не са много хората, които без страх ще се изправят срещу Иво Прокопиев и ще кажа истината по телевизията за него. Чест му прави на господина на снимката, че го е направил толкова доблестно! Поздравления!
274 Алекса Тенева 25.03.2013 | 16:38
Хубаво изказване с много факти . Надявам се , че Плевнелиев няма да се скрие като мишка отново , а ще излезе пред хората и ще каже истината за връзката си с Прокопиев.
273 Летящият Честмир 25.03.2013 | 16:38
сигурен съм, че са се виждали точно в това амплоа:))
272 Mighty Quinn 25.03.2013 | 16:38
За някои неща Василев е прав - оставката на Борисов действително съживи желанието за власт на кръга Капитал. Плюс това в новото правителство набързо бяха вкарани хора които са подставени лижа на Иво Прокопиев.
271 Летящият Честмир 25.03.2013 | 16:37
та нали медиите на Прокопиев лансират Кунева, тя е с Шулева, създателката на Плевнелиев и покровителката на Прокопиев, те са едно
270 Силви Милви 25.03.2013 | 16:37
Слуховете около Президента и връзките му с подземния свят или по-скоро с олигаристичния все повече и повече гледам набъбват напоследък. За този кръг всички знаем кои учадтници заемат главни роли – Трайков, Симеон Дянков, Кристалина Георогиева, лансираше се и за евентуален премиер Саша Безуханова и ред други знайни и незнайни личности, сред които съм сигурна, че влиза и бившата НДСВ-стка Меглена Кунева.
269 шумния съсед 25.03.2013 | 16:37
Президента си е за критика, защото постоянно прави гаф след гаф. А това с правителството си е направо за убиване. В тази криза трябваше да направи правителство, което да ни изкара от кризата, а не да обслужва интереси.
268 Летящият Честмир 25.03.2013 | 16:36
срам ме е , че Плевнелиев изпада в такива зависимости. Яд ме е ,ч е такива като Прокопиев оюе не са в затвора. Гнусно ми е, че страната ни все още се занимава с такива мафии и все още ни лъжат като глупаци.
267 hope less 25.03.2013 | 16:36
Дали Кунева си купува трубуна чрез тях, или те, лансирайкия, си купуват бъдещи услуги?!!
266 Тodor Todorov 25.03.2013 | 16:35
много верни неща е казал господин василев, неща които направо ми настръхва косата като ги чета. а за този плевнелиев нямам думи просто. много жалко че той се оказа поредния жаден за пари и власт мошенник
265 шимпанзето райчо 25.03.2013 | 16:35
Знаех за вестниците, но не съм си мислел, че и Отворено общество е на подчинение при Прокопиев. Явно не си губи времето и от далечен Сингапур стабилно си купува влияние в България.
264 Beni Hristova 25.03.2013 | 16:35
Съд за всички олигарси като Прокопиев, за да излезем справедлива държава със справедлива съдебна система. Някъде четох, че Даниел Вълчев му е адвокат на Иво Прокопиев, някой знае ли нещо по въпроса? Вълчев нали е дясната ръка на Кунева, да не излезе и от там нещо???
263 Pafkata Ivanov 25.03.2013 | 16:34
Слуховете около Президента и връзките му с подземния свят или по-скоро с олигаристичния все повече и повече гледам набъбват напоследък. За този кръг всички знаем кои учадтници заемат главни роли – Трайков, Симеон Дянков, Кристалина Георогиева, лансираше се и за евентуален премиер Саша Безуханова и ред други знайни и незнайни личности, сред които съм сигурна, че влиза и бившата НДСВ-стка Меглена Кунева.
262 нова надежда 25.03.2013 | 16:34
Ха, с президент като Роската представи си как Прокопчето е министър на енергетиката, а Донев - ...на здравеопазването;))
261 нова надежда 25.03.2013 | 16:32
Наистина, явно не само като човек е противен, но и като външност!
260 мистър питкин 25.03.2013 | 16:32
Медиите на Донев и Прокопиев се ползват с цел пропаганда. В техните медии може всеки ден да се намери поне по един ред за Кунева. Там върви най-голямата пропаганда в нейна полза.
259 крива отвертка 25.03.2013 | 16:31
Прокопиев упорито си купува влияние в България, макар и от толкова голямо разстояние. Неговото безочие не познава граници.
258 педя чиляк 25.03.2013 | 16:30
Няма да се учудя ако видя физиономиите на Донев и Прокопиев като кандидати за депутати или министри. Примерно от партията на Кунева, която те толкова ревностно защитават.
257 Диана Бойкова 25.03.2013 | 16:30
Определено и журналистите не са за подценяване.Те са едни гладни проститутки,които казват или пишат това,за което им се плаща...Не подценявайте силата на четвъртата власт-медиите!
256 Krum Tonev 25.03.2013 | 16:30
Този Иво Прокопиев ми е толкова противен с тея червени бузи като матрьошка,че не е истина, отгоре на всичкото трябва да му търпим и крадливите планове,които прокрадва чрез Плевнелиев, докато не ни се паднат свестни хора за управници,а все такива мижитурки ще страдаме,за сметка на трупането на пари на олигарсите като приятелите на Плевнелиев!
255 Cveta Galchova 25.03.2013 | 16:29
Какъв служебен кабинет, какви 5 лева? Аз категорично не желая Прокопиев да ми е министър, премиер, депутат или каквото и там да било, още по-малко да дърпа конците на президента! На Господ ще трябва да се молим, за да не ни банкрутира държавицата
254 тримилиона четиригодини 25.03.2013 | 16:28
За държавните пари е имало конкурс и доколкото знам кандидатите не са били много, а КТБ е отправила най-добрата оферта, така че не знам какъв е проблема в случая? След като има конкурс за тази цел и са спазени всички процедури, не виждам какъв е проблема.
253 meglena kostova 25.03.2013 | 16:24
направо не ми е удобно да имам такъв президент, зависим от такива олигарси като Иво Прокопиев, че тези ни дерат кожите от 20 г., още ли ще ги търпим?
252 нова надежда 25.03.2013 | 16:24
Няма да го дочака народът. ако Плевнелиев открито не признае за връзките с олигарси, хората ще го освиркат пак!
251 Jana Kirova 25.03.2013 | 16:23
Точно казано, Плевнелиев защитава интересите на предприемачи, не на народа, той е способен да наруши демокрацията, така както наруши Конституцията, да вземе властта от народа и да я даде на олигарсите, те да управляват, защото Плевнелиев мисли за личната си изгода, а не за благото на народа.
250 Диана Бойкова 25.03.2013 | 16:23
Нормално е всеки човек да защитава собствените си интереси,но цената не е без значение.Нещата,които Василев казва сапросто страшни.Президентът изобщо не е толкова безобиден и добронамерен,колкото изглежда!
249 viktor viktorov 25.03.2013 | 16:22
Росен Плевнелиев е най зависимият от частни интереси държавен глава,който сме имали.Около него са Прокопиев и Юлияна, която дори не иска да застане до него от уважение!
248 Meglena Barutchieva 25.03.2013 | 16:22
Аз пък не се успокоявам с това. трябва да отговаря тук и сега. Донев, Павлов, Прокопиев и сие също!
247 Malkata Galka 25.03.2013 | 16:22
Кака ти Кристалина Георгиева, и нейната работа сигурно е свързана с Прокопиев, щом толкова много натискаха да я правят премиер на измисленото правителство на Росен Плевнелиев...или пък може би не е на Росен Плевнелиев....а на някой друг.
246 Viktor Ivanov 25.03.2013 | 16:20
Напълно подкрепям становището на Цветан Василев, корпоративни интереси и кръгове около президента имат интерес да вземат властта, а Плевнелиев е готов да я даде, защото самият той принадлежи към кръга Капитал на Прокопиев и всъщност е един от тях.
245 meglena kostova 25.03.2013 | 16:19
щом има доблестта да застане пред чужда медия и да каже, каквото мисли, значи е твърде убеден в думите си и няма какво да крие
244 Надя Богданова 25.03.2013 | 16:19
Някой ден и Плевнелиев ще отговаря пред страшният съд!Това ми е успокоението,възмездие ще има за всички!
243 Marusq Laleva 25.03.2013 | 16:18
Плевнелиев иска да даде властта на олигарсите Иво Прокопиев като отплата за услугата, че са го издигнали като президент, без да си помисля какви удари ще нанесе по този начин на народа.
242 Рая Дочева 25.03.2013 | 16:16
Социолозите страшно много манипулират резултатите от проучванията и това е с цел да се повлияе на мнението на хората .
241 meglena kostova 25.03.2013 | 16:16
Но казва, че не е олигарх в смисъла на бизнесмен, който има връзки с правителството и ги използва в бизнеса си.За разлика от Огнян Донев и Иво Прокопиев
240 Рая Дочева 25.03.2013 | 16:15
Вече стана ясно , че имат много общо и това наистина е много притеснително . Нека президента да обясни за земите , които е купувал от Прокопиев на безценица , за общият им бизнес , да вилите и къщите им .
239 Ицо Моториста 25.03.2013 | 16:15
според мен трябва този плевнелиев да се свали от власт защото изобщо не става за президент . не виждам как ще чакаме до края на мандата му.до тогава не знам.
238 Marusq Laleva 25.03.2013 | 16:15
Плевнелиев принадлежи на кръга Капитал Прокопиев-Бориславова и защитава техните интереси, той иска и да бламира изборите през май, за да може служебното правителство, сформирано също от фигури на олигархичните маси да продължи да управлява до октомври. Плевнелиев иска да даде властта в ръцете на олигарси като Иво Прокопиев и Огнян Донев.
237 manuel manolov 25.03.2013 | 16:14
Плевнелиев винаги е избягвал да коментира големите проблеми на българските граждани, а именно бедността и безработицата. Защото не го интересуват ни най-малко. Той си има пари, семейството му е осигурено материално, а хората от народа кучета ги яли.
236 Maya Nesheva 25.03.2013 | 16:13
Много интересно твърдение - да не се окаже, къде викаш ти, че Прокопиев има влияние над президента, защото тогава може да се окаже, че всъщност глава ни е Прокопиев, а не Плевнелиев. Да им се проверят всички контакти на двамата и то на мига!
235 meglena kostova 25.03.2013 | 16:11
винаги съм се чудела откъде тая наглост у Иво Прокопиев - знаете ли чрез Булброкърс колко милиона глътна с престъпната приватизация на БТК? Много. Но за сметка на това не се посвени да атакува Василев, когато взе БТК, която беше почти фалирала и потънала в дългове
234 капаче калпаче 25.03.2013 | 16:09
Че за какво друго да ги ползва - те са му за това - да извива ръце или да клевети!
233 Elica Veleva 25.03.2013 | 16:09
В каква насока може да поеме една държава като България при положение че нейният президент е замесен с енергийната мафия и има вина за скъпия ток който хората са принудени да плащат.
232 Jeleva Pepa 25.03.2013 | 16:06
Ей, писна ми от този Иво Прокопиев - където не го сееш, там никне! На 29 години е бил като е станала приватизацията на Каолин, кой му е помогнал за това, кой му е дал парички да стартира? Никой ли не си задава тези въпроси?
231 Meglena Barutchieva 25.03.2013 | 16:05
И продължава да има висок рейтинг на доверие, което ме изумява! Или социолозите много лъжат!
230 Ruslana Hristova 25.03.2013 | 16:05
за съжаление не попадаме на читави хора, нямаме избор за кой да гласуваме, сега се натресохме на Плевнелиев, наистина е кошмарно да нямаш морални и свестни кандидати, а този дето само иска да угоди на другарчетата си за сметка на всички останали хора! Поредния нагъл крадец!
229 hope less 25.03.2013 | 16:04
Твърде е възможно Прокопиев да иска имунитет, но има и нещо повече - явно става дума за много пари и интереси на Прокопиев, които Плевнелиев, като президент, ще осребри!
228 нова надежда 25.03.2013 | 16:02
Аз също мисля, че Плевнелиев е слаб президент който, и това е най-лошото, върви против народа!
227 meglena kostova 25.03.2013 | 16:01
другата алтернатива беше евнухът Калфин, просто изборът беше невъзможен направо. Той пък е известен със скандалните си заменки и руска енергийна зависимост. бе изобщо не попадаме на читави президенти
226 meglena kostova 25.03.2013 | 15:59
Президентът не е свещена крава - именно, затова се чудя за какво го жалят още
225 Ваня Костова 25.03.2013 | 15:59
Прокопа се чуди и той какви да ги завърти, че да може да управлява още повече страната. В момента той дърпа конците на Плевнелиев и неслучайно се намира в Сингапур, за да не се буди подозрения и внимание.
224 Margaritka Ilieva 25.03.2013 | 15:59
Един да му каже истината в очите, за нищо не става Плевнелиев, трябваше от рано да го разберем какъв е никога нямаше да гласуваме за него, сега все едно за президент имаме Прокопиев и сие...
223 rozalij atanasova 25.03.2013 | 15:58
Направо не мога да проумея, как можаха толкова много хора да гласуват за тази марионетка Плевнелиев. Та този човек няма собствено мнение, ние чакаме да взема адекватни решения. Той е ръководен от Прокопиев, Бориславова и Огнян Донев.
222 Ваня Костова 25.03.2013 | 15:58
Хопа, тия никога не лъжат и информацията им е достоверна. Неслучайно в Капитал защитаваха президента Плевнелиев, което никъде другаде не може да се срещне просто. Прокопиев държи Плевнелиев и имам чувството, че именно той диктува играта. Просто е повече от ясно това и за никого не са тайна тези неща, така че не се учудвайте ако Плевнелиев защитава бузестия.
221 Nikolai Stoqnov 25.03.2013 | 15:58
""Сложете Плевнелиев начело на дадена партия и ще видите резултата”" - то това ако се случи направо не знам наистина какво ни чака.та този не може две думи на кръст да каже,не може едно решение много време да вземе , пък камо ли държавата да оправи.ама то как да стане като мисли само за лични облаги .
220 Габриела Божинова 25.03.2013 | 15:57
Прокопа много лаком е станал напоследък, но според мен мераците му много бързо ще бъдат убити, защото никой няма да му позволи да си прави далаверите. Разкрит е, така че да се скрива някъде в Сингапур, където и се намира в момента.
219 Milana Somova 25.03.2013 | 15:57
Прокопиев какъв се гласял да става, премиер? Ами нещо друго не иска ли да стане, например папа, да замести Бенедикт или президент на САЩ, да замести Барак Обама. Това момче верно се е взело много насериозно!
218 Meglena Barutchieva 25.03.2013 | 15:56
Той е достатъчно силен в областта си, за да го е страх. Не случайно казва в интервюто, че президента не може да му направи нищо. Но повечето хора ги е страх да кажат какво мислят и предпочитат да ближат задници. Което е много жалко.
217 rozalij atanasova 25.03.2013 | 15:54
От къде и тази харчи пари за обзавеждане на скъпи офиси, май парите са точно от Прокопиев.
216 viktor viktorov 25.03.2013 | 15:53
И Плевнелиев е виновен за случващото се в страната ни, да не се прави на светец, че всички видяхме мръсните му номерца.
215 rozalij atanasova 25.03.2013 | 15:52
Именно народа страда заради тези, и аз се питам няма ли съд и прокуратура за такива,бе.
214 Anna Vasileva 25.03.2013 | 15:52
Ами изобщо няма да се учудя,ако Прокопиев иска да е в политиката,за да може да си осигури имунитет, а Плевнелиев явно няма нищо против да му помогне, срам ме е,че такъв имаме за президент, марионетка без собствено мнение, готов всичко да направи,за да не си развали приятелството с престъпниците!
213 Stoqna Mutafova 25.03.2013 | 15:51
Стига вече с тези олигарси зад президента! Толкова ли му е празна главата, че да не може да взема самостоятелни решения, а да трябва да слуша някакъв си там приятелски кръг Прокопиев и не знам още какви банкерски с него и бивши министри. Толкова ли не може да се покаже независим??
212 meglena kostova 25.03.2013 | 15:50
и кои са тези хора? просто е президент и след като падна правителството остана само той. Иначе никога не съм му вярвал на този
211 Дани Масларска 25.03.2013 | 15:50
Чухте ли за завода на Иво Прокопиев в гр. Меричлери? Там той добива варовик, но с цената да изхвърля купища вредни вещества. Така хиляди хора са обречени да бъдат заразени и никой не си бута пръста поне малко, за да промени това. Защо ли?
210 Долорес Долорева 25.03.2013 | 15:50
Не знам какво се случва в тази държава, но щом олигарси като Иво Прокопиев диктуват нещата, то това изобщо не е добре. Дори президента ни е зависим от него в крайна сметка и слуша това което той му каже.
209 Ваня Костова 25.03.2013 | 15:48
Хопа, тия никога не лъжат и информацията им е достоверна. Неслучайно в Капитал защитаваха президента Плевнелиев, което никъде другаде не може да се срещне просто. Прокопиев държи Плевнелиев и имам чувството, че именно той диктува играта. Просто е повече от ясно това и за никого не са тайна тези неща, така че не се учудвайте ако Плевнелиев защитава бузестия.
208 прани гащи 25.03.2013 | 15:48
Иво Прокопиев трябва да бъде върнат в България и съден. Това е най-нормалното нещо за него, а не да бъде реабилитиран под една или друга форма.
207 Габриела Божинова 25.03.2013 | 15:47
Около Капитал винаги е имало интриги, защото непрекъснато са ги създавали. Както виждаме те са един от малкото защитници на президента Плевнелиев.
206 екзотичен сопол 25.03.2013 | 15:47
Донев и Прокопиев използват медиите си, за да дават подкрепа на кампанията на Кунева.
205 Дани Масларска 25.03.2013 | 15:47
Напиши своя коментар тук.Не знам дали чухте, но Прокопиев е имал завод в гр. Меричлери, който е замърсявал силно околността и вече няколко души са се заразили с рак. Имало е протести, но държавата подкрепя Иво и така той не може да бъде закачан.
204 овчи транс 25.03.2013 | 15:46
Жената на Плевнелиев е работила за една от медиите на Прокопиев и няма да се учудя ако президента обслужва интересите на сингапурския мишок.
203 Мartina Georgieva 25.03.2013 | 15:46
изобщо не знам как сме избрали такъв човек за президент.всеки следващ е все по корумпиран и все повече се чудят как да сринат държавата ни . този плевнелиев изобщо не може да си върши работата,изобщо не мисля че е компетентен освен по това как да се грижи за интересите на олигарските и своите.браво на изказването на василев,поне една умна приказка да чуя
202 Долорес Долорева 25.03.2013 | 15:46
Прокопиев нареди правителството и това не е тайна за никого. Просто е крайно време някой да му покаже вратата, за да престане с алчността си. Вижте му бузите само какви са станали.
201 Ваня Костова 25.03.2013 | 15:46
Иво Прокопиев бях чул, че има много сериозни дългове към банките. Отделно е завлякъл и вдовицата Кюлева с много пари, като неслучайно е избрал да се изнесе към Сингапур според мен. Определено е нагъл щом идва за още.
200 Anna Vasileva 25.03.2013 | 15:45
Странно как досега кръгът около Икономедиа не са влезнали в политиката дори и с кандидатури, сигурно се надяват,че някои хора ще им подадат ръка и както се вижда от сега това са Кунева и Плевнелиев....всичките заслужават затвор!
199 Габриела Божинова 25.03.2013 | 15:45
Който е дал политическата протекция над Прокопиев, то да излезе и да си признае. Стига е ставало тайно всичко в тази държава. Аз държа да има прозрачност и да се знае, че този човек е отговорен за източването на половин милиард български левове.
198 Дани Масларска 25.03.2013 | 15:45
Шенген няма да видим, докато не се заемем с хора като Иво Прокопиев. Бях чул, че искал да влиза в политиката, за да си осигури политически имунитет. Така може да отърве кожата от банките и хората които е завлякъл.
197 дойна крава 25.03.2013 | 15:45
Иво Прокопиев неслучайно се намира в Сингапур, защото тук много хора са му вдигнали мерника, заради далаверите, които прави покрай енергетиката.
196 Долорес Долорева 25.03.2013 | 15:45
Голямо връзкарче ще дойде обаче този Иво Прокопиев. Защитават го на най-високо ниво и си прави каквото иска в тази държава. Никак не са добре работите и само това ще ви кажа. Крайно време е прокуратурата да се вземе в ръце.
195 кака Кайсийка 25.03.2013 | 15:44
А медиите на Прокопиев, Донев и Павлов упорито обслужват кампанията на Кунева. Това може да се види само с едно посещение на сайтовете на техните медии.
194 rozalij atanasova 25.03.2013 | 15:43
Докато имаме президент като този, който застава на страната на олигарсите, а не на страната на народа, скоро време държавата ни няма да се оправи.
193 Janet Mileva 25.03.2013 | 15:43
Браво на Цветан Василев, чее има доблестта да се изправи срещу Иво Прокопиев и да заяви пред цяла България какъв е той, какво всъщност представлява и колко хора са вдигнали ръце от него! Справедливи наказания трябва да има за хора като Прокопиев!
192 meglena kostova 25.03.2013 | 15:43
и бизнеса и банките започнаха да реват от Плевнелиев. Чудо на чудесата е той,. Аз ако съм на него моментално в обръщение към народа бих се разграничил от Иво Прокопиев и интересите му, защото в противен случай народа може и да поиска да го свали
191 Апликация Велчева 25.03.2013 | 15:42
Не ми се мисли какво може да се случи, ако падне борда, както се говори, по време на това правителство. Държавата ще отиде много на зле, заради прищевките на един престъпен олигарх, какъвто е прокопиев.
190 manuel manolov 25.03.2013 | 15:42
Най-скандалната приватизация в Б-я е извършена чрез двете американски електроцентрали Марица Изток с участието на Росен Плевнелиев!
189 работната пчела 25.03.2013 | 15:41
Чудно направо,президента за нищо не става,приятелите му сигурно продиктуваха кои да бъдат служебните министри, а ние си мислим,че Борисов е казал, надали, човекът си има приятели,добре,че от време на време застава един смело да каже в медиите какви хора ги има!!!
188 Мария Мерудия 25.03.2013 | 15:41
Прекалено много хора повярваха в невинността на Президента и така народът пострада много
187 нова надежда 25.03.2013 | 15:37
Не стигна той до протеста - освиркаха го!!
186 Рая Дочева 25.03.2013 | 15:37
Прокопиев източва предприятията и след това ги продава . Неговите схеми станаха ясни .
185 Ваня Костова 25.03.2013 | 15:36
Прокопиев бях чул за него, че е избягал в Сингапур, за да се скрие от претенциите на кредиторите. Така над него има политическа протекция и никой не го закача и търси за нищо.
184 meglena kostova 25.03.2013 | 15:36
но не толкова смешна бе комисионната му за това престъпление, по 100 млн на годна е печелел от източването на БТК
183 Дани Масларска 25.03.2013 | 15:36
Ако наистина се окаже вярно, че Иво Прокопиев е редил служебното правителство, то аз ще емигрирам веднага. Няма да има такова унижение просто. 100% ще гледа поне хора да си сложи във властта, за да му пазят гърба докато краде от държавата.
182 Mitko Sachkov 25.03.2013 | 15:36
Ненаядоха се всичките олигарси с парите на държавата! Ей го на - тоя има и властна медия, която използва сигурно и от там пари да му капят, ама не му върза властта този път и го игра през този мандат антиправителствен. Сега пък го играе с Росен. Не можеш точно ги разбра..
181 meglena kostova 25.03.2013 | 15:36
няма ли кой да спре мошенициците от кръга "капитал"? Няма ли прокуратура в тази държава? Докога ще ни дерат със скъп ток Цветелина Бориславова и Иво Прокопиев?
180 Silvi Milenova 25.03.2013 | 15:35
Един нормален човек явно има по тая земя,който да има сила да каже истината,такава каквато е! Плевнелиев наистина не си го бива изобщо, не може да си представя как може да има някой,който хладнокръвно ще тръгне да поробва живота на толкова много хора, много тъпо!
179 olga nestorova 25.03.2013 | 15:35
За фалшивите инвестиции в ЕРП-тата пак нашият многообичан президент също има ключова роля. заради него плащаме скъп ток а той тръгнал да ходи на протест
178 Еухенио Торес 25.03.2013 | 15:35
Президента си е за нападане, защото назначи правителство което ще обслужва интересите на определен кръг от хора, а не на народа.
177 печено агнешко 25.03.2013 | 15:34
Една от най-скандалните приватизации направи Иво Прокопиев и неговата Булброкърс. Същия продаде БТК на изключително смешна цена.
176 трендафил въжарски 25.03.2013 | 15:33
Прокопа е отворен, защото сума ти и правителства го защитаваха и си разиграваше коня
175 Вили Мачкова 25.03.2013 | 15:33
Прокопиев бях чул за него, че е избягал в Сингапур, за да се скрие от претенциите на кредиторите. Така над него има политическа протекция и никой не го закача и търси за нищо.
174 Bright Light 25.03.2013 | 15:33
Така е! А най-долното е, че се крие зад гърба на жена си и медиите на Иво Прокопиев!
173 Кристина Минкова 25.03.2013 | 15:33
Господин Василев споделя,че Президентът не е успял да му навреди,но целият народ пострада,за да може някой да богатее.Това са пълни психопати,щом са готови да подложат цял един народ на мъчения,за да спечелят пари
172 Хави Петрова 25.03.2013 | 15:32
Ако не сте чули, то червенобузестия вече реди нещата. Той коли и беси и решава къде какво да се случва. Изобщо не съм изненадан вече, защото в крайна сметка много такива като него вече ограбиха държавата и си живуркат на свобода.
171 Дани Тонева 25.03.2013 | 15:32
Ако наистина се окаже вярно, че Иво Прокопиев е редил служебното правителство, то аз ще емигрирам веднага. Няма да има такова унижение просто. 100% ще гледа поне хора да си сложи във властта, за да му пазят гърба докато краде от държавата.
170 Мари Вачкова 25.03.2013 | 15:32
Колкото повече прокуратурата се бави срещу Прокопиев, толкова повече ще му порасте самочувствието. Кога най-сетне ще му повдигнат обвинения? Чуват се много далавери, а за нито една не е подведен под отговорност.
169 конска саздърма 25.03.2013 | 15:31
Прокопиев трябва да бъде в затвора, а не в Сингапур. Този човек си нареди правителство със специалната подкрепа на президента и иска да срине валутния борд, за да му паднат задълженията които има.
168 Вили Мачкова 25.03.2013 | 15:31
Бях чул , че Прокопиев се ползва с личната протекция на президента Плевнелиев. Жените им са най-добри приятелки, та какво остава за тях двамата? Няма нито едно дело повдигнато срещу червенобузко до този момент?
167 Хави Петрова 25.03.2013 | 15:31
Бях чул преди време, че много хора се оплакаха, че се разболяват от тежки заболявания, заради един от заводите му в Мерчлери. Държвата защо не взима това под внимание? Нима хиляди трябва да страдат заради един човек?
166 Дани Тонева 25.03.2013 | 15:31
Когато Прокопиев си признае за всичките измами, то аз тогава ще си платя всички данъци на държавата. Крайно време е просто нещата да бъдат взети много по-сериозно с него, а не да му се дават още по-големи криле.
165 Zlatina Todorova 25.03.2013 | 15:31
то това се знае че плевнелиев защитава бизнес интереси , той защитава собствените си интереси . този президент е най бездарния който някога сме имали
164 Ivo Maglov 25.03.2013 | 15:30
Какъв ти служебен премиер, какво ти служебно правителство. Както казва Бароков - да го назначават Прокпиев за премиер, че да ни ликвидира държавицата, щото той сигурно си гледа само своите собсвени интереси и нищо друго, като българския народ например, не го интересува...
163 свинска конференция 25.03.2013 | 15:30
Медиите на Прокопиев усилено обслужват интересите на Кунева в неговите медии. Неговата идея е с идването на Кунева на власт да се върне в България и отново да си управлява престъпния бизнес.
162 Мари Вачкова 25.03.2013 | 15:30
Чухте ли, че Иво Прокопиев е част от енергийния монопол? Сега Росен Плевнелиев го гласи за министър, а защо не и за премиер? В крайна сметка те двамата са много добри приятели и може да го уреди в служебното правителство.
161 Вили Мачкова 25.03.2013 | 15:29
Чувам напоследък много скандални разкрития около Иво Прокопиев. Имам чувстовото, че този човек е алчен и се интересува само от пари. Няма да забравя как никой не предприе нищо срещу завода му в град Меричлери, след като хиляди излязоха на протест, защото няколко души вече се разболяха от рак. Това е точно заради вредните емисии отделяни от завода му.
160 ханибал суарес 25.03.2013 | 15:29
Президента обслужва интересите на кръга Капитал и това стана още по-кристално ясно с назначаването на служебното правителство. А най-големите интереси на този кръг е в енергетиката.
159 трендафил въжарски 25.03.2013 | 15:29
я, ама ние президент ли сме имали, ? не разбрах
158 Дани Тонева 25.03.2013 | 15:29
Прокопа ако продължава така да прави задкулисни игри, то със сигурност ще си намери майстора. В момента му пазят гърба и си прави далаверите, но скоро ще му видят сметката ако продължава така да го раздава отворен.
157 Siika Alexieva 25.03.2013 | 15:28
Росен Плевнелиев е политическа пионка, която има за цел да лансира своите близки от обкръжението на Икономедия и дори самата Кристалина Георгиева! Иска да пренасочи общественото внимание към себе си и да настрои народа срещу всички останали. Президента е начало на една корпоративна мафия у нас, като я прикрива ефективно още от всътпването си в длъжност, а преди това, беше част от нея активно. Всички вече знаем, тази обществена тайна, така че няма да ме учуди, ако се окаже истина и това, че иска да лансира именно шефа на Икономедия, Иво Прокопиев за някакъв във властта. Него или неговите приближени.
156 триста зора 25.03.2013 | 15:28
На Прокопиев трябва да му бъде потърсена отговорност за това което се случва в Меричлери, а не да бъде реабилитиран от Сингапур и да дърпа конците на държавата чрез подставени лица.
155 Кристина Апългейт 25.03.2013 | 15:27
Чувам напоследък много скандални разкрития около Иво Прокопиев. Имам чувстовото, че този човек е алчен и се интересува само от пари. Няма да забравя как никой не предприе нищо срещу завода му в град Меричлери, след като хиляди излязоха на протест, защото няколко души вече се разболяха от рак. Това е точно заради вредните емисии отделяни от завода му.
154 hope less 25.03.2013 | 15:27
Дори заради Бойко не е,заради дългата ръка на мръсния бизнес и заради Прокопиев Плевнелиев е президент!
153 Дива Самодива 25.03.2013 | 15:27
Много истини има казани в това интервю, но не вярвам много хора да ги оженят обективно, защото вече платените медии, като Икономедиа, каквато е за мен, са се погрижили да изопачат общественото мнение.
152 Дими Евтимова 25.03.2013 | 15:26
Няма ли кой да го подхване най-накрая? Този човек честно казано е срам и позор за страната и все още никой не е предприел нищо, за да го спре. Прокопиев чух, че имал половин милиард лева източени пари.
151 комара трайчо 25.03.2013 | 15:26
Много от нещата, които казва са верни, защото реално президента си назначи близки до себе си хора, които са от кръга Капитал. Прокопиев прави всичко възможно да се върне в България и затова спонсорира кампанията на Кунева.
150 Павлин Димитров 25.03.2013 | 15:26
Прокопа ако продължава така да прави задкулисни игри, то със сигурност ще си намери майстора. В момента му пазят гърба и си прави далаверите, но скоро ще му видят сметката ако продължава така да го раздава отворен.
149 Алекс Махоун 25.03.2013 | 15:26
Кога най-сетне ще предприеме някой нещо срещу Иво Прокопиев? Той се крие като мишка в Сингапур и пак продължава да прави далавери. Мисля че вече е крайно време да го обвинят за всички онези далавери, които е въртял в държавата.
148 Кристина Апългейт 25.03.2013 | 15:26
Като че ли този Прокопиев е някакъв недостижим. Толкова нещо се изписа за него и в крайна сметка излиза, че играе с Плевнелиев и заради това никой не го закача. До кога ще продължава това и аз не знам?
147 Павлин Димитров 25.03.2013 | 15:25
И аз чувам напоследък доста скандални неща за този мастит олигарх. След като има толкова твърдения и доказателства, защо до този момент никой не е предприел нищо срещу него? Така ако продължаваме, то няма да се оправим като държава според мен.
146 Алекс Махоун 25.03.2013 | 15:25
Хайде да го хваща вече прокуратурата този Иво Прокопиев. Защо досега няма обвинение срещу него? Политически чадър ли имат над него, или какво? Крайно време е просто да бъдат взети нужните мерки.
145 Кристина Апългейт 25.03.2013 | 15:25
Когато започне разследване срещу Иво Прокопиев, тогава аз ще започна да имам вярва и доверие в президента Росен Плевнелиев. Просто е абсурдно това което се случва в момента според мен.
144 Hristo Penchev 25.03.2013 | 15:24
Прокопиев получи възможно най-далаверните концесии за добив на варовични пясъци и на какво ли още не! Чудя се вече държавата ли иска да купи нещо друго, щом и с президента може да излезе, че се е сдушил с някой...
143 Павлин Димитров 25.03.2013 | 15:24
Бях чул някъде, че Иво Прокопиев е искал да участва в новото служебно правителство, за да укрепи още повече своите позиции в страната, за да не могат да го търсят кредиторите. На всичкото отгоре Прокопиев иска също така и политически имунитет. За какъв наглец само си говорим, а?
142 emanoil momchev 25.03.2013 | 15:23
Олигарсите искат да вземат властта и Плевнелиев е точно за това с тях,тъй че не бива да се допуска това да стане,дори ако трябва да се иска оставката на Президента!
141 Кристина Минкова 25.03.2013 | 15:23
Президентът е опасен човек и обкръжението му трябва да се вземе под сериозно внимание.Не бива да ни лъже вида му.
140 Desislava Stoyanova 25.03.2013 | 15:22
Плевнелиев наистина изглеждаше шматка, кой да предположи,че е толкова подломен, ужасно разочароващо,че сме избрали такъв човек на президентския пост! не е добре президента ни да обслужва интересите на определени крадци!
139 любо тотев 25.03.2013 | 15:21
Росен Плевнелиев работи за енергийната мафия ! И той е от грабителите на българския народ. Заради него , Дянков и Трайчо Трайков плащаме скъп ток. а в центъра ба всичките измами стои един олигарх - Иво Прокопиев!
138 Мишо Христов 25.03.2013 | 15:19
Когато започне разследване срещу Иво Прокопиев, тогава аз ще започна да имам вярва и доверие в президента Росен Плевнелиев. Просто е абсурдно това което се случва в момента според мен.
137 Петър Игнатов 25.03.2013 | 15:19
Много взе да се говори за този Прокопиев напоследък. Ще дойде голям измамник, щом тръбят навсякъде какви далавери е имал дори с президента Плевнелиев. Явно като типичен наглец ще се опита да влезе в политиката и той.
136 Митко Иванов 25.03.2013 | 15:18
Бях чул някъде, че Иво Прокопиев е искал да участва в новото служебно правителство, за да укрепи още повече своите позиции в страната, за да не могат да го търсят кредиторите. На всичкото отгоре Прокопиев иска също така и политически имунитет. За какъв наглец само си говорим, а?
135 Нела Канчева 25.03.2013 | 15:18
Приятелският кръг „Капитал“ на президента Плевнелиев, явно иска да управлява в служебното правителство, със свои хора, които назначи президента. Аз не искам да ме управляват олигарси като Прокопиев и Бориславова, както и политици като Дянков и Трайков, на коиото вече им сърбахме попарката мазна....
134 Vicky Angelova 25.03.2013 | 15:18
Не беше ли Иво Прокопиев, който скара ГЕРБ и БСП за цената на тока. Колко време в парламента се чудеха кой допусна инвазията на монополиста във възобновяемите енергийни източници, заради които се повиши цената на тока. Иво Прокопиев е национален грабител а, нашият президент е негово верен другар!
133 Мишо Христов 25.03.2013 | 15:17
Миналата година октомври бях чул, че Иво Прокопиев има завод в Меричлери, който трови хората и масово се разболяват от рак. Тогава никой не предприе нищо и хората искаха да го линучват още тогава, но как да скочиш срещу човек, който има протекция на най-високо ниво? В крайна сметка нищо не се случи и така хиляди се разболяват заради него.
132 Петър Игнатов 25.03.2013 | 15:17
Бях чул преди време, че той е собственик на фирма „Каолин“, която се занимава с добиване на варовик и точно тя оскъпи цената на варовика, следователно и доставките на варовик за ТЕЦ „Марица“. От там поскъпна и цената на тока с 14% и излиза, че Прокопиев е част от енергийния монопол също като останалите.
131 Митко Иванов 25.03.2013 | 15:17
Вие знаете ли, че Прокопиев е изтеглил над 200-300 милиона заеми от банки и е духнал в Сиганпур? На всичкото отгоре банките не могат да предяват искове срещу него, защото над него има политически чадър на най-високо ниво. Та кога ще се оправим като държава, при положение, че има такива като него?
130 Гари Скутровски 25.03.2013 | 15:17
Прокопиев е в центъра на нещата. Този гледа да лапа и пере пари като луд. Неслучайно е един от най-големите измамници, който дори вече не в България. Със сигурност има политически чадър над него и той е точно на президентът Плевнелиев.
129 emanoil momchev 25.03.2013 | 15:17
Плевнелиев е рожба на кръгът Капитал на Прокопиев, като го подпомага за постигане на целите му.
128 Мишо Христов 25.03.2013 | 15:16
Значи цялото това забавяне на съставяне на кабинет е било заради Иво Прокопиев, за да може да вземе цялата власт за няколко месеца, с което да укрепи още повече позициите си в България. Много нахален ще излезе този олигарх, който се е изнесъл да живее в Сингапур. Явно има защо да се притеснява и живее на толкова хиляди километри.
127 hope less 25.03.2013 | 15:15
Наистина - нито за момент не си пролича, че президентът стои зад народа!
126 Tedi Stoqnova 25.03.2013 | 15:15
Не става този президент и това си е, като го видиш, че се е заобградил с хора от въпросния икономически кръг, предвождан от Иво Прокопиев и да ти стане ясно какви точно да му намеренията на този човек.
125 Гари Скутровски 25.03.2013 | 15:14
Иво Прокопа много сериозно трябва да се замисли какво ще прави със своите медии, защото в момента ги използва, за да злепоставя свои конкуренти, че дори и да влияе върху политическите среди у нас.
124 нова надежда 25.03.2013 | 15:14
Да, всички мислехме, че Плевнелиев е по-безобиден!
123 Орлин Ставрев 25.03.2013 | 15:13
Значи цялото това забавяне на съставяне на кабинет е било заради Иво Прокопиев, за да може да вземе цялата власт за няколко месеца, с което да укрепи още повече позициите си в България. Много нахален ще излезе този олигарх, който се е изнесъл да живее в Сингапур. Явно има защо да се притеснява и живее на толкова хиляди километри.
122 Elica Veleva 25.03.2013 | 15:13
Не президент, а плужек имаме за държавен глава. Може ли този човек който излъчва такава неувереност да се нарича главнокомандващ на въоръжените сили на република българия. Дори мъничко респект не внушава.
121 Dido Goranov 25.03.2013 | 15:12
Иво Прокопа много сериозно трябва да се замисли какво ще прави със своите медии, защото в момента ги използва, за да злепоставя свои конкуренти, че дори и да влияе върху политическите среди у нас.
120 olga nestorova 25.03.2013 | 15:11
самият президент Плевнелиев е част от измамната версия на демокрация, която американците се опитват да изградят в България
119 Орлин Ставрев 25.03.2013 | 15:11
Не се учудвайте, че пак става дума за Иво Прокопиев, защото неслучайно този бизнесмен е свързан с куп далавери и живее в Сингапур, за да не могат да му повдигнат обвинения и екстрадират, ако бъде осъден.
118 Svetla Grozeva 25.03.2013 | 15:10
Трайчо Трайков като е имал акции в Каолин и вероятно е от кръга капитал, много ясно, че ще даде концесията на Прокопиев за добив на варовик за по-малко парички и за цели 35 години, а после се питайте - как точно е поскъпнат тока за бита...
117 Страхил Страхилов 25.03.2013 | 15:10
Схемите на Прокопиев са сериозни и където има далавера, там е и той. Изобщо не ме учудва, че човек като него е успял да стане олигарх след толкова сделки, които са ощетили хора, банки и държавни предприятия.
116 Зарко Младеликов 25.03.2013 | 15:09
Кой? Прокопиев ли? Че вие знаете ли, че за този се говори, че ни е поспъпнал тока с 14% от 1 юли 2012 година, защото неговата фирма „Каолин“ се занимава с добиването на варовик. Оскъпи цената му значително и както много добре знаем ТЕЦ „Марица 1 и 3“ са зависими от него, следователно го взимат на по-висока цена и го отнасят данъкоплатците.
115 Dido Goranov 25.03.2013 | 15:09
Голям наглец ще излезе този Иво Прокопиев обаче. Толкова далавери е направил през годините, че дори го виждаме да се опитва още повече да прилапва лесните пари. Някой трябва да го спре според мен и то скоро.
114 Ангела Мер 25.03.2013 | 15:09
Zum Beispiel für den Kauf von Vivacom, einem der Führer auf dem Telekom-Markt. Im vergangenen Jahr wählten die Kapitalgeber von Vivacom eines meiner Unternehmen zusammen mit VTB Capital aus, weil wir das beste Angebot zur finanziellen Restrukturierung vorlegten. Sie müssen dabei bedenken, dass die Privatisierung von Vivacom, der früheren staatlichen bulgarischen Telekommunikationsgesellschaft, 2004 zu einem lächerlich niedrigen Preis mit der Vermittlung von Bulbrokers, einem Unternehmen von Prokopiew, vorgeschlagen und ausgeführt worden war. - ей Прокопиев и за виваком ли е драпал, брех...
113 Рая Дочева 25.03.2013 | 15:05
Външният вид и хрисимата физиономия ни подлъгаха .
112 Кристина Минкова 25.03.2013 | 15:05
Цветан Василев изобщо не е расъл в гората..."Проблемът не е, че президентът има приятели. Проблемът е, че президентът е продукт на кръга около в. "Капитал”
111 Galina Yovcheva 25.03.2013 | 15:05
След като прочетох това, никакъв кредит на доверие не мога да дам на президента Росен Плевнелиев. Той трябва на момента да си подаде оставката и заедно с него да си заминат разните му там прокопиевци ли са, не ги знам, ама нямат място в каквото и да било правителство. Президнетът да си носи отговорността за това, което направи.
110 празен ум 25.03.2013 | 15:03
Да, всички мислехме, че Плевнелиев е по-безобиден!
109 p kehaiova 25.03.2013 | 15:03
Нали зад тази ехидна усмивка, какъв човек се крие.
108 празен ум 25.03.2013 | 15:02
очакваме съд за Донев и Прокопиев и почтен президент!
107 p kehaiova 25.03.2013 | 15:02
"Президентът не е свещена крава. Той може да бъде критикуван” - изобщо не е свещена крава, прекалено много грешки направи и не трябва да стои народа със затворени очи, ами трябва да бъде критикуван. И още повече, че той на тази си позиция защитава бизнес интересите.
106 Eva Yaneva 25.03.2013 | 15:01
Плевнелиев за пореден път предаде интересите на българския народ, в олигарфичните пипала на бизнесмена Иво Прокопиев! След тези скандални разкрития, аз съм потресен от всичко, което се случва в нашата малка страна!!!
105 emanoil momchev 25.03.2013 | 15:01
Точно от такива смотльовци като Роската страда обикновеният човек и се чуди как да свърже двата края..
104 Марта Иванова 25.03.2013 | 15:01
Че той си е мънко - и именно затова е удобен!
103 празен ум 25.03.2013 | 15:01
Направо народът да му иска оставката!
102 Марта Иванова 25.03.2013 | 15:00
Ооо, много отдавна има чадър над Прокопиев - при всяка власт, явно се внася!
101 emanoil momchev 25.03.2013 | 14:59
За какво му е достойнство на Плевнелиев, нали има власт в ръцете си и пари, макар и те да са мръсни..!
100 празен ум 25.03.2013 | 14:58
Абе аз не предполагах,че чак толкова се е обвързал Плевнелиев с олигарси - смотан ми се струваше!
99 Grigor Mitev 25.03.2013 | 14:57
Политически чадър ли има от години спрямо Иво Прокопиев или само така ми се струва? Да не би той да подкрепя финансово проекта на Меглена Кунева, че в Капитал веднъж видят една много силна статия „За“ Меглена Кунева. То вече при този човек нищо не може да ме учуди!!!
98 Красимира Костова 25.03.2013 | 14:57
Докато такива като Донев, Павлов и Прокопиев са на свобода, монополите никога няма да паднат, колкото и да протестираме. Какво да очакваме, след като и президента им помага?
97 Dobi Zvezdeva 25.03.2013 | 14:55
плевнелиев не може а трябва да бъде страшно много критикуван.този президент е една пионка която играе по свирката на много хора. чудесно изказване господин Василев
96 emanoil momchev 25.03.2013 | 14:54
Плевнелиев е пионка на определен кръг олигарси, които редят всички комбинации в държавата и никой не е в състояние да ги спре до този момент.
95 Desislava Stoyanova 25.03.2013 | 14:54
Съвсем вярно! Има право човека да има приятели,но не е нормално да използва приятелството си за да ощети държава, Плевнелиев наистина е една марионетка,която също трябва да бъде свалена от власт.
94 Ема Маринова 25.03.2013 | 14:53
"Прокопиев и Огнян Донев имат политически амбиции и затова притежават вестници, аргументира се още бизнесменът" Точно така и чрез вестниците манипулират общественото мнение...
93 Мария Мерудия 25.03.2013 | 14:52
Накрая се оказа,че аз се подигравах на Президента,че Бойко и жена му му дърпат конците,пък то се оказа,че и олигархията го притиска с исканията си за власт
92 Stefka Petrova 25.03.2013 | 14:52
За светлото бъдеще на страната ни ще е добре, такива хора като въпросния олигарх - Иво Прокопиев да нямат нищо общо с властта, дори и техните хора, дето ги сочат за марионетки, да нямат нищо общо със властта, иначе сме обречени на монополите.
91 Красимира Костова 25.03.2013 | 14:52
По-лошото е, че Прокопиев продължава да си прави реклама на Кунева и се надява каквото и да стане със служебния кабинет, да успее да си вкара нея в Парламента. И тогава....
90 Рая Дочева 25.03.2013 | 14:51
Това беше целта на тези манипулирани протести .
89 Ема Маринова 25.03.2013 | 14:50
"Прокопиев и Огнян Донев имат политически амбиции и затова притежават вестници, аргументира се още бизнесменът" Точно така и чрез вестниците манипулират общественото мнение...
88 Рая Дочева 25.03.2013 | 14:50
Медиите на Прокопиев го пазят и то е разбираемо защо .
87 p kehaiova 25.03.2013 | 14:50
Ей, дано да не ни управляват такива като него, че тогава и малкото, което ни е останало ще бъде унищожено.
86 Петър Попов 25.03.2013 | 14:49
Юлиана, четох някъде, била първа приятела на Галя Прокопиева. Много ясно при това положение, че ще правят всички възможно една на друга да си помогнат скаквото могат и особено много да помогнат на своите мъже.
85 milen doktorov 25.03.2013 | 14:49
кръгове около Плевнелиев вече си взехА властта, да видим народа дали ще прореве, вече реве, според мен
84 Рая Дочева 25.03.2013 | 14:48
Това наистина е много жалко , защото в този труден момент ни трябва твърд президент с ясна цел , не марионетка като Плевнелиев , който обслужва олигарсите .
83 Мими Тодорова 25.03.2013 | 14:45
Хич не го интересува Прокопиев, какво се случва в Меричлери и на всички други места около Димитровград, него го интересува само да си продава варовичните пясъци на ТЕЦ-овете. Яне Янев беше казал преди време, че цената им за последните няколко години е скочила двойко. Ако тов е вярно - защо не му прекратят цялостната концесия на този господин???
82 Драго Попов 25.03.2013 | 14:44
Това си е самата истина! Само дето някои медии много го пазят президента!
81 p kehaiova 25.03.2013 | 14:44
Изобщо не си пролича, с право народа го ругаеше на националния протест и му искаше оставката.
80 crazy fish 25.03.2013 | 14:43
Плевнелиев е тежко зависим и контролиран от Лидия Шулева, Иво Прокопиев, Симеон Дянков и останалите около кръга "Капитал". Независимо от лустросаните медии "Дневник" и "Капитал", това не променя факта, че този кръг от хора практикува корпоративни престъпления в чудовищни мащаби. Тези престъпления не се наказват и преследват, основно защото се извършват заедно и в полза на западни компании. Това не променя фактите, че това са престъпления.
79 Красимира Костова 25.03.2013 | 14:43
Икономедия мълчи, разбира се, нали много обичат иначе да преписват чужди издания.:) Абсолютно е прав, за жалост, президента играе по свирката на Прокопиев.
78 p kehaiova 25.03.2013 | 14:42
Проблемът е, че президентът е продукт на кръга около в. "Капитал”, с който в миналото е имал бизнес отношения - та нали и жените на президента и на Прокопиев са приятелки.
77 milen doktorov 25.03.2013 | 14:41
Чудя се как да се прави бизнес, като толкова много години Прокопиев е върлувал навсякъде, защитаван от всякаква власт?
76 zhoro nov 25.03.2013 | 14:41
Наистина - нито за момент не си пролича, че президентът стои зад народа!
75 Mucuche Zvezda 25.03.2013 | 14:41
Ясен ми е и президента Плевнелиев, и всички останали олигарси покрай него, искат да вземат властта за себе си. И понеже в голяма част от случаите говорим за монополизиране на определени пазари - както може да излезе, че е добиването на варовик, то така също може да излезе, че искат да ни управляват именно тези монополисти!
74 Марта Иванова 25.03.2013 | 14:39
Представяш ли си какъв президент имаме - чехльо!;)
73 crazy fish 25.03.2013 | 14:39
Росен Плевнелиев е политическа пионка, която има за цел да лансира своите близки от обкръжението на Икономедия и дори самата Кристалина Георгиева! Иска да пренасочи общественото внимание към себе си и да настрои народа срещу всички останали. Президента е начало на една корпоративна мафия у нас, като я прикрива ефективно още от всътпването си в длъжност, а преди това, беше част от нея активно. Всички вече знаем, тази обществена тайна, така че няма да ме учуди, ако се окаже истина и това, че иска да лансира именно шефа на Икономедия, Иво Прокопиев за някакъв във властта. Него или неговите приближени.
72 zhoro nov 25.03.2013 | 14:38
Бе и заради Борисов не е - заради по-важни от борисов хора е президент Плевнелиев, на други дължи поста си!
71 Рая Дочева 25.03.2013 | 14:35
Това наистина е много неприятна новина .
70 bad illusion 25.03.2013 | 14:35
Проблемът не е, че президентът има приятели. Истината е, че кръгове около Росен Плевнелиев имат интерес да вземат властта", заявява банкерът в интервю за Der Standard - Именно!! Защото Президента е нормално да си има бизнес отношения в корпоративните среди, това никой не му го отрича, НО не може да си позволява да ги слуша и да се влияе от тях докато е Държавен глава! Това е равно на национално предателство!!
69 празен ум 25.03.2013 | 14:35
Хах, именоо заради харизмата на борисов спчеели, иначе щеше да си остане мрънко-министър и толкова!
68 Рая Дочева 25.03.2013 | 14:34
Не е редно Президента да защитава олигарсите , а народа , който го е избрал. Плевнелиев направи много грешки и това му коства доверието на хората .
67 празен ум 25.03.2013 | 14:33
Май Плевнелиев наистина ще се окаже част от енергийната мафия, заедно с другарчето си Прокопиев!
66 Ема Маринова 25.03.2013 | 14:33
"Според банкера Плевнелиев в спечелил изборите заради харизмата на Борисов." Да,както твърди екс премиерът и магаре щяхме да си изберем,ако ни го бяха предложили от ГЕРБ
65 мили ванили 25.03.2013 | 14:32
На Плевнелиев работата му намирисваше отдавна.Много лошо,че точно такива престъпници стоят и зад него,и зад Кунева.Затова ГЕРБ никога не посегнаха на кривоустата...
64 Sevda Ta 25.03.2013 | 14:31
Господин президент, какво чета в някои интересни сайтове, че Иво Прокопиев ви e нареди бъдещото служебно правителство? До там ли се докарахте – олигархът да ви дърпа конците и да ви казва кой какъв министър да бъде? Паднахте ми в очите тотално, господин президент?
63 празен ум 25.03.2013 | 14:31
а си мислех, че България си отдъхна от Прокопиев, щом дори държавата намери сили да му взема концесия. Уви, явно се е окопал чрез най-високостоящи личица като президента!
62 мили ванили 25.03.2013 | 14:30
"Истината е, че кръгове около президента Росен Плевнелиев имат интерес да вземат властта...Аз това вече съм го чувала.Доста неща излязоха наяве около тихият ни президент.
61 xander yordanov 25.03.2013 | 14:30
енергийната мафия в България се ползва с протекциите на политици, как иначе ще бъдат потулени крупните измами и ограбване на държавата. Росен Плевнелиев също участва в това ограбване и то от много дълги години.
60 Ема Маринова 25.03.2013 | 14:29
"Според банкера Плевнелиев в спечелил изборите заради харизмата на Борисов." Да,както твърди екс премиерът и магаре щяхме да си изберем,ако ни го бяха предложили от ГЕРБ
59 olga nestorova 25.03.2013 | 14:29
А тоя Плевнелиев как няма капка достойнство, всички го използват като инструмент за постигане на целите. За пари и власт е готов на всичко.
58 Анжелина ЖУЛИ 25.03.2013 | 14:29
Интервюто е добро, а банкера опровергава най-накрая редица слухове, тргнали от една свръхагресива кампания срещу него, водена война най-вече от медиите на Иво Прокопиев. Не знам каккъв е проблема на въпросния бизнсмен, който напоследък доста се свърза с кръга на Президента (Юлиана Плевнелиева е работила за Икономедиа дълги години), а освен това всички знаем за скандалите около завода му Каолин и замърсяването на водата в околността му. Все неща за които не се споменава в иначе обективната Икономедиа.
57 Mama Vidi 25.03.2013 | 14:28
Ей, тия ограбиха държавица ни бе и са нагли в техните антиправителствени медии да хвърлят пепел в очите на хората и да им дават прагове за дъвкане. Как нямат срама за 5 пари! И тоя Прокопиев и той е за пропуратурата, ама е в Сингапур...
56 sunny girl 25.03.2013 | 14:25
За мен лично, Иво Поркопиев и всички около него отдавна са за разлседване и дори за съд. Защо си мислите, че живее в Сингапур? Ако беше наистина крупен бизнесмен, истински предприемач, нямаше изобщо вече да има бизнес в България, то пък и един бизнес – купена медия, почти вече не негова и мръсен завод, който според мен няма да оцелее дълго време. Чисто и просто е затънал до гуша в дългове и търси начини да ги изчисти – а какво по-удобно от това, да влезе във властта и да намаже от държавната каца с мед?? Особено, ако е пръв приятел и бизнеспартньор на Президента? :)
55 Лили Йовова 25.03.2013 | 14:25
Да се назначи разследване за условията при които въведоха в експлоатация американските централи марица изток 1 и 3 . там Плевнелиев е замесен до ушите в далавери и документи с много съмнителна законосъобразност.
54 milen doktorov 25.03.2013 | 14:22
Чехльото и кръга "капитал" са ердно, чрез женичката му Юлияна
53 Голем Капацитет 25.03.2013 | 14:22
„В момента не повече от 8% от клиентите ни са държавни предприятия. В крайна сметка, КТБ предлага голям набор от кредити с различни условия. „ - До тук със спекулациите, че всички държавни пари били в КТБ! Най-накрая да се каже простата истина, а не само да се лъже по зададен сигнал!
52 Орнела Мути 25.03.2013 | 14:21
ТАКИВА НЕЩА НЯМА КАК ДА СЕ ЗАБРАВЯТ !
51 milen doktorov 25.03.2013 | 14:20
Иво Прокопиев спомняте ли си как бастиса ферибота в Силистра?
50 Penka Stefanova 25.03.2013 | 14:20
Като виждам какви хора управляват България и тръпки ме побиват! Като е правителство в сянка, то поне да не са хора на Прокопиев и Огнян Донев. Толкова ли се свършиха честните и почтенни бизнесмени в тази страна?
49 dancho danchev 25.03.2013 | 14:19
От такива управници страда народа и нещата в държавата са стигнали до дъното, от което едва ли ще можем да излезем.
48 milen doktorov 25.03.2013 | 14:19
аз чувам, че се източват пенсионни фондове и с парите от тях купуват акции на ВЕИ, при това на разни закъсали олигарси. Това е ужасно
47 milen doktorov 25.03.2013 | 14:18
Роската е олигарх, толериращ олигарси, как да очакваме да ни чуе гласа?
46 ваня иванова 25.03.2013 | 14:17
Е, за това и мен ме е яд, че се правеше на съпричастен към хората, а в същото време си плете кошницата с хората от "капитал".
45 milen doktorov 25.03.2013 | 14:17
аман от олигарси - Иво Прокопиев източи БТК, Огнян Донев източи Общинска банка - все боклуци
44 zhoro nov 25.03.2013 | 14:16
Президентът реши, че е недосегаем и никой нищо няма да му каже, но Василев е прав - заслужил си е основателните критики Роската!
43 Силвия Ганчева 25.03.2013 | 14:15
Понеже медиите на Иво Прокопиев, често обичат да спекулират със долната лъжа, че всички пари на държавата били в КТБ (само 8% от клиентите на банката са държавни предприятия, факт който може да се провери), какво трябва да кажем за Пенсионните фондове, които в момента се източват, парите които вече наистина са НАШИ, за да се плаща на зелената мафия за прескъпата електроенергия от ВЕИ?! Никой не пише за това и не споменава нищо за него!! Защо ли? Явно на Икономедиа, уж една обективна ИКОНОМИЧЕСКА медия така й е удобно. Ама познайте защо.
42 ваня иванова 25.03.2013 | 14:14
Търси начин да му потънат дълговете. Виж каква наглост, разчита на близките си отношения с президента, дано котка да им мине път и на двамата.
41 Ема Маринова 25.03.2013 | 14:14
"Според банкера Плевнелиев в спечелил изборите заради харизмата на Борисов." Да,както твърди екс премиерът и магаре щяхме да си изберем,ако ни го бяха предложили от ГЕРБ
40 Орнела Мути 25.03.2013 | 14:13
Както казват , тихите води са най - дълбоки и президента го доказа .
39 dancho danchev 25.03.2013 | 14:13
Президентът не е чист, защото назначи правителство, което да обслужва интересите на определен кръг от хора, без дори да се замисля за народа, с което вече чашата на търпението прелива.
38 мили ванили 25.03.2013 | 14:11
"Истината е, че кръгове около президента Росен Плевнелиев имат интерес да вземат властта...Аз това вече съм го чувала.Доста неща излязоха наяве около тихият ни президент.
37 milen doktorov 25.03.2013 | 14:11
че как да не го обвиниш? има 100 къши, амнйасе милиона, приятел пръв с Иво Прокопиев и Огнян Донев, направо си ги защитава, да не би да защитава моите интереси?
36 мили ванили 25.03.2013 | 14:11
"Истината е, че кръгове около президента Росен Плевнелиев имат интерес да вземат властта...Аз това вече съм го чувала.Доста неща излязоха наяве около тихият ни президент.
35 velizar stoilov 25.03.2013 | 14:11
България е страна с прогресивно намаляващо население. Хората емигрират защото тук са обречени на бедност и отчаяние. А политиците в т.ч. и президентът които имат възможност да променят нещата какво правят ? Толерират монопола и пазят интересите на крупните бизнесмени и милионери.
34 ваня иванова 25.03.2013 | 14:10
Същият и за който още се спомена, че ще бъде служебен премиер в сянка.
33 Силвия Ганчева 25.03.2013 | 14:10
Всички знаем, че Юлиана Плевнелиева е работила за медията на Иво Прокопиев, това е всеизвестен факт. Така, че няма да ме учуди още преди да стане дори министър, Плевнелиев да е имал пряка връзка с „бизнесмена“ и да поддържа такава до ден днешен. Ако целта на „обичания“ от нас Президент е да лансира и лобира своите аверчета от Икономедия и близки и познати, просто това няма как да се допусне от нас, народа неговите гласоподаватели.
32 Lidiq Zaneva 25.03.2013 | 14:10
Тоя синагнурския кандидат за премиер в сянка - Иво Прокопиев до кога ще ни дърпа конците на целия народ, но най-вече на президента Плевнелиев? На какво прилича това нещо - тия хора подиграват ли се с нас? За тоя няма ли съд и правосъдия като цяло?
31 Ема Маринова 25.03.2013 | 14:09
Не само според банкера.От много време хората пишат за притесненията си относно президента,ама нямаше кой да се вслуша
30 ваня иванова 25.03.2013 | 14:09
Ами защитава, как да не защитава. Аз дори не мога да разбера, защо преди време отричаше, че са близки с Прокопиев.
29 Орнела Мути 25.03.2013 | 14:09
Интересно ми е защо Плевнелиев скри връзките си с Прокопиев , след като те могат да се докажат с документи .
28 празен ум 25.03.2013 | 14:09
Щом президентът защитава интересите на предприемачи, не на народа, народът може ли да свали и да го прати при жена му!
27 Elica Veleva 25.03.2013 | 14:09
Президентът е инструмент в ръцете на олигарси като Иво Прокопиев, Цветелина Бориславова, защото именно те (както и Лидия Шулева) има пълни заслуги за влизането на Плевнелиев в политиката и издигането му в поста държавен глава.
26 Mitko Chokov 25.03.2013 | 14:07
Тоя Прокопиев не беше ли в приятелското обкръжение на президента Плевнелиев? Същият Прокопиев ли е, дето хоратя ревяха в Меричлери от неговия Каолин и протестираха с искането да го изгонят?
25 Орнела Мути 25.03.2013 | 14:07
Няма нормален човек , който да иска да ни управляват такива хора.
24 празен ум 25.03.2013 | 14:03
Лъснаха връзките на Президента с олигарсите.
23 Djoni Penkov 25.03.2013 | 14:03
Има голяма вероятност и Прокопиев да иска властта за себе си - прекалено много медии писаха, за да си мислим, че може да е нагласено. А щом и от хора като Янев и паръмов това излиза като информация, значи нещата са много сериозни! Българската съдебна система трябва да се самосезира на мига, иначе отново излизаме на улицата!
22 празен ум 25.03.2013 | 14:01
нито Прокопиев, ното Плевнелиев искам да ме управляват!
21 Todor Varbanov 25.03.2013 | 14:00
Скандалният бизнесмен Иво Прокопиев и неговият приятел и партньор Огнян Донев искат да властват в България на всяка цена. Говори се, че Прокопиев стои зад Кунева. Не знам дали е вярно, но ако е така – и Господ няма да ни спаси от олигарсите в България и техните пионки като Плевнелиев, начело на нашата страна.
20 празен ум 25.03.2013 | 14:00
Дреме му на президнта, той е милионерче, а и приятелчето Прокопиев ще му помага, ако закъса
19 Стефан Ангелов 25.03.2013 | 13:56
След скандалните приватизации на софарма и каолин, каква работа имат Иво Прокопиев и Огнян Донев в евентуален слубжебен кабинет, пък било то и от порядъка на сиви кардинали с техни поставени лица! Ами направо да се обаждат и на партньорката си Цветелина Бориславова и да си вземат държавата! Тогава ще изринем улиците!
18 Gladin Menata 25.03.2013 | 13:53
Президентът може и да не иска България да бъде измъкната от дупката. Гледах днес Яне Янев - говори се за хиперинфлация, че умишлено искат да се зъздаде, да можело на Прокопиев да му се стопяли дълговете! Представяте ли си, ако това излезе да е вярно, какво ще означава това за българите, които имат спестовни влогове???
17 rosen bosev 25.03.2013 | 13:51
Тоя Прокопиев не искаше ли да става премиер преди. Някъде бях чел, че бих карал курсове за премиер в Харвардския университет. Ако вярваме на тези публикации, значи той наистина се е готвел или се готви ли да става министър-председател, къде на слънце, къде на сянка..........
16 Жулиета Асенова 25.03.2013 | 13:50
Много ясно, че трябва да се критикува президентът и съм на мнение, че ако се беше кандидатирал сам или за някоя друга партия, никога нямаше да стане президент и сега да си пробутва връзките на разни съмнителни кръгове.
15 трендафил въжарски 25.03.2013 | 13:49
винаги съм се чудел защо Огнян Донев построи кулите "Софарма" по време на най-гокямата криза, Любомир Павлов изкупуваше имоти в Кан и Ница, Прокопиев заграби каквото можа, и то все по време на криза? Чудя се и как си плати дълговете на Алфабанк?с какви пари?
14 Оперен Певец 25.03.2013 | 13:48
Някой от вас иска ли да бъде управляван от човек като Иво Прокопиев, защото аз не искам - той е последният човек в тази държава, който има някакво морално или каквото и да било право да се меси където и да е в политиката. Той е един монополист, който живее явно на заем. НЕ не, мерси!
13 Ivan Mitev 25.03.2013 | 13:44
Ами как няма да има връзка - то толкова публикации излязоха по медиите, че именно Росен Плевнелиев е човек на Иво Прокопиев, а последния му гласял служебното правителство! В каква държава живеем, какво хора, какви олигарси искат да ни управляват, на какво прилича това? Къде е прокуратурата да се самосезира???
12 трендафил въжарски 25.03.2013 | 13:43
дори не знам дали става въпрос за хора на ГЕРБ, или по-скоро хора на икономическия кръг "Капитал", с начело мошеника Иво Прокопиев
11 Георги Гошев 25.03.2013 | 13:42
Все съм знаел някакви неща за президента, ама това вече минава всякакви граници? За това ли го избрахме този Плевнелиев, да му гледаме сега приятелския кръг „Капитал“, с разните му там хора като Прокопиев, Трайчо Трайков, Симеон Дянков и прочие? Къде е българската прокуратура при това положение?
10 трендафил въжарски 25.03.2013 | 13:41
истината се манипулира с години, а Прокопиев си богатее на гърба на народа
9 Vicky Angelova 25.03.2013 | 13:37
Какво направи Плевнелиев - в служебното правителство вкара хора на ГЕРБ и които са приближени на него. Целта е да се запази статуквото и пак хората да бъдат бедни.
8 трендафил въжарски 25.03.2013 | 13:37
специално за Балабана "Екогласност го стопира
7 трендафил въжарски 25.03.2013 | 13:36
охоо, ами много ясно, та нали Юлияна Плевнелиеваа и Галя Прокопиева са първи приятелки, от същия кръг са Шулева, Кунева, Симнеон дянков, Кристалина Георгиева, Трайчо Трайков, все от кръга "Капитал", а няма как да се вярва на този кръг при положение, че Иво Прокопиев е страшен мошеник
6 Орнела Мути 25.03.2013 | 13:36
Плевнелиев не трябваше да лъже , че няма връзка с Прокопиев , след като стана ясно , че къщите им са една до друга и даже са имали общ бизнес . Смешно е държавен глава да лъже по този начин .
5 Лили Добромирова 25.03.2013 | 13:35
Прокопиев сигурно ще се пръсне от яд, че не е могъл да вземе на концесия и Балабана, случка от съвсем скоро? :) След Меричлери и удобната му връзка с Трайчко Трайков, който му осигури закупуване на варовика от Каолин на изключително завишени цени от държавата, сега явно ламти за още придобивки в енергийния скетор, а защо не и за пост в изпълнителната власт?! Със сигурност ще са готови да му помогнат, както Нона Караджова, така и всички негови съратници -Дянков, Трайков, Кристалина Георгиева, и естествено самия президент Росен Плевнелиев. Общо взето „бизнесмена“ е започанл да се цели все по-високо и по-високо, ама дали ще му се получи не е ясно.
4 Лили Йовова 25.03.2013 | 13:35
Плевнелиев не можа да скрие, че е част от кръга Капитал. Видяхме го и колко беше загрижен за хората и колко се вслуша протестите. Общинския съвет който сформира покажа колко нагъл може да бъде президента.
3 Алина Стефанова 25.03.2013 | 13:33
Когато стана скандала с Трайчо Трайков и замесването на името му с „бизнесмена“ Иво Прокопиев, някой запита ли се защо се потули случая?? И дали не продължава дърпането на конците във властта на разни пионки, каквато за мен е дори самия Президент от същите хора и кръговете около тях? За цената на тока, пряко свързвам Иво Прокопиев със „зелената мафия“ и сключването от Трайков и него (за което Трайков беше уволнен) „сътрудничество“ за изкупуване на варовик на нереално висока цена за някакъв още по-нереален период от време, над 30 години.
2 Alena Bukva 25.03.2013 | 13:33
Интервюто е доста сериозно и ако оставим обидните подигравки на платените хейтъри, най-вероятно на щат при Иво Прокопиев, трябва да отбележим, че доста неща, които казва Василев тук са точно така. Защото наистина има разлика между държавни пари и пари на държавни предприятия. Да не говорим, че те са много малко. Ако се направи проверка, в много банки в момента има също така наречените "държавни пари". Все пак бизнеса не може да си държи парите в буракни. Иво Прокопиев ако го прави, това си е негов проблем.
1 La Bicha 25.03.2013 | 13:32
Когато стана скандала с Трайчо Трайков и замесването на името му с „бизнесмена“ Иво Прокопиев, някой запита ли се защо се потули случая?? И дали не продължава дърпането на конците във властта на разни пионки, каквато за мен е дори самия Президент от същите хора и кръговете около тях? За цената на тока, пряко свързвам Иво Прокопиев със „зелената мафия“ и сключването от Трайков и него (за което Трайков беше уволнен) „сътрудничество“ за изкупуване на варовик на нереално висока цена за някакъв още по-нереален период от време, над 30 години.

ТВ програма

Кино

  • Сега Натисни F1 образователна поредица...
  • 15:30 Истории от Олимпийските игри /п/
  • 15:45 Телепазарен прозорец
  • 16:00 Бързо, лесно, вкусно
  • 16:30 Светът и ние
  • 16:55 България в 60 минути с Мариана...
  • 18:00 По света и у нас
  • 18:30 Още от деня коментарно предаване
  • Сега "Бараж" - сериал, еп.47
  • 16:00 "Скъпа мамо" - сериал, еп.3
  • 17:00 bTV Новините
  • 17:20 "Лице в лице" - публицистично...
  • 18:00 "Стани богат" - телевизионна игра с...
  • 19:00 bTV Новините - централна емисия
  • 20:00 "Аз обичам България" - забавна...
  • 22:30 "Dancing Stars Extra" - зад...
  • Сега "Не ме оставяй" (премиера) - сериен...
  • 16:00 Новините на NOVA
  • 16:10 "Пресечна точка" - публицистично шоу
  • 17:00 "Семейни войни" (нов сезон) -...
  • 18:00 "Сделка или не" (премиера) -...
  • 19:00 Новините на NOVA - централна емисия
  • 20:00 "Един за друг" (нов сезон) -...
  • 22:00 "Любовни афери" (премиера) -...
Какво е общото между цигарите и мазнините по корема Анализът им показва, че започването на пушенето и пушенето през целия живот е свързано с увеличаване на коремните мазнини.