21-годишен загина при катастрофа в Пазарджишко

17-годишната му спътница е с опасност за живота

по статията работи: Филипа Тодева | 24.05.2012 | 15:34
Повече за:

21-годишен мъж загина на място при тежка катастрофа в Пазарджишко. 17-годишната му спътница в с опасност за живота, съобщиха от МВР, предаде Агенция "Фокус". Инцидентът е станал тази сутрин около 2.40 часа на 2 км от село Капитан Димитриево в посока Пазарджик.

Младият водач на лек автомобил изгубил управлението над колата си, напуснал пътното платно и се ударил в крайпътно дърво. Вследствие на удара загива на място. Пътуващите в колата са настанени в болница – 17-годишно момиче с черепно-мозъчна травма и опасност за живота и 17-годишно момче с фрактура на лява ключица, е без опасност за живота.

Образувано е досъдебно производство. Работата по установяване на причините, довели до инцидента продължава.


Добави коментар
Моля, пишете на кирилица! Коментари, написани на латиница, ще бъдат изтривани.

Коментари


29 Велислав Годжунов 26.05.2012 | 23:25
Като не Ви харесва държавата-моля. Точно както масата овчици на това мнение и за Вас има Терминал 1 и Терминал 2... вече и от летище Пловдив има доста полети... Според мен точно такива като Вас много лаят и не правят нищо по въпроса. Мафия има навсякъде. Да, в България е много повече от необходимото-факт. Но това не значи, че тези, които не са част от мафията просто трябва да легнат и да умрат... аман от мрънкащи в тая държава.
28 Ваня Гечева 26.05.2012 | 05:11
Всички вие, тук пишещите, сте едни ГОЛЕМИ "усти", които "лаете" пред мониторите си, но...ако някой, който спрямо вас се явява авторитет, ви погледне само строго, ще се усерете, ще млъкнете, щото може да ви се "стъжни"...Колко от вас, пишещите, са и родители???? Щото аз съм ВЪЗРАСТЕН родител - това ще да рече ,че децата ми са вече големи...Като сте много отворени, що не се борите не срещу правилата в скапаната държава, а например, срещу другите родители, които разрешават на децата си беззаконие???? Че аз съм бил свидетел как богаташ родител, който си "плаща" за всичко, крещи срещу полицайчета, че ТОЙ е този, който е разрешил на непълнолетната си дъщеря да бъде в 2.00 в дискотека???? И те, независимо че много добре знаят какво трябва да се следва на този родител по ЗАКОН, не смеят, щото някъде по-горе този има връзки и звъни по телефоните??? Че и полицаите не са виновни - редовите имам в предвид, тези, които първи се сблъскват с помията...АЗ СЪМ НА 44 И СМЯТАМ, ЧЕ И КОГАТО КОКАЛИТЕ МИ ИЗГНИЯТ, ПАК НЯМА ДА СЕ ОПРАВИ ТАЗИ МРЪСНИШКА ДЪРЖАВА...Защото правила има, ноооо така са измислени, че много хора да НЕ ГИ СПАЗВАТ и да се оттървават...За конкурси за цици пари има, нооо...за камери по пътищата, за стимулиране на опазване на реда - пари няма....Демотивацията води до безумни и корупционни действия ...Няма кой да осъществява контрол в малките населени места ииии обезумялите младежи, които се изживяват като екшън герои, се трепят по пътищата....Ужасно, и жалко...Скапана държава! И не обвинявайте родителите! Ако правилата са еднакви за всики ГОМНЬОВЦИ и КИФЛИ, и богатите и арогантни татенца не се намесват, за да оттърват лайното, то тогава може би, ще дойде моментът и на някакъв ред в тази тъпа държава! Повярвайте, че повечето родители "набиват" здрав разум у децата си, но...просто една от характеристиките на децата е да се идентифицират с някой успял, известен, важен и впечатлителен!!! А дали повечето родители в БГ са такива???? Сложно е....
27 Марияна Георгиева 26.05.2012 | 01:34
абе защо обвинявате момчето и в часност младите зад волана ,представете си че нещо му е сякло пътя и е кривнал или нещто от сорта което може да се случи и на човек с 30г стаж зад волана, да не би всичките катастрофи да са от младежи , а за "гонките" по светофарите и правите в градовете - ами каде като няма писти, или по точно има но свободното им ползване е невъзможно......НЕ ОБВИНЯВАЙТЕ МЛАДИТЕ
26 Petar Kolev 25.05.2012 | 23:49
има мн. глупави коментари . аз съм на 21 и сам съм си купил колата сам си плащам горивото не мисля че родителите са виновни карам предимно спокойно според мен не трябва да се увеличават санкцйте а да се оправят пътищата за които плащаме винетки караме 20 годишни каруци по- възможно най гадните пътища и ако сами не си пазим живота няма кои да ни го опази . :)
25 Роли Поли 25.05.2012 | 22:00
Много жалко за момчето.Но за съжаление всички карат като на война.От 6 год. имам книжка ,но скоро си купих кола.Прави ме впечатление,че всеки с по-мощна или по-нова кола си мисли че е безсмъртен.Не веднъж ми се случва да ми натискат клаксоните,защото намалявам на ограниченията или защото карам със обозначената скорост.Особено нагли са тираджиите и тези с джиповете.Понеже е с джип или камион,смята че всичко му е позволено и знаците не важат за него.Трудно е да се опитваш да караш нормално ,когато другите не ти позволяват.И докато е така все повече смъртни случаи ще има.
24 Венера Комсупром 25.05.2012 | 20:41
Напълно съм съгласна с Мария-Мария. Шофирам от 6 години и нямам никакви ПТП-та, глоби и прочие. Акъл не можете да налеете на никой. И стига всички са плюли само младите шофьори. Преди година ме сгази пенсионер в единствения ден, в който излязох без кола. Младите това, младите онова. А защо някой не вземе да въведе и изпит за проверка на реакциите и т.н на хора над определена възраст. В крайна сметка нещата никога не зависят само от нас, не сме сами на пътя. Дори да се пазим, едва ли някой ще пази нас. Случилото се е ужасно, загинал е човек, спрете се.
23 Gerxan Gerx 25.05.2012 | 20:40
abe nali treba5e da ima voda4 s nat 5g ili tam ko beshe we 5to giprenebregvat tiq neshta
22 Георги Цеков 24.05.2012 | 20:13
#13 Дай, заври си главата в земята като щраус, и се прави, че живота е само низ от хубави моменти.Тези новини се пишат освен да ни информират, а и да ни накарат да се замислим и да внимаваме повече.Никой не те кара да четеш, а още по малко да пишеш в дадена новина.Жалко за момчето и да се надяваме всички останали да се оправят.
21 Велислав Годжунов 24.05.2012 | 20:10
Ок, напълно съгласен съм и естествено, че катастрофи не предизвикват само 18-23годишните, но също така е факт, че те предизвикват огромен брой инциденти, нали така? Мисля, че изобщо не е редно да се оправдават. Аз също спадам към тази група, имам книжка от 5г., нямам нито едно провинение, нито една глоба, нито едно нарушение (разбира се, дето се казва да чукам на дърво) обаче си спомням, че когато взех книжка почти 1 година не съм се качвал сам на автомобила. Вече имам над 150хил.км. зад себе си и въпреки това не си позволявам нито да карам с превишена скорост, нито да предприемам рискови изпреварвания. А, както всички знаем, такива шофьори, т.е. нормални шофьори, не такива, които що-годе могат да натискат педалите, има, макар не много.
20 Aleksandra Hristova 24.05.2012 | 20:08
Ето един пример как не трябва да се пише. Георги Кузманов мисля, че на Вас май ви липсват първите 7 години. Инциденти по пътищата винаги са ставали и ще продължават да стават. Просто на хората им прави впечатление, когато става въпрос за млад човек, а колко по нелепи катастрофи са ставали и от по - възрастни водачи на МПС. Може да кажем само лека му пръст на момчето, съболезнования на родителите му и дано се оправи момичето. Не са виновни тези, които управляват държавата - те нищо не могат да направят, ако мисленето на народа не се промени. Държавата - то това е народът. Не пожелаем ли ние да променим мисленето си, всичко и всеки друг ще бъде безсилен. А на тези, които им е писнало да се информират от медиите, могат просто да не ги четат и слушат. Отново е право на личен избор.
19 Aleksandra Hristova 24.05.2012 | 20:08
Ето един пример как не трябва да се пише. Георги Кузманов мисля, че на Вас май ви липсват първите 7 години. Инциденти по пътищата винаги са ставали и ще продължават да стават. Просто на хората им прави впечатление, когато става въпрос за млад човек, а колко по нелепи катастрофи са ставали и от по - възрастни водачи на МПС. Може да кажем само лека му пръст на момчето, съболезнования на родителите му и дано се оправи момичето. Не са виновни тези, които управляват държавата - те нищо не могат да направят, ако мисленето на народа не се промени. Държавата - то това е народът. Не пожелаем ли ние да променим мисленето си, всичко и всеки друг ще бъде безсилен. А на тези, които им е писнало да се информират от медиите, могат просто да не ги четат и слушат. Отново е право на личен избор.
18 Геринка Карагьозова 24.05.2012 | 20:02
Не ви ли е срам да говорите по този начин за хора които дори не познавате кои сте вие да съдите хоратаа????????
17 イムラン イムラン 24.05.2012 | 19:47
минавал съм по този път и асвалтната настилка е под всякаква критика помислете малко колко процента от катастрофите са заради " златните ни пътища"
16 Georgi Kuzmanov 24.05.2012 | 19:11
като е образувано досъдебно производцтво ние хората кво мойем да направиме бе майка ви деба мършава дебаааааааа кой го интересува кво що та требва всекидневно само едно и също да се говори по новините бе и да информирате хората с новони който не им влияят добре и в същност кой го интересува каде и кога е станала поредната катастрофа вземете мерки по въпроса и спрете да ни информирате само с смъртни новини да ви еба майката долна
15 Georgi Kuzmanov 24.05.2012 | 19:04
не мога да разбера до кога ще информирате държавата за тия инциденти,злополуки катастрофи и загинали хора защо требва тая тема изобщо да бъде тълкувана вашта маийка новинарска и вестникарска да еба маикави дебаааааааааа мръшляци нищо хубаво не казвате по новините само за убииства говорите дано и вие да се намерите там при това мом4е под земята царвули долни
14 Nikolay Kulenski 24.05.2012 | 18:56
........Ами ако се беше забил в някой друг който е идвал отсреща и се е движел според правилата??? Става едно безрасъдно убйство!......."Да би мирно седяло,не би чудо видяло".Писна ми от такива пикльовци дето си мислят че всичко което лети се яде!
13 Цветан Николов 24.05.2012 | 18:16
Даниеле , кой според тебе трябва да вземе мерки . Ако на тебе/не лично ,разбира се/ не ти овира главата да прецениш къде си на пътя и колко са ти уменията ,никой не може да ти налее акъл. За съжаление ,колкото по малък е опита толкова по голяма е манията за нещо голямо. Правилно е да се върне знака " ВНИМАНИЕ " на стъклото на младите водачи. Правилно е санкцийте за тях да са по- големи .Всичко това помага до някаде но не може да спре самоубийците по пътищата.
12 Петър Данов 24.05.2012 | 18:02
А защо в чужбина стават десет пъти по-малко инциденти?
11 мария мария 24.05.2012 | 17:38
Наистина току що взелите книжка не се съобразяват, но защо ги "плюете" така?!? Вие имате ли си на представа колко катастрофи стават не само от 18-23 годишни....На ден много повече катастрофи се случват от невежеството и на дългогодишните шофьори. Но понеже това е ежедневие за наше съжаление не е чак такава новина. Аз също съм против войната по улиците, но нека първо да погледнем ние как шофираме. Нека бъдем по внимателни по улиците!
10 мария мария 24.05.2012 | 17:38
Наистина току що взелите книжка не се съобразяват, но защо ги "плюете" така?!? Вие имате ли си на представа колко катастрофи стават не само от 18-23 годишни....На ден много повече катастрофи се случват от невежеството и на дългогодишните шофьори. Но понеже това е ежедневие за наше съжаление не е чак такава новина. Аз също съм против войната по улиците, но нека първо да погледнем ние как шофираме. Нека бъдем по внимателни по улиците!
9 Димитър Илиянов 24.05.2012 | 17:04
Какви подрастващи деца?! 21 годишен е бил шофьора предизвикал катастрофата. Човек, ако сам няма съзнание за това, което прави никой не може да му помогне. Не могат майка му и баща му или човека, който би му давал добър пример да седят до него неотлъчно. Това си е народопсихология! Навършване на 18, взимане на книжка, каране с 200 още първия месец...
8 Велислав Годжунов 24.05.2012 | 17:01
За съжаление тук трябва да споменем т.нар. "първи седем години" Как може едни да карат спокойно и внимателно, а други както виждаме да се трепят по улиците. Какво значи "като се съберат и правят гонки"?!?!?!?! Да не би на 20тина години да си е изработил колата? Или парите за бензина? Мисля, че се сещате на къде бия: на такива вчерашни пикльовци, които не работят, ами "УЧАТ" висшето, което мама и тати плащат и се гъзарят като не им дадеш ключовете за автомобила да видим с какво ще ги правят тези гонки. Естествено, че родителите са виновни-кой им купува коли? Ама защото няма кой да вкара нормални закони-като имаш автомобил и си на по-малко от 25г. двоен данък на колата и двоен пътен данък(както м/у другото седят нещата в така бленуваната от всички ЕВРОПА)Какво?! Не можете да ползвате транспорта? Еми ще се научите... Да не подхващаме темата и с инспекторите на ДАИ, които дават книжки на Сульо и на Пульо-тях повечето да ги убиеш с камъни им е малко.
7 Велислав Годжунов 24.05.2012 | 17:00
За съжаление тук трябва да споменем т.нар. "първи седем години" Как може едни да карат спокойно и внимателно, а други както виждаме да се трепят по улиците. Какво значи "като се съберат и правят гонки"?!?!?!?! Да не би на 20тина години да си е изработил колата? Или парите за бензина? Мисля, че се сещате на къде бия: на такива вчерашни пикльовци, които не работят, ами "УЧАТ" висшето, което мама и тати плащат и се гъзарят като не им дадеш ключовете за автомобила да видим с какво ще ги правят тези гонки. Естествено, че родителите са виновни-кой им купува коли? Ама защото няма кой да вкара нормални закони-като имаш автомобил и си на по-малко от 25г. двоен данък на колата и двоен пътен данък(както м/у другото седят нещата в така бленуваната от всички ЕВРОПА)Какво?! Не можете да ползвате транспорта? Еми ще се научите... Да не подхващаме темата и с инспекторите на ДАИ, които дават книжки на Сульо и на Пульо-тях повечето да ги убиеш с камъни им е малко.
6 Petya Tosheva 24.05.2012 | 16:24
Защо си мислите,че всички родители са безотговорни ? Какво можеш да направиш когатосамо повтаряш да карат бавно и внимателно ,а те като се съберат и правят гонки? Едва ли има родител който да кара детето си да кара като лудо
5 Peter Plamenov 24.05.2012 | 16:15
Проблемът е, че родителите не ги интересува какво правят децата им. Имам приятели, чиито родители дори не знаят къде се намират...
4 boris botev 24.05.2012 | 16:09
Крайно време е родителите да осъществяват контрол над подрастващите си деца.Подобни на този случаи зачестиха в последно време.
3 Daniel Dimitrov 24.05.2012 | 16:03
За съжаление си много прав, но май никой не го осъзнава това, за да се вземат мерки, защото покрай тези загиват и много невинни
2 Dimiter Nedelchev 24.05.2012 | 15:58
A ne pi6e s kolko e karal nali ? Da predpolojim s kolko
1 Дядо Мраз 24.05.2012 | 15:51
Ми като дришльовците си мислят че могат да карат и се правят на мъже, така става, за съжаление! :( :( :(

ТВ програма

Кино

  • Сега Денят започва с Георги Любенов
  • 11:00 Туризъм.бг
  • 11:30 Опитай света... с Ханес
  • 12:00 По света и у нас
  • 12:30 Бразди
  • 13:15 Иде нашенската музика
  • 14:15 Чешити
  • 14:30 Религията днес
  • Сега "Тази събота и неделя" - уикенд...
  • 11:00 "Вкусът на България" - кулинарно...
  • 11:30 "Светът на здравето" - здравно...
  • 12:00 bTV Новините - обедна емисия
  • 12:30 ПРЕМИЕРА: "Приключението на...
  • 14:20 ПРЕМИЕРА: "В добро и в зло" -...
  • 16:00 "COOLt" - лайфстайл предаване с...
  • 17:00 "Животът по действителен случай" -...
  • Сега "Събуди се" - предаване
  • 11:00 "Съдебен спор" - предаване на NOVA
  • 12:00 Новините на NOVA
  • 12:30 Темата на NOVA
  • 13:00 "Монте Карло" - с уч. на Селена...
  • 15:00 "Пълно за празно" - с уч. на...
  • 17:00 "Съдби на кръстопът" - предаване на...
  • 18:00 "Ничия земя" - предаване
Какво е общото между цигарите и мазнините по корема Анализът им показва, че започването на пушенето и пушенето през целия живот е свързано с увеличаване на коремните мазнини.