16-годишна окраде 6 магазина в столичен МОЛ само за ден

Момичето изрязвало "алармите" от дрехите и така успявало да ги краде

по статията работи: Андриян Георгиев | 31.05.2012 | 16:18

16-годишно момиче е извършило само за ден кражби на дрехи от шест магазина в столичен МОЛ, твърдят от МВР. Тя е заловена от бдителни служители на един от магазините. Чантата ѝ била натъпкана с откраднати стоки.

Бдителна продавачка и охранител забелязали момичето да влиза в пробната с голям брой дрехи. На излизане върнала само якето и смело излязла от магазина. Продавачката бръкнала в джоба на връхната дреха и с изненада открила изрязаните от другите стоки "аларми”. Служителите догонили момичето и сигнализирали в полицията.

Полицаите извадили от чантата два потника, две рокли, портмоне, няколко чифта дънки, поли, яке, жакет, дамски жилетки, блуза, аксесоари – 36 панделки, текстилни цветя и др. Там била и ножицата, с която момичето се справяло с алармите.

При беседите в Детската педагогическа стая момичето признало, че от месец извършвала подобни кражби. Тя живеела в близко градче, а когато идвала в столицата тутакси посещавала някой от МОЛ-овете. Обикновено набелязвала дрехите, а когато влизала в пробната, отрязвала алармите, прибирала в чантата стоката и най-спокойно излизала от поредния магазин.

Така само при последната си "визита" успяла да открадне стоки от шест магазина. 


Добави коментар
Моля, пишете на кирилица! Коментари, написани на латиница, ще бъдат изтривани.

Коментари


109 Силвана Проданова 09.06.2012 | 14:42
vijte pornosgalena.tk
108 Александър Павлов 02.06.2012 | 17:31
Ха! Че аз от отсрещния магазин ( живея в центъра до женския пазар) си копувам Левис ( МАРКОВИ ! ) за по 20 лв а иначе струват 200!
107 Косьо Манев 02.06.2012 | 16:29
Ние на село крадем! Не може да не крадеш! Опита един да работи , но го съдраха от глоби. Гледаше крави и продаваше мляко. Дойдоха някакви от граза и го глобиха, че обора му не е бил европийски. Той обора и от на дядо ми времето и тогава не е бил евронейски но дядо ме и сирене продаваше. Сега човека закла кравите тайно и разпродаде месото пак тайно за да не го глобят пак и сега краде. Друг един печеше хляб на селото у една фурна на дядо му от времето. Занесеш си брашно и той ти казва колко хляб ще веземеш за него. Дойдоха от града и го глобиха. Фурната не отговаряла на някакви условия. Значи 150 години отговаря , а сега вече неее! Сега пече хляб тайно и нощем за да не останат хората гладни и никой не го издава , защото няма да има хляб. Та това е положението. другите крадем, кой каквото намери. Не смееш да се захванеш с нещо. Първо ще ти скъсат задника от документи , а после от глоби.
106 Станита Пехливанова 02.06.2012 | 11:13
Сега се замислете колко от вашите роднини, приятели, семейство печелят месечно по-малко от тази минимална работна заплата. Защото родителите ми са учители - хора, които възпитават бъдещето на България. И нито един от тях двамата не взима заплата от 360 евро. Не е редно заплатата на учителя да бъде между 450 и 600 лв. месечно, да не говорим, че учителската е една от най-отговорните и ключови професии. Има и по-високи заплати, но има и по-ниски. Целия стандарт на живот в България е нисък. И вместо да се отпускат пари за образование, за да имаме процъфтяваща младеж, отпускат се пари за молове, кафенца, магазини. Просто не е редно в едно общество да има такава огромна разлика между съсловията - някои работят по 20 часа на денонощие по няколко работи, за да съберат по общо 700-800 лв. месечен доход, а други изкарват по 2-3хил. лв. като секретарки в офиси, с къси поли и деколтета.. И изход не се вижда, защото малко хора ги интересува реалноо положение на Българската икономика и държавност.
105 Alexandra Dane 02.06.2012 | 10:33
Имам само един въпрос как е побрала всичко това в чанта?
104 Петя Шаранкова 02.06.2012 | 09:00
какъв затвор те гони тебе ? та тя е на 16 ... единственото което могат да и наложат е ОПТ ( Обществено Полезен Труд )
103 Antonia Dimitrova 02.06.2012 | 07:06
Ами айде де! Да направим нещо по въпроса, те ония в парламента нямат намерение да пускат кокала докато не умрът и ЯВНО от добро и мирни протести не разбират! Да направим 1 протест ама качествен... да влезем в парламента и бооооой по мършата, да се махат не мога да ги гледам повече!!
102 Nevena Evtimova
Този коментар е маркиран като неуместен.
101 Венера Божинова 02.06.2012 | 04:10
I "36 панделки" .. zabelejete! :D
100 Daniel Kawasaki Momov 02.06.2012 | 00:57
Смяяяятайдали е пострадал и МОла на Касабови ахахаха,но сега сериозно,не оправдавам детето но пък евала за смелоста,дързоста и прочие,сигурно е някое бедно девойче от Софийска околия,нищо че развива клептомания,да краде всичко което хареса-но това е от недоимък не от келешлък,ако тате или мама бяха банкери и фирмаджии,сега щеше да се друса и да шмърка в някой нощен или чалга клуб и да се чука по хотели и в скъпи коли.Както и да е пък за тези МОлове ,това са пълна пародия и пералня за пари,скъпа опаковка със куцо съдържание,пак китайски,турски и прочие стоки са,и аз мога да ви сложа етикет на Levis,Nike,Adidas, и прочие.Народа озверя,пишлеметата крадът,банки обират,крадът катализатори на коли,налитат на полицаи,учители бият ученици,лекари бъркат с диагнози и мрът пациенти,майката си трака таз държава- За всичко се харчат и дават пари но не и за народа,пътища,магистрали,камери,простотии на Европейци се правим а сме турбо цигани,Румънците бяха по-зле от нас за 3-4 години ни изпревариха със светлинни години,Гърците стачкуваха като луди,дадоха им не знам си колко милиарда,Само ние сме някви безмозъчни говеда и овце дето търпим търпим,мълчим и смао се оплакваме и ревем ,а като пием 2-3 ракии се правим на хайдути,и на другия ден сме същите мишкари!! Куца държава,лабилен народ,мафиотска власт-Туй ако е демокрация и просперитет аз съм Дарт Вейдър
99 lisuki Puki 02.06.2012 | 00:44
da prava si no edni fakti i procenti nqma da opravqt bulgariq nai-malko puk ot takiva hora,no za vseki vlak si ima putnici
98 lisuki Puki 02.06.2012 | 00:42
da taka e no samo s fakti i cifri ne se opravq edna durjava
97 Asen Burgas 01.06.2012 | 23:59
Дълга тема за разговор. И ежедневна. Откъдето и да погледнеш на случая, все е зле. А причини колкото искаш. Една от тях я съобщиха в новините по bTV тази вечер: В България средната работна заплата е най-ниската в ЕС - 360 евро. Пред нас е Румъния - 490 евро - доста повече. Това е унизително. Но, разбира се, не оправдава стореното от тийнейджърката. Просто придава по-естествен отенък на случката.
96 Nina Kirova 01.06.2012 | 23:06
Незнам /не знам/,поУщрявам /поощрявам/,укорИЯвам /укорявам/,престАпление /престъпление/,20км /20 кв.м/фЪлшива /фалшива/,дънчЕци /дънчици/,от всякАде /отвсякъде/.......То бива да сгрешиш случайно,но тук грешките са от НЕГРАМОТНОСТ!!! АКО НЕ МОЖЕШ ДА ПИШЕШ ГРАМОТНО-НЕ СЕ ИЗЛАГАЙ,КОЛКОТО И ДА ТИ Е ПРАВДИВ КОМЕНТАРА!!!!
95 Nina Kirova 01.06.2012 | 22:26
НО ТЕ НЕ КРАДАТ ОТ НЯМАНЕ,А ОТ АЛЧНОСТ И ЛАКОМИЯ!!!
94 Evily Blue
Този коментар е маркиран като неуместен.
93 Maria Velcheva 01.06.2012 | 22:10
В кой университет са измайсторили нов корен на глагола „тЪрся“ ? Проклети интернет филмари. Мацката далеч можеше да стигна и бих ѝ направила евала за което. Лошото е типично човешкото ламтене за още и още - да си открадне една- две рокли и след седмица още толкова. Не да си натъпче чантата с ненужни боклуци, дето накрая само ще ѝ отрежат главата. Глупачка. А 16 хич даже не е малка възраст що се отнася до някои неща.
92 Emil Madjirski 01.06.2012 | 19:08
Не е виновен Петров.И ромите не са виновни!А аз съм сигурен,че ако и ти имаше възможност- и ти нямаше да плащаш.С две думи - луд е този,който дава зелника.
91 Emil Madjirski 01.06.2012 | 19:06
Много ясно,че ще са все от българи!Ти циганин още на входа на МОЛ-а да го мернеш и ще викнеш охраната.
90 Petar Ivanov 01.06.2012 | 18:14
Всички крадем малко или много(съзнателно или несъзнателно). Не крадем защото искаме, а защото се налага при тоя труден живот. Само хора, който са се сблъсквали с кражби направени от роми и българи знаят разликата ! Българите ги наказват, а ромите ги пускат да крадат отново. Истината е такава, че малцинствата в нашата държава живеят както си искат и не ги е грижа какво им се казва, и никога няма да се подчиняват на законите на нашата "Европейска държава".
89 красимира грозданова 01.06.2012 | 18:01
На16г краде в МОЛА,навярно е започнала от 6 с играчките от детската градина.,а представяте ли си като стане на 26-ще обира не моловете а банки,на 36....вече ще е народила 2-3 които ще са още по добри от нея и какво се случва нататък.....
88 Poli Goranova 01.06.2012 | 17:40
тая със сак ли е била!? как са се побрали толкова много неща в чанта :О
87 Margarita Georgieva 01.06.2012 | 16:57
EEEEE ni6to novo pod slanceto :)))
86 Александър Ованезов 01.06.2012 | 12:44
85 Александър Ованезов 01.06.2012 | 12:43
Съгласен съм с Вас, но до някъде. И аз бях скептично настроен към МОЛ-вете, не казвам, че в нашенските молове цените не са вдигнати до космоса, в сравнение с европейските, което и за мен е нелогично, но не напразно България я наричат "Абсурдистан". Но въпреки това може да се намерят дрехи на много сносни цени, дори и по-ниски от цените на "женския пазар" и складова база "илиянци". Друг е и въпросът, за качеството и произхода на тези стоки, защото "маркови" дрехи на "капалъ чарши" има в изубилие, а за тези от китайските контейнери да не говорим. Но все пак, ако си разумен и пресметлив човек, можеш да намериш много изгодни предложения в тези МОЛ-ве. А що се отнася до момичето, жалко е, но самото общество е виновно за цялостният облик на днешната подрастваща и прочие младеж, но това е много дълга тема, която не мисля, че й е тук мястото да обсъждаме. Пожелавам Ви приятен и усмихнат ден и честит празник на всички деца, да са ни живи и здрави и дано само да ни радват, а не да четем такива статии.
84 известна личност 01.06.2012 | 12:19
83 властен олигарх 01.06.2012 | 12:19
Кое му е бравото бе човече?
82 Средновековен Рицар 01.06.2012 | 12:18
81 Elena Mihaylova 01.06.2012 | 12:16
Опитай да даваш уроци или да се занимаваш с малки деца. Родителите работят, а места в детски градини и ясли няма. Няма да печелиш 4 цифрена сума, но си заслужава щом си на 16 :)
80 известна личност 01.06.2012 | 12:10
Подкрепяш постъпката и?
79 властен олигарх 01.06.2012 | 12:10
Да, но някои крадат повече.
78 Средновековен Рицар 01.06.2012 | 12:10
Не е това начини да си отмъщаваме.
77 известна личност 01.06.2012 | 12:09
Жалко, че момичетата у нас избират лесните начини още от невръстна възраст.
76 властен олигарх 01.06.2012 | 12:09
Какво хладнокръвие има само това момиче.
75 Средновековен Рицар 01.06.2012 | 12:09
Късно са я хванали...
74 Nikol Shushulova 01.06.2012 | 11:46
Аз едно не мога да разбера - ревем, че сме беден народ и нямаме пари за маркови парцалки, обаче ходим в МОЛ-а. Като нямаш пари за дънки от мола ще идеш и ще си купиш от някой гараж или сергия на женския пазар....не си мислете, че стоката в МОЛ-а е по-различна само защото е с поне 2 пъти по-висока цена. Един пример ще ви дам - не безисвестната марка Бершка, която има магазин в почти всеки МОЛ, продава на доста завидни цени стоките си. В най-големият МОЛ в Европа същият този магазин продава същите тези парцали на цени от £5 до £30, естествено има някоя и по-скъпа дреха, но дънките са на цени около £10. Сами си извадете изводите, колко сте маркови с парцалките от МОЛ-а!
73 Hristina Lajovska 01.06.2012 | 11:45
Надя, винаги има изход... аз работех от 13 годишна всяка ваканция и лъжех, че съм доста по - голяма ... С много риск и " правене на луда " , успявах да замажа положението и да работя.. спомням си,че дори бяхме занесли с една съученичка снимки от чужди балове, на които и ние бяхме облечени по- така и лъжехме, че е от нашия бал, за да мине номера ... Винаги има решение и изход на всеки проблем!!! Преправяла съм си личната карта , но не както повечето правят, за да вляза в дискотека ами за да ме вземат на работа ... Помисли си кое е по - добро? Да преправиш и излъжеш благородно, за да облекчиш и помогнеш на милите си родители, които изнемогват ( нали , не мислиш, че не ги боли от факта, че не могат да ти купят дънки, най - елементарното, все пак не си попитала за кола) или да отидеш да крадеш и да го орезилиш същите тия хорица, дето си делят хапката на 8 за да има повече, за децата ...
72 Христо Глухаров 01.06.2012 | 11:43
Мирослав си е много прав! А мен ме дразнят такива като теб,Нин Че.
71 Адриана Маркова 01.06.2012 | 11:42
Тука се говори за престАпление и фЪлшиви дънчЕци, ти правописа гледаш ;))))
70 Пламена Цанева 01.06.2012 | 11:40
и престАпление и фЪлшива и ДЪНЧЕЦИ. УЖАСЕН УЖАС!!!
69 Теодор Красимиров 01.06.2012 | 11:24
Така се прави!Цял живот ни крадът нещастниците горе!
68 Надя Денова 01.06.2012 | 10:40
Напълно съм съгласна с мнението ти.И аз съм почти на 16 и си мечтая да работя за да мога да си позволявам дрехи,обувки и тн. Но има един малък проблем.Промениха минималната възраст за възможност за работа от 16 на 18.Където и да попитам за работа ми казват "Ела след 2 години".Ами аз през тези 2 години да си стоя с един и същ размер дрехи ли...да ми се протриват дънките от носене и когато попитам родителите си за нови те да ми обяснат как едва смогват да ни изхранват!!!
67 Елена Анастасова 01.06.2012 | 10:13
Ех, този „български манталитет“ ... направо за чудо и приказ ... ето затова положението ни няма да се промени; докато не спрем да обвиняваме и да се оправдаваме с другия или другите за собствените си грешки и недостатъци, докато не спрем да подклаждаме псевдо-патриотизма и да развиваме вродения си мързел и егоизъм ... ще сме си на същото дередже! Българка съм и християнка, но това не ми пречи да имам приятели от други етноси и с други религии и да общувам с тях, на всеки във вените тече червена кръв, всеки яде и пие, всеки има „история“ и най-важното „във всяко стадо има черни овци“! В тоя живот кой както си го направи и кой каквото си причини-друг не може да му го стори ! Спрете да вините другия и да пускате злобни коментари, ТИ СИ този, който избира кой да управлява държавата, ТИ СИ този, който позволява да го крадат ... ТИ СИ същият, който заради несгодите си седиш пред компютъра и изливаш цялата помия, която си си сътворил върху някой друг (няма значение дали ще е от ромски, турски, азербейджански или български произход) ... първо гледайте Вашите проблеми, тогава на другите и тогава чак, ако сте Човеци (с главно „Ч“ !) ще помогнете и на ближния, така и на всички – „Сговорна ( и разумна) дружина планина повдига!“. ... и като заключение за Кражбите и българите - донякъде, в „това положение“ , в което сега се намираме, заради системата в България, прeдпочитам да дам 50 лв. на ром, който ще нахрани голямата челяд и ще пирува (дори да се напие, ама от сърце), отколкото тея пари да отидат във фонд: „Освежаване на вилата ми на Хаваите, закупуването на 200 и кусур метрова нова яхта, пътуване с „работна !“ цел до Дубай или Малдивите, 5-6 проститутки и няколко килограма наркотици .... „ ... да продължавам ли ?!! ... … … PS: Евала Ви, господин Петров, за разсъждаването и начинът на излагане на позицията Ви, радвам се, че са останали и такива хора - българи! ;)
66 Niya Valkova 01.06.2012 | 10:09
Извинявам се, но не мога да се съгглася с такова поведение. Когато аз бях на 16, и родителите ми не можеха по никакъв начин да отделят средства за подобни глезотии, и аз и приятелите ми, си намирахме работа за през почивните дни и си изкарвахме честно парите за дрешки, кафета и подобни....6 години по-късно кражбата се превръща в решение номер едно.... много жалко наистина, че мързелът печели над морала и уважението в днешно време!!!
65 Рамона Боянова 01.06.2012 | 09:56
Живееме в бедна държава, често родителите ни нямат много и излишни пари за да си позволим да си препълним гардероба, а всяко подрастващо момиче си мечтае да има огромно разнообразие от дрехи, да бъде модерна.. със различен стил всеки ден.. нормално е в тази държава да се краде, без значение от какъв род е дали е циганка, българка или каквато и да е.. за жалост нашата държава е такава, че самата тя ни принуждава да стигаме до там да крадеме.. замислете се.. колкото и лошо да звучи.. ние сме беден народ.. без излишни пари за глезотии.. веднъж на 3 месеца по голямата част от българите могат да си позволят да се поглезят, било то със шопинг, или някоя вечеря в скъп ресторант.. и т.н.
64 Красимира Кичукова 01.06.2012 | 09:42
защо винаги търсим вината в другите? няма значение българин, ром и какъвто и да е.Щом краде е виновен.
63 nina chee 01.06.2012 | 09:26
не знам защо, ама тия като теб дето обикалят правописните грешки винаги мн ме дразнят
62 Красимира Кичукова 01.06.2012 | 09:25
лошото на българина е,че винаги някой и нещо са ни виновни.и моето семейство живее под управата на това правителство,но не краде.трябва да търсим вината в себе си,а не да се оправдаваме с този и онзи.
61 nina chee 01.06.2012 | 09:24
Браво на момичето!
60 Мирослав Николов 01.06.2012 | 08:53
не поУщравяй, нито укорИЯвай, А СЕ НАУЧИ ДА ПИШЕШ ГРАМОТНО!
59 Vania Paunova-Smaovska 01.06.2012 | 08:41
Незнам да поущрявам ли, да укориявам ли!? От една страна кражбата е и грях и престапление, а от друга, направиха тези молчета лепнаха наеми на магазинчетата от 20км за по 2-3 хил лева, от там вкараха стока фълшива а представяна ни за марка, а ако по някаква си чиста случайност попаднем на някой фирмен магазин то стоката е колекция от преди 2-3 год. и после ти искат за едни дънчеци 200лв.Объркано от всякаде както всичко останало в БГ
58 Бисквитка Шоколадова 01.06.2012 | 08:37
Безпаричието е виновно хора... познавам родители които лишават децата и себе си само за да си платят купищата сметки . . . . лоша работа :/
57 Бисквитка Шоколадова 01.06.2012 | 08:35
безпаричието води до такива неща хора.. :) познавам семейства които лищават децата си от всичко само, за да могат да си платят сметките и да купят 'нормална' храна . . . .
56 Asen Burgas 01.06.2012 | 08:34
В магазините за дрехи винаги има по няколко човека персонал, които са пръснати из помещението. Освен това във всеки има поне няколко камери за видеоконтрол. Как така е останала незабелязана толкова дълго време при това не в един, а в 6 обекта? Явно персонала не е достатъчно наблюдателен или пък камерите са бутафорни, а не действащи. Няма трети вариант, защото не става дума за професионален крадец, а за тийнейджърка.
55 Gazara Gazarov Gazara 01.06.2012 | 08:27
яко браво
54 Gazara Gazarov Gazara 01.06.2012 | 08:27
яко браво
53 Петър Петров 01.06.2012 | 04:46
Г-н Raychev, първо да уточним - аз роми приятели не съм имал и досега нямам. Съвсем наясно съм, че по-голямата част от ромите не плащат за посочените от Вас консумативи и не се застъпвам за тях(ромите). Тезата, която застъпвам конкретно по темата, изложена в статията, е, че българите, също като това момиче, извършват различни по характер престъпления, които обаче не биват толкова строго осъждани от българскато общество за разлика от извършените от други етноси престъпления. Казано с две думи - противопоставям се на масовия расизъм, който цари в милата родина. А колкото до горепосочения от Вас проблем, по-скоро бих казал, а и винаги съм казвал, че проблемът е системата в България, а несправедливостта и всички останали неправди са следствие на криворазбраната цивилизация, както би казал Добри Войников. В този ред на мисли така нареченият политически елит и въобще 4-те власти в демократичната ни република всеячески създават етническа омраза в страната, отклонявайки обществото от наболелите и важните за развитието(не деградацията) на страната проблеми. Казано накратко - отговорност обществото трябва да търси не толкова от ненаказаните престъпници, колкото от тези, които допускат това да се случва. Като заключение: ако обществото не знае правата и задълженията си и не се научи да отстоява интересите си отворено, и не търси отговорност от управляващите го народни "избраници" за случващите му се несправедливости и несгоди, а седи на масата пред телевизора и ракията, за да мъдрува страстно като революционер и бездейно като ленивец, ситуацията в Република България не само няма да остане същатата, но ще продължи да се влошава.
52 Петър Петров 01.06.2012 | 04:32
Г-н Raychev, първо да уточним - аз роми приятели не съм имал и досега нямам. Съвсем наясно съм, че по-голямата част от ромите не плащат за посочените от Вас консумативи и не се застъпвам за тях(ромите). Тезата, която застъпвам конкретно по темата, изложена в статията, е, че българите, също като това момиче, извършват различни по характер престъпления, които обаче не биват толкова строго осъждани от българскато общество за разлика от извършените от други етноси престъпления. Казано с две думи - противопоставям се на масовия расизъм, който цари в милата родина. А колкото до горепосочения от Вас проблем, по-скоро бих казал, а и винаги съм казвал, че проблемът е системата в България, а несправедливостта и всички останали неправди са следствие на криворазбраната цивилизация, както би казал Добри Войников. В този ред на мисли така нареченият политически елит и въобще 4-те власти в демократичната ни република всеячески създават етническа омраза в страната, отклонявайки обществото от наболелите и важните за развитието(не деградацията) на страната проблеми. Казано накратко - отговорност обществото трябва да търси не толкова от ненаказаните престъпници, колкото от тези, които допускат това да се случва. Като заключение: ако обществото не знае правата и задълженията си и не се научи да отстоява интересите си отворено, и не търси отговорност от управляващите го народни "избраници" за случващите му се несправедливости и несгоди, а седи на масата пред телевизора и ракията, за да мъдрува страстно като революционер и бездейно като ленивец, ситуацията в Република България не само няма да остане същатата, но ще продължи да се влошава.
51 Zhorzh Raychev 01.06.2012 | 00:57
Еми, когато ромите те цоцат нон стоп така се получава
50 Zhorzh Raychev 01.06.2012 | 00:45
Петров, ти знаеш ли че твойте приятели ромите имат ток,вода и покрив безплатно? Нещо за което аз и ти плащаме ? Как може да се застъпваш за тях !?
49 Александър Диков 01.06.2012 | 00:38
И аз съм охрана в един магазин за дрехи в столичен мол.. и мога да ви кажа че е пълно с такива :(
48 Ваня Тилева 31.05.2012 | 22:35
Не трябва да толерираме ничия кражба - било то и най-дребната. Не трябва дори да ги сравняваме, а остро да осъждаме всеки дръзнал да го направи, защото всичко е кръговрат - крадат всеки един от нас!
47 Vihra Andreeva 31.05.2012 | 22:30
По-скоро глупава.
46 Ваня Тилева 31.05.2012 | 22:29
Проблема е на обществото ни. В днешно време родителите не обръщат достатъчно внимание на децата си - с какво са облечени и какво е важното за тях. Деца на 12-14 години изглеждат сякаш за на 30г. Всичко опира и до родителското съзнание, за съжеление... Аз съм на 33 години и съжелявам да го кажа, но според мен е така и е наш проблем, а не на 12-13 годишните пикли...
45 Asen Arnaudov 31.05.2012 | 22:21
Работя в МОЛ и мога да кажа само че това е ежедневие на ден намираме по най малко 10 отрязани аларми . В случаите , когато сме хващали крадлите ( става въпрос единствено за момичета , т.к. момчета не крадат) са 12 13 годишни пикли с богати родители ....Колкото и странно да е кражбите са все от българи !!!!
44 Ivan Plochev 31.05.2012 | 22:17
Извинявам се... ама на тая вместо чанта куфар ли носи???... Къде ги е побрала тези: "... извадили от чантата два потника, две рокли, портмоне, няколко чифта дънки, поли, яке, жакет, дамски жилетки, блуза, аксесоари – 36 панделки, текстилни цветя и др. Там била и ножицата, с която момичето се справяло с алармите."???... Много съмнително измислена и силно преувеличена статия ми изглежда... :Х
43 Megi Yordanova Ivanova 31.05.2012 | 22:09
Господин Петров е много прав... Г-н Калайджиев - това, че някои са предубедени расисти си е изцяло техен проблем... Чувала съм какви ли не истории и познайте какво.. до един са от Българи с главно "Б" както сте го написали. Не сме цвете за мирисане за жалост и някои хора трябва да приемат грозната истина и да спрат омразата. ;)
42 Bella Donna 31.05.2012 | 22:04
Ужас,тя е клептоманка.....
41 k h 31.05.2012 | 22:03
А Вие като плюете управниците ... университет завършихте ли ... докато го завършвахте практики и стажове по фирми тарсихте ли си ... или само плюете ?
40 Петър Петров 31.05.2012 | 21:11
Тодор Jp Калайджиев, никак не е новост българи да извършват престъпления от по-лек характер, но българската общественост не го отразява и не дава нито голяма гласност, нито отдава голямо значение на това, смятайки подобно деяние, извършено от българин, за някакъв вид отплата за всички неприятности, причинени му от системата, което според мен съвсем не е начинът за справяне с проблемите. Именно такова поведение винаги ни е поставяло на средата между Виена и Цариград.
39 Тодор Jp Калайджиев 31.05.2012 | 20:52
Петър Петров, просто Българин да извърши подобно деяние е нещо ново за нас. Ако беше някой мангал, щеше да му се сипе с кофите :). Все пак няма циганин, който да не краде или да не се занимава с нещо нелегално.
38 Тончо Тонев 31.05.2012 | 20:22
без да ни обиждаш моля!! аз съм баш дискриминатор и хич не ме интересува кой кво ще каже, българин на българин помага, не на циганин!!!! (можете да почнете да ме псувате с цензура, не ми дреме)
37 Тончо Тонев 31.05.2012 | 20:19
Jerri Angel (че аз нещо съм пропуснала това с "правенето") което говори, че е момиче (жена).. тааа съгласен съм с вас дами :)
36 Петър Петров 31.05.2012 | 20:07
Интересното е,че коментарите не са толкова злобни в сравнение например, ако беше момиче от ромски произход. В подобна ситуация биха се появили коментари от сорта на - мам*а ти и крадлива циганга и прочие. А в някои от тях се наблюдава дори одобрителна нотка на деянието на момичето- Dimitar Haralampiev: "Лелее, каква малка престъпничка. Обаче явно и работи схемата.", albena dimitrova: "намерила си е начин", pavel stoimenov: "Намерила му е цаката!". При цялото ми уважение и към Robert Williams, но защо трябва да се гледа като нещо обикновено кражба, извършена от ромка - "Да кажеш, че е ромка - как да е". Едно гражданско общество би трябвало да реагира както с еднаква словесна агресия, така и с еднакви активни действия срещу подобни злодеяния, извършени от български граждани били те от български или друг произход.
35 Krasko Todorov 31.05.2012 | 19:50
абе тая с къв човал е била е, толкова много дрехи
34 Й. Сечков 31.05.2012 | 19:50
На жена ми и гепиха портфейла миналата година в тоя на Стамбилийски. Няма камери в МОЛОВЕТЕ!!! Питах. Всеки да се спасява как може. :) Портмонето уста, телефона в г--а и така...
33 Krasko Todorov 31.05.2012 | 19:50
хахаха абе тая с чувал ли е била е . тия дрехи са доста
32 Й. Сечков 31.05.2012 | 19:46
Знае, че само ще я мъмрят. Но като няма пари, да духа ли? Няма да обеднеят моловете, но че е малка крадла си е вярно.
31 Gergana Bogdanova 31.05.2012 | 19:16
Браво Jerri Angel изцяло те подкрепям.И не се впрягай на леки коментарчета!
30 Gergana Bogdanova 31.05.2012 | 19:13
може и да е сбъркал с правописа,но е абсолютно прав за нашите ,,Управници''.Само едно не ми е ясно?Какво по-точно успяха да направят-да ни вкарат още повече в батака ли?
29 Jerri Angel 31.05.2012 | 18:57
Калин,благодаря за поправката !:))) то това да ми е косура(неволните грешки,но не ръкописни !) хахаха и какво си чул да се прави ,че аз нещо съм пропуснала това с "правенето".пък и много се засягаш нещо ...да не те засегнах нещо лично ?
28 Елемаг Електриков 31.05.2012 | 18:46
хайде да се научиш да пишеш, пък тогава да говориш - тия не знам колко крадат, но поне се прави нещо. А думата е управлявам
27 Елемаг Електриков 31.05.2012 | 18:45
за един ден добре се е справила
26 Nikolay Nikolov 31.05.2012 | 18:37
kaf zatvor horata karat koli s po 3 promila i ubivat po 4 - 5 choveka i ne vlizat v zatvora za tova li da vlezne hahaha
25 Еми Мухтарова 31.05.2012 | 18:31
Айде пак и ще ми викат после, че в България нямало дискриминация! То не си е до това дали си българин или ром, а до човек и някой ако ми каже че българите не крадат това, ще е най-голямата глупост, която е изричал! Аман от вашето тесногръдие и простотия!!!
24 sleeping sun 31.05.2012 | 18:28
гледала е как се прави по филмите
23 sleeping sun 31.05.2012 | 18:27
да бе, колко нещо е побрала
22 sleeping sun 31.05.2012 | 18:26
в пробните ли ?
21 sleeping sun 31.05.2012 | 18:25
как всичко това се е побрало в дамската ѝ чанта
20 Jerri Angel 31.05.2012 | 18:25
е как няма да краде момичето? я само какъв пример дават оправляващите ни и то не дънки и парцалки ами милиони...
19 PaidToClick Bulgaria 31.05.2012 | 18:24
Научете как да си докарвате от 20-40 долара на ден от Интернет: виж как : http://money-from-internet.webnode.com
18 lilia tashkova 31.05.2012 | 18:18
като й е вързало от първия път
17 lilia tashkova 31.05.2012 | 18:17
няма ли камери
16 PaidToClick Bulgaria 31.05.2012 | 18:16
Научете как да си докарвате от 20-40 долара на ден от Интернет: виж как : http://money-from-internet.webnode.com
15 Гергана Николова 31.05.2012 | 18:15
То па щото хич няма крадливи българи! 22 години кражбите ОТ НАС не само, че не спират, ами и стават още по-безочкиви! Вие за 2 блузи се тюхкате тук. Странна работа...
14 Dwight Yorke 31.05.2012 | 18:15
Аматьорска работа.
13 Иван Ангелов 31.05.2012 | 18:15
12 Dwight Yorke 31.05.2012 | 18:15
Кой знае колко още е откраднала.
11 Иван Ангелов 31.05.2012 | 18:14
Доста е била смела.
10 Jason Bourne 31.05.2012 | 18:14
"Полицаите извадили от чантата два потника, две рокли, портмоне, няколко чифта дънки, поли, яке, жакет, дамски жилетки, блуза, аксесоари – 36 панделки, текстилни цветя и др." Бая голяма чанта ще да е било това :).
9 Milena Atanasova Harizanova 31.05.2012 | 18:12
8 Ариана Оптимистикова 31.05.2012 | 17:38
намерила си е начин
7 Нина Нонинова 31.05.2012 | 17:10
ДАаааа,ама тя с някои сак ли е влизала в пробната =)
6 Ivan Ivanov 31.05.2012 | 16:47
Споделете на всички ваши приятели това нека нашето трениращо момиче да СПЕЧЕЛИ !!! Гласувайте като отворите линка и натиснете бутона "Гласувай за мен". http://konkurs.muskuli.com/competition/profile/72
5 Krist Novoselic 31.05.2012 | 16:45
Пак, че навреме са я хванали...
4 Krist Novoselic 31.05.2012 | 16:42
Да кажеш, че е ромка - как да е, ама то българче бе - как не го е срам...
3 Krist Novoselic 31.05.2012 | 16:39
И сега сигурно няма и в затвора да лежи...
2 Dimitar Haralampiev 31.05.2012 | 16:24
Лелее, каква малка престъпничка. Обаче явно и работи схемата.
1 pavel stoimenov 31.05.2012 | 16:22
Намерила му е цаката!

ТВ програма

Кино

  • Сега 100% будни сутрешно токшоу с...
  • 11:00 Култура.БГ предаване за култура с...
  • 12:00 По света и у нас
  • 12:25 Новини на турски език
  • 12:35 Малки истории
  • 12:45 Телепазарен прозорец
  • 13:00 Последният печели...
  • 14:00 Телепазарен прозорец
  • Сега "Преди обед" - токшоу с водещи...
  • 12:00 bTV Новините - обедна емисия
  • 12:30 "Комиците и приятели" - комедийно...
  • 13:30 "Присъда" - сериал, с.2, еп.42 /п./
  • 15:00 Премиера: "Плен" - сериал, с.1,...
  • 16:00 Премиера: "Моите братя и сестри" -...
  • 17:00 bTV Новините
  • 17:20 "Лице в лице" - публицистично...
  • Сега "На кафе" - предаване на NOVA
  • 12:00 Новините на NOVA
  • 12:30 "Наследство" (премиера) - сериен...
  • 13:30 "Свободна да избира" (премиера) -...
  • 15:00 "Лабиринт към щастието" (премиера)...
  • 16:00 Новините на NOVA
  • 16:10 "Пресечна точка" - публицистично шоу
  • 17:00 "Семейни войни" - телевизионна игра
Какво е общото между цигарите и мазнините по корема Анализът им показва, че започването на пушенето и пушенето през целия живот е свързано с увеличаване на коремните мазнини.