251 км/ч. по АМ "Тракия" - поредният рекордьор на пътя

Нарушението е констатирано през 2011 г., глобата е 900 лв.

по статията работи: Кремена Бедерева | 20.04.2012 | 17:30

След като стационарна видеокамера на КАТ регистрира преди дни край Плевен мотоциклетист, със 199 км/ч. при разрешени 90, в Пазарджик доказват, че също имат рекордьор.

249 км/час е най-високата скорост, засичана от мобилна камера в Пазарджишко. Рекордьорът е хванат месец август миналата година. Той е управлявал лек автомобил Mercedes.

Наред и Пловдив. Скорост от 251 км/ч. е засечена от камера на автомагистрала "Тракия” при Пловдив. Това съобщи за Радио "Фокус” – Пловдив инспектор Ботьо Гергинов от "Пътна полиция”.

Нарушението е констатирано през 2011 година, като за това е съставен електронен фиш за сумата от 900 лева като санкция. С такава скорост е карал шофьор на лек автомобил Mercedes E 63 AMG.

От началото на тази година най-високата скорост на магистралата край Пловдив, засечена от видеокамерата, е 210 км/час. За това нарушение е съставен електрон фиш за 500 лева на шофьор, управлявал BMW 530 D.

И двамата шофьори са български граждани.

За краткото време от поставянето на новата видеокамера за превишена скорост на пътя Пловдив - Асеновград до момента вече е засечен Opel, който се е движел със скорост 162 километра в час по този път.

Освен това мобилните камери, монтирани по служебните автомобили на "Пътна полиция” в Пловдив са засекли шофьор, карал в града със 125 километра в час.


Добави коментар
Моля, пишете на кирилица! Коментари, написани на латиница, ще бъдат изтривани.

Коментари


74 Делян Василев 04.05.2012 | 15:36
И пишете грамотно, по дяволите!!! Толкова ли е трудно?! А иначе можем да се джавкаме и храним тук наред... пък не можем да си напишем името правилно! LAME
73 Делян Василев 04.05.2012 | 15:26
И пишете грамотно, по дяволите!!! Толкова ли е трудно?! А иначе можем да се джавкаме и храним тук наред... пък не можем да си напишем името правилно! LAME
72 Делян Василев 04.05.2012 | 15:20
Ако трябва да сме честни, високите скорости са една от малкото яки тръпки без аналог! Факторът риск също дооформя нещата! Но съм съгласен, че много внимателно трябва да се преценява моментът, мястото и ситуацията! Всичката ни е сбъркана иначе! И шофьорите, и пътищата, и пешеходците, и цялата ни скапана държава! В моята работа например, където времето никога не стига, пътувам много и т.н. е важно да мога да се придвижвам бързо от точка А до точка Б! Обожавам да карам бързо, но не трепя наред хора по пътищата и не събирам мантинелите! И че става един път белята, е вярно, но не винаги! Имам тежка катастрофа зад гърба си, имам и градски изцепки с по 200 км/h! Никой не е пострадал от това! И все пак автоматично преминавам в графа "Комплексари, убийци и всякакви боклуци"! Не ми пука от мнението на никого, ако искат да обиждат! Нищо няма да се промени към по-добро, да си знаем! И просто всеки трябва да си пази мизерния животец и да не застрашава чуждия! И да, вслушайте се в примерите за Германия и други страни, където имат по-голяма свобода на пътя, но са по-дисциплинирани и всичко е ОК! Спрете да hate-вате, защото не ставате зад волана, нямате кола като хората (и аз вече нямам, и к'во), или някой е сгазил кучето ви на пътя без да иска! Искрено съжалявам за всеки, загинал на пътя и съм твърдо ЗА тежки санкции за виновните, но не и на общо основание без вина да разпъваме на кръст всеки с по-гореща кръв и тръпка за екстремното! Изключвам тиквеници, които освен как да карат МПС-то, друго не знаят! Ма на тях защо изобщо им се дават книжки тогава питам аз...?
71 Делян Василев 04.05.2012 | 14:35
Юнак!!! Пак карай така!
70 Кирил Топалов 30.04.2012 | 02:28
Аман, тази статия излиза за 5-ти път. Айде моля ви може ли да смените текста, поне малко, а не само цифрата на глобата. По друг начин,не може те ли да кажете къде са камерите в Пловдивско. И колко е опасно да карат хората с над разрешената скорост!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!!!!!Към Администраторите!!!!!!!!
69 Veselin Borisov 29.04.2012 | 20:41
Аз едно не мога да рабера. Всички си чешат езиците ,а ако се погледне с какви коли стават най-тежките катастрофи ,ще забележите ,че скъпите мощни возила не са сред тях. Основно са 10-15 годишни масови автомобили среден клас. Това е така ,защото в България всеки втори си купува кола ,която не може да поддържа и оборудва както му е редът. Пред мен на магистралата един господин спука гума със 110 и обра мантинелата ,не защото се движеше с 200 ,а защото гумите му бяха 10 годишни.
68 Nikola Nikolov 29.04.2012 | 18:35
Bravo mnogo si golqm dai si belejnika i 900 lv
67 Zhasmina Stoilova 29.04.2012 | 18:26
Ей още един глупак се изказа.
66 Stela Teneva 29.04.2012 | 16:32
Е за това хвалене кой с колко е карал в града не ми е нужен Фройд за да разбера какво доказвате...големите скорости няма да компенсират малките ви.................умствени способности;-)..да речем;-)
65 Boncho Samokovski 29.04.2012 | 14:40
карал съм с около 240 километра за Пловдив преди няколко години
64 Boncho Samokovski 29.04.2012 | 14:38
karal sam s okolo 240 za plovdiv
63 Yulian Hrischev 29.04.2012 | 14:35
да има е63амг и да не и взимаш душата е грехота, друга тема е че вместо да правят статистики управляващите да направят една писта ,където човек да може да разбере защо е бройл 200 бона за автомобил,иначе също съм против подобни "рекорди" по кърпените ни магистрали
62 Ventsislav Dimitrov 28.04.2012 | 09:35
И кой си ти че да решаваш?Всеки ще прави с живота си каквото пожелае,ще кара както си иска ще прави каквото си иска-има закони не сте вие хората който да кажат какво и как трябва да се прави!Който прави нарушения си плаща,какво не ви изнася?
61 Ventsislav Dimitrov 28.04.2012 | 09:31
НЯМА ПИСТИ ЗА ТАЗИ СКОРОСТ В БЪЛГАРИЯ УСПОКОЙ СЕ МАЛКО И НЕ СЕ ИЗКАЗВАЙ НЕПОДГОТВЕНА!
60 Sas Alexander 27.04.2012 | 23:54
1. Става дума за магистрала! Ако магистралите в БГ бяха като тук в ДЕ, 300 немаше да са проблем. 2. Ако пътната структира в БГ е на ниво, злополуките ще намалеят драстично. 3. Нека пешеходците се научат да уважават знаците, маркировката (пешеходните пътеки най вече) и сигналите на автомобилите и тогава да искат високи глоби и строги наказания! п.с. Само да припомня: Преди да пресечеш на пешеходна пътека, се огледай наляво, надясно и пак наляво!!! п.п.с. Ако ВИЕ скъпи пешеходци несе пазите и Господ няма да Ви опази! (та какво остава водачите).
59 Sas Alexander 27.04.2012 | 23:50
1. Става дума за магистрала! Ако магистралите в БГ бяха като тук в ДЕ, 300 немаше да са проблем. 2. Ако пътната структира в БГ е на ниво, злополуките ще намалеят драстично. 3. Нека пешеходците се научат да уважават знаците, маркировката (пешеходните пътеки най вече) и сигналите на автомобилите и тогава да искат високи глоби и строги наказания! п.с. Само да припомня: Преди да пресечеш на пешеходна пътека, се огледай наляво, надясно и пак наляво!!! п.п.с. Ако ВИЕ скъпи пешеходци несе пазите и Господ няма да Ви опази! (та какво остава водачите).
58 Dobromir Hristov 27.04.2012 | 23:31
Научи се, да пишеш правилно е "Тодор Михайлов" !!!!!!!
57 Величко Тодоринов 23.04.2012 | 17:54
Пичка ви майчина бе , праим си квото си искам бе.... колко хора умират в България от рак, диабет и инсулт и никой не им бере грижата ??? В България всички са скъпи на триците и евтини на брашното.... А всъщото време плащаме данък мощност и да не можеме да си караме с над 260 км/ч...
56 Borislav Ivanov 23.04.2012 | 16:36
e nema 6to aman ot pi6man 6ofiori,zatova sedite zalepeni po stalbovete i darvetata
55 Ashley Ashley 23.04.2012 | 15:24
Никога не ми е трепвало сърцето за загинали "състезатели" на пътя. Жалкото е,че покрай тях и невинни шофьори и пътници си го отнасят.
54 Ashley Ashley 23.04.2012 | 15:24
Никога не ми е трепвало сърцето за загинали "състезатели" на пътя. Жалкото е,че покрай тях и невинни шофьори и пътници си го отнасят.
53 Мария Николова 23.04.2012 | 14:54
И аз съм съгласна със Станислав че тия дето карат с 40 км. правят повече инциденти.Но друг е въпроса за 140 в града е направо излишно да се коментира.С това немога да се съглася
52 Petar Denchev 23.04.2012 | 10:29
Баси рекордьорите :Д На бас, 4е не можете с 320 по тракия...
51 Inna Vankova 23.04.2012 | 09:37
На Станислав искам да кажа, че то става веднъж, но този един път ще бъде фатален за него, а тези които карат с 40 и 10 пъти да се блъснат поне няма да умрат. Така че да се замисли
50 Plamen Mantov 23.04.2012 | 06:17
Ti kato ne gledash deteto ti kade hodi si e tvoi problem!!! Posle drugite da sa vinovni za tvoqta bezotgovornost nali..
49 Plamen Mantov 23.04.2012 | 06:14
Vie normalni li ste be? Nqkoi e karal s 140km,ne e pilotiral istrebitel na gradsko.Se edno vie ne ste karaali s 140km,ako izob6to mojete da karate de. Ama na prikazki ste mn silni OLIGOFRENI!!!!!!!!!
48 Dimityr Nikolaew 22.04.2012 | 22:40
май не си ходил в Русия скоро ...
47 Христо Карачоров 22.04.2012 | 21:28
хах много точно ...електричка и кобилка са по опасни и от 200 -та километра :)))
46 атанас ненов 22.04.2012 | 20:05
Аман от такива педерасчета карал с 140 и кво голям шофьор ли си не дай си боже някое дете да ти изскочи как ще реагираш на такива кавали да им взимат книжките за дълго време
45 Todor Todorov 22.04.2012 | 17:22
Значи на някой детето трябва да плати за това ,че някакво парвню няма мозък и способности , а камо ли по-полезна дейност от това да се фука по улиците на градовете. А дано ти или някой от твоите роднини не бъде следващата статистика по новините ... пак да видим каква малоумен пост ще пишеш тогава ... слабо ме интересуват хората, които няма къде "да си взимат душата" на превозните средства ...като го купувал да е мислил ... нещо,което по новината по горе явно не се отдава на тези хора.
44 Todor Todorov 22.04.2012 | 17:18
Значи на някой детето трябва да плати за това ,че някакво парвню няма мозък и способности , а камо ли по-полезна дейност от това да се фука по улиците на градовете. А дано ти или някой от твоите роднини не бъде следващата статистика по новините ... пак да видим каква малоумен пост ще пишеш тогава ... слабо ме интересуват хората, които няма къде "да си взимат душата" на превозните средства ...като го купувал да е мислил ... нещо,което по новината по горе явно не се отдава на тези хора.
43 Todor Todorov 22.04.2012 | 17:08
че не е важно с колко караш, а колко акъл имаш в главата. ... wtf ... че ти сам си отговаряш на въпроса колко акъл имаш в този кожена делва на раменете ти...
42 Svetoslav Dimitrov 22.04.2012 | 16:25
Ето и нещо за почитателите на готините коли :) https://www.facebook.com/obicham.qkite.koli
41 Ivanka Livadkina 22.04.2012 | 15:54
Само да те питам с 140 ако ти изкочи някое дете на пътя, как ще спреш??????
40 Емануил ВеличкоВ 22.04.2012 | 14:03
по-Гъзар ли ставаш сас 140км/ч ?
39 Мариян Георгиев 22.04.2012 | 13:57
ти си малоумник
38 руско бакърджиев 22.04.2012 | 13:21
Това израз на възхищение ли е??? Колата не е виновна. Това, че си седнал зад волана на такава кола, не снема отговорността за живота на другите. И не би ли следвало за такава безотговорност да се отнема книжка завинаги???
37 Stanislav Ivanov 22.04.2012 | 12:46
И кво? Аз като съм карал със 140 градско да не съм убил някой или да съм се блъснал.Ама познавам хора, които карат с 40 и се удрят, така че не е важно с колко караш, а колко акъл имаш в главата.
36 Stanislav Ivanov 22.04.2012 | 12:43
И кво като съм правил 140 градско да не съм убил някого или да съм се блъснал? Ама познавам хора, които карат с 40 и се блъскат...тъй че не зависи с колко караш, а колко акъл имаш в главата
35 Stefan Karamishev 22.04.2012 | 01:01
Писти?! В България?!! Няма такива, или поне не са обозначени като такива.. по тази логика за да караш с повече от 130 км/ч в България трябва да вложиш 20-25 милииона и да си откриеш писта..
34 Черноризец Бъзлив 22.04.2012 | 00:45
аз съм професионален шофьор от 30 г и не съм толкова глупав да карам с таз скорост,защото за тези години съм видял прекалено много размазани дупета като теб,ама не на филм по телевизията а наживо съм ги виждал да се размазват.Когато /не ти го пожелавам/ пред теб се случи това,тогава коренно ще си промениш теорията за ниските обороти и високите скорости.Всички сме ,,големи тарикати'' в нета...на живо -не чак толкова
33 Черноризец Бъзлив 22.04.2012 | 00:35
Вникоя нормална държава не е толкова голям броя на загиналите при катастрофи,за това не е и нужно,тук все още е много нужно...да не говорим ,че при тази скорост ако спука гума-не можеш го изтържа от асфалта,така че-много такива тарикати съм виждал ,,по стълбовете''
32 Tanq Iteva 22.04.2012 | 00:28
ne e vajno kakva e kolata , a kakvo ima6 v glavata
31 Rositsa Marinchevska 22.04.2012 | 00:14
LYDI XORA ZA VRAZVANE,TOVA NE SA HOFIORI A SASTEZATELI,IMA PISTI KADETO MOGAT DA SI PROBVAT KOLITE...............
30 sweNi gfdgdf 21.04.2012 | 23:58
ТОВА Е АМG БЕ ХОРА !! ТЕЗИ КОЛИ ЗА КАКВО СА С 6200 кубика и над 500 коня, ако няма да ги караш, като за последно. Или поне да я пробваш няколко пъти по магистралата. Тия коли ограниченито от 130км/ч го постигат на 2ра (при високи обороти) или на 3та скорост (при средни обороти). За какво са ти следващите 4 скорости ? Осъзнайте се малко, ако трябва така да се ограничават хората с такива коли в скоростта, то по тая логика направо да спрат да правят такива мощни коли и да се пройзвеждат samo такива с максимум 90 коня. Всички вие, които критикувате подобна скорост съм сигурен, че ако ви се отдаде възможност да карате такава кола няма да се замислите да натиснете педала (може и да не го направите от страх и неопитност) просто защото колата ви предразполага към това. Малко хора знаят, че мощните пистови и кросови мотори не е желателно да се карат при ниски обороти, защото двигателя се мъчи! За да си запазиш мотора читав за дълго време е по-добре да му взимаш душата на всякъдето, където това е възможно. ДЕМЕК НА ВСЯКЪДЕ! :д
29 Адриан Янев 21.04.2012 | 23:00
Голяма грешка правят че ги дават по телевизията , за такива комплексирани типове това е хвалба и сега ще стане лудница кой ще постави най голям рекорд ...не трябва въобще да ги дават а директно да им взимат книжките , но за съжаление тук това няма как да стане !!!
28 Stefan Karamishev 21.04.2012 | 22:26
Чета коментари, от 'пичка електричка' и 'расова кобилка', и си мисля.. кое е по-опасно, да караш за кратко със 200 или да си измислиш подобен псевдоним с акъл за цял живот..
27 Stefan Karamishev 21.04.2012 | 22:16
Айде да не се възмущавате толкова много а?! Посрани гащи имат само тези дето гледат бързи автомобили по телевизията. Всеки който се е качвал на мощен автомобил знае какви скорости се развиват и мога да уверя всички възмутени, че тези скорости са ежедневия, не само в България, а навсякъде. По-важно е кога и как си позволява даденият шофьор да настиска газта. Повечето от вас ако не са карали с над 150 поне са се возили с толкова.. айде моля ви се без малоумни коментари!
26 Krasimir Zahariev 21.04.2012 | 20:59
трябва подобни "герои" да се махнат от пътя за мноооого време- да им се отнемат свидетелствата за правоуправление за години!!!
25 Dimitriyka Zaharieva-Enez 21.04.2012 | 20:16
Пловдив води класацията ..........от днес всички майни по автобусите че е опасно из улиците :).....айде майна
24 Darin Ivanov 21.04.2012 | 20:14
ehee toq s mercedesa pak sa go snimali kato e vyrnal gazta :D
23 ФАП П 21.04.2012 | 14:43
Стига с тия глупости "луди шофиори, безотговорни, убиици" и т.н. По цял свят който кара бързо си плаща, снимат те плащаш си. По някой аутобани в европа се движат и над тези скорости постоянно. Друг е въпроса че Тракия има участъци където и със 130 разрешената ще ти изпаднат пломбите, но тези по новите участъци от Карнобат до Бургас и преди Стара загора е добре. За Хемус няма какво да коментираме там не позволява такива скорости. Лошото е друго, че тук нямаме дисциплина на пътя такава каквато имат по други страни. Дали ще шофираш със 140-150 или 250 винаги трябва да си дисциплиниран, да спазваш дистанция да намаляваш отдалече като видиш ситуация в далечината. Отворете ютуб и вижте на немски аутобани как хората с по 250 карат и като има кола пред тях отдалече си нямалавят изчакват да се прибере и тогава ускоряват, няма светкане, свирене, средни пръсти и прочие. Тук никой не намалява като има кола пред него даже се засилва и намалява на една педя от багажника - това се казва комплексарщина. Това ни е проблема на нас а не самата скорост като скорост.
22 ФАП П 21.04.2012 | 14:43
Стига с тия глупости "луди шофиори, безотговорни, убиици" и т.н. По цял свят който кара бързо си плаща, снимат те плащаш си. По някой аутобани в европа се движат и над тези скорости постоянно. Друг е въпроса че Тракия има участъци където и със 130 разрешената ще ти изпаднат пломбите, но тези по новите участъци от Карнобат до Бургас и преди Стара загора е добре. За Хемус няма какво да коментираме там не позволява такива скорости. Лошото е друго, че тук нямаме дисциплина на пътя такава каквато имат по други страни. Дали ще шофираш със 140-150 или 250 винаги трябва да си дисциплиниран, да спазваш дистанция да намаляваш отдалече като видиш ситуация в далечината. Отворете ютуб и вижте на немски аутобани как хората с по 250 карат и като има кола пред тях отдалече си нямалавят изчакват да се прибере и тогава ускоряват, няма светкане, свирене, средни пръсти и прочие. Тук никой не намалява като има кола пред него даже се засилва и намалява на една педя от багажника - това се казва комплексарщина. Това ни е проблема на нас а не самата скорост като скорост.
21 Борис Милчев 21.04.2012 | 14:19
НОВИЯТ ПЕРФЕКТЕН ИНТЕРНЕТ ПОРТАЛ Е ВЕЧЕ ФАКТ. Предлага 50% от своите доходи. Трябва ви покана : Линк за регистрация: http://signup.wazzub.info/?lrRef=82856108 Покани приятелите си преди те да са го напавили! WAZZUB е нова социална мрежа в търсачките като Google и Facebook, но с много повече съдържание: Това ще са 7 кутии.Поща, Търсачка, Новини, Социална мрежа, Видеопортал, Игри, Базар, Любими линкове. Всичко това ще бъде в една начална страница. 4 май 2012 ще бъде деня на официалното представяне. Покани да се регистрират безплатно много хора, защото с един прост и-мейл, изпратен на всички ваши приятели, може да ви гарантира $ 1 на човек регистрирал се чрез Вас и $ 1 на човек регистрирал се чрез Вашите приятели . За 5 поколения е възможен един месечен доход за хиляди долари до живот! 1. Поколение 5 x $ 1.00 = $ 5,00 2. Поколение 25 x 1,00 $ = 25,00 $ 3. Поколение 125 x $ 1.00 = $ 125,00 4. Поколение 625 x $ 1.00 = $ 625,00 5. Поколение 3125 x $ 1.00 = $ 3,125.00 Всъщност WAZZUB (за разлика от други социални мрежи, които печелят милиарди долари, само защото ние компютърните потребители използваме техните услуги), предлага 50% от своите доходи на тези, които на този стартиращ етап , помогат за създаване на мрежа от потребители. WAZZUB е първият проект в световен мащаб, който дели печалбата си! Изглежда невероятно, но всичко е вярно! WAZZUB е създадена като експеримент през 2007 г., с над 3,5 милиона долара, вече инвестирани. Това е първата глобална общност, която ще плати на своите потребители , само заради избор си: www.perfectinter.net като тяхна първа страница (HOMEPAGE). Денят за плащане остава 15 май 2012 на всички, които са се регистрирали и имат повече от 3 поканени човека. $Factor ще се трупа до 3май. След 4май ще започнете да събирате "Deal points". Тези "точки за сделка" ще бъдат разменяни срещу стоки, услуги, отстъпки и др. от базара на WAZZUB. "Точките за сделка" ще се трупат всеки месец въз основа на това колко хора сте поканили. Така че, може да натрупате точки за няколко месеца и да ги размените за нещо, което желаете. Членовете регистрирани преди 3май освен доларфактор ще трупат и "dealpoints". Тези които се регистрират след това ще имат само "dealpoints', но също ще ги трупат всеки месец, като заплата. След 3май, когато приключи трупането на $Factora в личния профил на всеки ще има информация за неговия фактор и за начините, по които иска да му бъде плащано.Там ще се попълнят данните за Pаypal, Allertpay, банкова сметка - кой каквото има. Линк за регистрация: http://signup.wazzub.info/?lrRef=82856108
20 Vasil Cokov 21.04.2012 | 09:17
Сори, не знех, че има камера....
19 Todor Radulov 20.04.2012 | 21:53
Е, Opela има извинение да кара бързо...него го гони ръждата.
18 Daniela vanderGoot 20.04.2012 | 21:24
И аз не живея в БГ, но такива шофьори като в БГ не съм виждала.
17 PayToClick Bulgaria 20.04.2012 | 20:24
Научете как да си докарвате приходи от 20-40 долара на ден от нищото само като гледате реклами в NeoBux и Clixsense. виж тук : http://money-from-internet.webnode.com/
16 Todor Mihailov 20.04.2012 | 20:22
Аз не живея въа БГ така че и вав Италия и във циал свият го правят споко не е само така вав Б.Г.карат със високи скорости
15 Ventsislav Dimitrov 20.04.2012 | 19:51
Дали ако си сложа бленда на номера и мина покрай такава камера с 260+ няма да им е помярско,а? :D xaxaxa Добре е...имат коли хората карат ги,имат пари дават ги това си е тяхна работа!В никоя нормална държава не съм видял да се пускат такива статии от медиите за всеки провишил скоростта,и повярвайте това не е защото няма такива хора!Просто е дребнаво някак си да се говори в медиите постоянно за това и в коментарите да се изсипва всичкия хейт срещу тея хора....осъзнайте се друга работа нямате ли? :X ....
14 Nikola Petrov 20.04.2012 | 19:48
ЗАЩО ГИ МИСЛИТЕ ТЕЗИ СЪС СКЪПИТЕ СКОРОСТНИ КОЛИ.ЩОМ ИМАТ ПАРИ ДА СИ КУПЯТ ТАКИВА ИМАТ И ПАРИ ДА СИ ПЛАЩАТ И ФИШОВЕТЕ.НАЛИ ЗАРАДИ ТЯХ СМЕНИХА ЗАКОНА ДА НЕ ИМ СЕ ВЗЕМАТ КНИЖКИТЕ,А САМО ГЛОБИ.ТЯ ДЪРЖАВАТА ГИ ПОДКРЕПЯ,А НИЕ СМЕ ТРЪГНАЛИ ДА ГИ ОБСЪЖДАМЕ.
13 Виктор само 20.04.2012 | 19:21
Защо са още с книжки ? Или такива са добри инвеститори на МВР ?
12 казанлъшка роза 20.04.2012 | 18:47
пълни идиоти
11 казанлъшка роза 20.04.2012 | 18:45
луда работа
10 Емилия ОтЛьонеберя 20.04.2012 | 18:26
не мислят дори
9 Емилия ОтЛьонеберя 20.04.2012 | 18:26
идиоти убийци
8 кученцето пиджи 20.04.2012 | 18:13
Каква кола трябва да имаш за да вдигнеш такава висока скорост!
7 кученцето пиджи 20.04.2012 | 18:11
Само български граждани могат да направят такова нещо....
6 кученцето пиджи 20.04.2012 | 18:08
Тия хора как си мислят, че няма да ги хванат и, че ще им се размине
5 rasova kobilka 20.04.2012 | 18:02
и според мен е така
4 rasova kobilka 20.04.2012 | 18:02
тази скорост е пълна лудост според мен .... този шофьор няма акъл просто
3 pichka elektrichka 20.04.2012 | 17:35
безотговорността на българските шофьори е най - страшна според мен
2 pichka elektrichka 20.04.2012 | 17:33
Това е безотговорно поведение на пътя според мен .Такива хора не мисля за собственият си живот , а какво остава да мислят за живота на другите ... такава скорост според мен е равносилна на самоубийство
1 мила дидова 20.04.2012 | 17:33
Постоянно нови и нови рекорди излизат. Тия на състезание ли са тръгнали? Ужас просто! После защо ставали такива катастрофи и имало загинали.

ТВ програма

Кино

  • Сега Опитай света... с Ханес
  • 15:30 Четвъртият патриарх пряко предаване
  • 18:00 УЕФА ЕВРО 2024: Трето полувреме
  • 19:00 УЕФА ЕВРО 2024: Осминафинална среща...
  • 21:00 УЕФА ЕВРО 2024: Трето полувреме
  • 21:30 По света и у нас
  • 22:10 Love.net игрален филм /България,...
  • 00:00 УЕФА ЕВРО 2024: Трето полувреме...
  • Сега "COOLt" - лайфстайл предаване с...
  • 16:00 "НепознатиТЕ" - документална...
  • 16:30 "120 минути" - публицистично...
  • 19:00 bTV Новините - централна емисия
  • 19:40 "Защо, господин министър?" -...
  • 20:00 "Свекървище" - комедия, романтичен...
  • 22:00 "Мъж по мярка" - комедия,...
  • 00:10 "Отмъщението на зелените дракони" -...
  • Сега "НОВИЯТ ПАТРИАРХ" - специално студио
  • 16:30 "На фокус с Лора Крумова" -...
  • 19:00 Новините на NOVA - централна емисия
  • 19:40 На фокус след новините
  • 20:00 "Кошмари в кухнята" - риалити
  • 21:00 "Футболфест" - студио за...
  • 22:00 Мач от осминафиналната фаза на...
  • 23:55 "Футболфест" - студио за...
Какво е общото между цигарите и мазнините по корема Анализът им показва, че започването на пушенето и пушенето през целия живот е свързано с увеличаване на коремните мазнини.