Остават броени дни до края на кампанията за набиране на номинации за създаване на положителен образ на жените в рекламата и маркетинга, съобщават от пресофиса на Европейския парламент.
Конкурсът се организира за първи път в България и е под патронажа на комисаря по международното сътрудничество и реакции при кризи в ЕС Кристалина Георгиева. Номинации се набират до 1 юли.
Жури с участието на европейските депутати Мария Неделчева и д-р Антония Първанова, които са членове на Комисията за правата на жените и равенството между половете на ЕП, както и представители на браншови и неправителствени организации, университетски преподаватели, експерти и журналисти, ще избере най-добрите реклами.
Те трябва да отговарят на условията на конкурса в три категории:
- Рекламна кампания, публикувана, излъчвана, организирана и разпространявана по един или повече комуникационни канала в България в периода 1 юли 2011 - 1 юли 2012 година;
- Тeлевизионен проект, предаване, репортаж, сериал, документален филм, риалити шоу, излъчени по национална или местна телевизия;
- Социална кампания, публикувана, излъчвана, организирана и разпространявана по един или повече комуникационни канала в периода 1 юли 2011 - 1 юли 2012 година в България.
- Проект за тематична рекламна или социална кампания, медиен продукт, създадени от младежи или начинаещи специалисти на възраст 18—25 години.
Българският скулптор Бойко Митков изработва статуетките за лауреатите.