Демонтират 133 км жп линии, спрени от експлоатация

Мярката е част от цялостния план за модернизация на жп сектора в България

по статията работи: Кремена Бедерева | 06.04.2011 | 12:49

Правителството прие решение за демонтиране на съоръженията, от които се състоят спрените от експлоатация и закрити през 2003 г. 133 км железопътни линии.

След демонтирането терените ще бъдат възстановени и рекултивирани. Това съобщават от правителствената информационна служба.

Демонтажът на жп линиите ще позволи да бъдат спестени правените от Националната компания "Железопътна инфраструктура” разходи за охрана, поддръжка и амортизация.

Мярката е част от цялостния план за модернизация на жп сектора в България.


Добави коментар
Моля, пишете на кирилица! Коментари, написани на латиница, ще бъдат изтривани.

Коментари


6 Данчо Георгиев 06.04.2011 | 13:52
Интересно е да отбележим че на повечето български гари имаме Маршрутно Релейна Централизация (МРЦ), която по принцип е от модерните, за разлика например от Електро Механичната Централизация (ЕКЦ). Обратно на всякаква логика, на гара Горна Оряховица, която е една от най-големи гари в България, използва Електро Механичната Централизация. По Всяка вероятност тази година на гара Г. Оряховица, ще започне подмяна в посока към Механична Компютърна Централизация (МКЦ). Само да обясня, че модерната Маршрутно Релейна Централизация не позволява на коловоз, на който има влак, да дойде друг. Тази система е въведена на повечето български гари през 1983 година.
5 Петър Стоянов 06.04.2011 | 13:52
Те са доста зле БДЖ с финансирането. В момента в който "Кремиковци" затвори врати, Български Държавни Железници изпитват финансови затруднения. Защо мислите се наложиха миналогодишните съкращения в БГЖ. Интересно е защо не намалят малко и администрацията? Наистина са нужни инвестиции в тази фирма, първо трябва да се мисли в посока подмяна и модернизация на инсталации и апаратури, едва тогава да мислим за подмяна на вагони, локомотиви и прочие.
4 М. Иванова 06.04.2011 | 13:46
Много обичам да пътувам с влак , когато пътуваш и минаваш през различни местности , можеш да се насладиш на уникално красивата ни природа , докато с кола или автобус ще е малко по-трудно . Хубаво ще е след време междуградския транспорт изцяло да става чрез влакове , по този начин няма да се изпускат вредни газове в природата и замърсяването ще намалее .
3 Пролет Генадиева 06.04.2011 | 13:26
Защо вместо да ги демонтират не ги ремонтират и да не прекъсват жп - линията ?
2 Илиян Илиев 06.04.2011 | 12:57
железопътния транспорт е транспорта на бъдещето и това трябва да го разберат управниците в тази държава!това е най-екологично чистия обществен транспорт,а и тепърва средната скорост ще се повишава което със сигурност ще привлече много клиенти занапред
1 Алекс Г. 06.04.2011 | 12:51
Първата работа на БДЖ, която трябва да направи е да смени старите машини + вагони и да ги изпрати в музей, където им е мястото.

ТВ програма

Кино

  • Сега Иде нашенската музика
  • 14:15 Чешити
  • 14:30 Религията днес
  • 15:30 Деца на времето 2 детски тв филм /6...
  • 16:00 Тревожност тв филм /7 епизод/п/
  • 17:00 Говори сега следобеден блок
  • 19:50 Разкажи ми приказка предаване за...
  • 20:00 По света и у нас
  • Сега "Да хванеш шпионин" - мистери,...
  • 14:15 "Сватбена вила" - романтичен (САЩ,...
  • 16:00 "COOLt" - лайфстайл предаване с...
  • 17:00 "Животът по действителен случай" -...
  • 19:00 bTV Новините - централна емисия
  • 19:30 bTV Репортерите - поредица за...
  • 20:00 "Бягство към победата 2:...
  • 22:10 "Студено отмъщение" - екшън, трилър...
  • Сега "Соник: Филмът" - с уч. на Джеймс...
  • 15:00 "Тайните на Беки Б." - с уч. на...
  • 17:00 "Съдби на кръстопът" - предаване на...
  • 18:00 "Ничия земя" - предаване
  • 19:00 Новините на NOVA - централна емисия
  • 19:20 Темата на NOVA
  • 20:00 "Игри на волята:...
  • 21:00 "Big Brother" (премиера) - риалити,...
Какво е общото между цигарите и мазнините по корема Анализът им показва, че започването на пушенето и пушенето през целия живот е свързано с увеличаване на коремните мазнини.