Кървава драма в София. Петчленно семейство открито мъртво

Първоначалната версия е, че единият син е избил роднините си

по статията работи: Диана Цветкова | 11.01.2013 | 06:53  8 Виж всички снимки
Кървава драма в София. Петчленно семейство открито мъртво
iNews/ Радила Радилова

Петчленно семейство е открито мъртво в столичния квартал "Гоце Делчев" тази нощ.

Намерени са убити жена на 79 години, нейните дъщеря и зет – на 54 и 55 г., и двамата ѝ внука на 27 и на 21 г.

Телата им са открити, след като малко след 21,00 часа снощи (10 януари) съсед влязъл в жилището, тъй като не бил виждал възрастната жена от няколко дни, а имал ключ, именно за да я наглежда. В коридора обаче се натъкнал на тялото ѝ и позвънил в полицията.

Впоследствие пристигналите униформени намерили и другите членове на семейството – мъртви.

При огледа на мястото са намерени и гилзи. Мъжът в семейството е пенсиониран военен и е имал законно притежаван пистолет. Именно с него са извършени част от убийствата, другите са извършени с хладно оръжие. Съпругата му е бивш служител на МВР, съобщи агенция "Фокус".

Директорът на Столичната дирекция на вътрешните работи Валери Йорданов коментира, че най-вероятно става дума за тежък битов инцидент. Семейството е било кротко, съседите не са чували скандали, каза той пред Nova.

Предполага се, че по-големият син е убил родителите си, брат си и баба си, след което се е самоубил, съобщава bTV. Той е бил намерен в леглото си, завит през глава с огнестрелна рана.

По думите на съседи двамата младежи са имали леки психични отклонения, но това тепърва ще се установява.

Никой от съседите не е чул и изстрели, затова се предлага, че кървавата трагедия се е разиграла в първия работен ден от седмицата, когато повечето хора от блока са били на работа. Понеделник (7 януари) е и последният ден, в който съседи са виждали членовете на семейството.

Огледът на местопрестъплението продължи цяла нощ.


Добави коментар
Моля, пишете на кирилица! Коментари, написани на латиница, ще бъдат изтривани.

Коментари


95 Иля Живков 12.01.2013 | 05:42
Много яко, дали е имало и разпръскан мозък по стените. Някой може ли да ми изпрати снимки? Искам да си направя фото тапет!
94 Иля Живков 12.01.2013 | 05:40
Уау дали е имало и разпръскан мозък навсякъде по стаята, направо ми се иска да видя снимки!
93 Teodora Vassileva 12.01.2013 | 01:30
Тялото на възрастната жена е открито в коридора, надали е спяла, по-скоро е бягала... Ужасяващо е, цяло семейство, погубено за един миг от близък човек... Грозна история.
92 Stefan Antonov 12.01.2013 | 01:22
El Nino пфффф що говориш глупости бе, ако ва нареда в една редица 4 човка със зареден пистолет в ръка,ще ми го вземеш ли...ай,да не се правиш на Батман,ако обичаш и да не дрънкаш глупости...
91 El Nino 12.01.2013 | 00:59
Факт: повечето смъртни случаи в България се пишат "битов инцидент", дори и да става въпрос за нещо коренно различно (както предполагам е и тук..). Крие се истината или има липса на желание у органите да разследват? Все пак при толкова хора в жилището, няма начин просто никой да не успее да се спаси или да избие пистолета/хладното оръжие от въпросния набеден. Всичко е просто уникално зле прикрито.. България, хора! Ето на, радвайте и се!
90 Emily Reed 11.01.2013 | 21:12
Ужасна трагедия наистина, предстои тепърва да разберем какво всъщност се еслучило, но при всички положения тази лична драма поражда много въпроси.
89 rebelle fleur 11.01.2013 | 19:29
Да, по последна информация от Цветанов вероятно така е станало, но не е ясно защо го е направил, може пък да се е опитал да защити някого...
88 Marin kAMENOW 11.01.2013 | 19:13
Като разберем обаче, няма да ги върнем. Според мен синът е виновен.
87 Marin kAMENOW 11.01.2013 | 18:37
Не искам да си представям какво са изживели тези хора. Четох някъде, че бащата бил стрелял, аз лично не го вярвам.
86 северозападнала мома 11.01.2013 | 18:05
Явно ня някой в семейството му е прегрял бушота и е започнал наред. Дали синът, който наскоро е лежал на 4ти километър или някой друг, няма да мине много време и ще разберем.
85 Afo Balinov 11.01.2013 | 16:36
Трагедията е пълна при това положение! На лудите хора мястото е в лудницата, а не сред нормалните и редови граждани.
84 Вяра Антонова 11.01.2013 | 16:28
Обикновено такива заболявания като шизофрения, не остават незабелязани! А повечето такива хора са с идеята, че не са болни и не искат да се лекуват. Това означава насила!
83 fernando pineda 11.01.2013 | 16:05
Какво значи "насила"? И кой трябва да следи за тези отклонения на човека от семейството? Може би да се минава на периодични проверки?
82 fernando pineda 11.01.2013 | 16:03
Как се спира побеснял с пушка? Мисля, че е много трудно да се случи!
81 fernando pineda 11.01.2013 | 15:54
Не мисля, че това е най-важното в момента!
80 Dimi Petkov 11.01.2013 | 15:54
Скоро не се беше случвала подобна трагедия с толкова много души, камо ли член на семейството да е замесен в цялата идилия. Толкова хора са били на едно място - как не са успели да го спрат?
79 Kokoto Monev 11.01.2013 | 15:49
Кървава драма наистина, и то с доста цертви - цяло семейство. Няоя родните ще онаследи апарамента, в това може да сте повече от сигурни.
78 Сани Д 11.01.2013 | 15:47
Само че тези лечебни заведения са с орязани бюджети и лекуват въпросния човек няколко месеца по пътека, после го пускат вкъщи и така до следващия момент, в който има право на ново лечение...
77 Сани Д 11.01.2013 | 15:46
Странно нещо е човешката психика, в един момент ти прещраква и очистваш цялото си семейство... Не ми се ще да си представям колко отчаян, бесен или болен трябва да е човек, за да го направи, но при всички положения говори за лабилна психика.
76 Evgenia Nikolova 11.01.2013 | 15:07
Ужасна трагедия!
75 ferdi mravkata 11.01.2013 | 15:03
не може никой да не е чул. жертвите са имали огнестрелни рани. чули са се изстрел ама май на никой не ми се е занимавало
74 Камелия Стефанова 11.01.2013 | 15:03
много подобни драми се случват в България. в основата на всички са или пари или заболяване
73 Жустин Бибер 11.01.2013 | 14:54
Голяма трагедия, която поставя отново въпроса, че нищо не се прави в милата ни родина по отношение на психичното здраве на хората, както и че психично болните кръстосват свободни улиците без надзор или биват оставяни на грижите на роднините си...
72 ferdi mravkata 11.01.2013 | 14:52
няма какво друго да е освен виновен за убийствата ада е болният син.
71 Pencho Gospodinov 11.01.2013 | 14:48
Боже, до кога ще ставаме свидетели на толкова грозни престъпления? Трябва да има законодателни промени - като човек от семейството има определени проблеми - да се вземат всички необходими мерки той да бъде вкарат насила в заведение за психично болни.
70 Камелия Стефанова 11.01.2013 | 14:47
как пък никой не е чул нищо и не им се е притекъл на помощ на горките хора
69 lou reed 11.01.2013 | 14:39
За съжаление, наистина не трябва да се оставят без лекарства и специални грижи!
68 ferdi mravkata 11.01.2013 | 14:29
внукът е бил болен от шизофрения а такива хора не бива да се подценяват
67 синята коалиция 11.01.2013 | 14:22
А ако първоначалната версия се окаже действителната, това ще се окаже като роман на Агата Кристи, в който разследва Еркюл Поаро :)
66 Aleksis Son 11.01.2013 | 14:16
Много рядко първоначалните версии се разминават с действителността. Все пак това не е роман на Агата Кристи, в който да разследва Еркюл Поаро.
65 lou reed 11.01.2013 | 13:33
Първоначаланата версия май ще се окаже истинската!
64 Milena Nqgolova 11.01.2013 | 13:03
Да, аз знам и за други семейства, в които болен човек извършва убийства. Като се случи, вече е късно да се говори, трябва преди това да се помогне на такива хора да се ориентират къде и как да го лекуват.
63 Milena Nqgolova 11.01.2013 | 12:46
Оффф, що за глупости? В случая не се разсъждава по темата, а се ЗНАЕ, че е бил болен. И въпросът е как да се постъпва с такива хора, за да не стават опасни за себе си и за околните.
62 Красимира Костова 11.01.2013 | 12:42
И това е вярно, но в случая се знае, че има отклонения. просто е трябвало да се потърси лекарска помощ или даже по-добре да се настани в институция. Изглежда жестоко, но е по-добре за всички.
61 Petar Stefanov hlapch4o@ab.bg 11.01.2013 | 12:16
a ti si zverski tup mai ?
60 Petar Stefanov hlapch4o@ab.bg 11.01.2013 | 12:14
kato nqma i bukel predstava za kakvo stava vupros po-dobre ne pi6ete ni6to ,za6toto ste smeshni !!!
59 ferdi mravkata 11.01.2013 | 12:13
За наше голямо съжаление ще продължи да им такива трагедии у нас след като няма кой да се погрижи за психично болните
58 Красимира Костова 11.01.2013 | 12:12
За жалост често се случва. Опитвам се да разбера семействата, които искат сами да се грижат за болен човек, но това често завършва фатално.
57 Насакото Яката 11.01.2013 | 12:08
Това е просто някакъв кошмар. Нямаме нормални заведения, където хората да могат да оставят близките си с психични отклонения, затова така се случва.
56 Ивелина Петрова 11.01.2013 | 12:07
Много е лесно и модерно вече да се оправдаваш с психичните отклонения. Освен тях, хората са станали и злобни, и агресивни.. нямат уважение един към друг.. Хората оглупяват, избират лесния начин, да извадиш пистолета и да стреляш на посоки. Трудно е да се направи компромис, да се отстъпи. Хората са ужасно "разглезени" и презадоволени от всичко, че се чудят в каква идиотщина да се забъркат. За мен това е проблемът, не едното психично отклонение. Не може да се каже, че всеки убиец е психично болен или обратното, че всеки психично болен е потенциален убиец. Има и хора, и хора.
55 Ивелина Петрова 11.01.2013 | 11:48
Много е лесно и модерно вече да се оправдаваш с психичните отклонения. Освен тях, хората са станали и злобни, и агресивни.. нямат уважение един към друг.. Хората оглупяват, избират лесния начин, да извадиш пистолета и да стреляш на посоки. Трудно е да се направи компромис, да се отстъпи. Хората са ужасно "разглезени" и пренаситени от всичко, че се чудят в каква идиотщина да се забъркат. За мен това е проблемът, не едното психично отклонение. Не може да се каже, че всеки убиец е психично болен или обратното, че всеки психично болен е потенциален убиец. Има и хора, и хора.
54 nevena angelova 11.01.2013 | 11:15
Сигурно родителите са се надявали,че сина им ще се оправи или не се очаквали той да им създаде някога сериозни проблеми.Другото според мен е по-трагично,че тук няма къде такива хора с леки психични проблеми да получат навременна и адекватна помощ, за да се асоцеират сред обществото,защото това може да се случи и на напълно нормални хора,злото не спи и никой не е застрахован от него!
53 Desislava Stoyanova 11.01.2013 | 11:14
Ужасна новина :( как може да има оръжие в проблемно семейство, в дом на военен и на служител на мвр, не са ли са срещали с такива истории когато са били на работа, за да позволят такова нещо да се случи в собствения им дом :( Ужасно,да почиват в мир :(
52 Alexander Porsche 11.01.2013 | 10:53
Причини много има да не се сигнализира в полицията. Наистина семейните скандали са много лошо нещо. Това е абсурдно просто, както и да го гледаме.
51 известна личност 11.01.2013 | 10:52
Ненормално е наистина и аз не мога да го приема за нормално. Явно масовите убийци у нас като бомби със закъснител. Повечето от тях се самоубиват, защото знаят какво ги очаква.
50 мрачен интелектуалец 11.01.2013 | 10:51
Ами не са го установили, защото е било по думите на съседи! Копнал си го, ама не си го прочел :) Много интересно!
49 Миро Т 11.01.2013 | 10:51
Няма да се оправи тоя народ наистина. Глада, мизерията и беззаконието дават свобода на действие на някои хора които злоупотребяват различно. В този случай е фатално!
48 Иван Ангелов 11.01.2013 | 10:49
Заради това хладно оръжие се държи в сейф, а не на открито място, където някой може да го вземе и да откачи. Така е процедурата по закон и този най-вероятно не я е спазил.
47 Alexander Porsche 11.01.2013 | 10:49
"По думите на съседи двамата младежи са имали леки психични отклонения, но това тепърва ще се установява." - И как точно ще го установят, при положение, че са мъртви? Сигурно ще тръгнат да разпитват приятелите им...
46 Alexander Porsche 11.01.2013 | 10:48
"По думите на съседи двамата младежи са имали леки психични отклонения, но това тепърва ще се установява." - И как точно ще го установят, при положение, че са мъртви? Сигурно ще тръгнат да разпитват приятелите им...
45 известна личност 11.01.2013 | 10:48
Представям си каква е била гледката в този апартамент. А ако този съсед е нямал ключ, то щяха да ги открият след време и то по вонята на разлагащи се трупове.
44 Миро Т 11.01.2013 | 10:46
Защо не ги лекува никой щом имат психични отклонения? Вчера гледах филм за Брайвик и бях потресен от злобата и жестокостта на този човек.
43 Иван Ангелов 11.01.2013 | 10:46
Какви са тези откачалки бе братче? Да убиеш цялото си семейство и в крайна сметка да си теглиш куршума. Това не е нормално!
42 atanas angelov 11.01.2013 | 10:41
ужасна мода , ако продължаваме така , ще се самоубием всички ,защото не ни слуша главата .
41 Krum Tonev 11.01.2013 | 10:36
Новата мода е всички,които страдат от лека депресия, хранителни разтройства примерно и т.н. да бъдат хоспитализирани, значи всеки 2-ри директно трябва да тръгва към първата лудница, познай занаред колко по-лошо ще стане положението с психично болните,след като са застрашени от най-малкото да влезнат в лудницата, още повече ще се влоши положението,...
40 nedostapnata moma 11.01.2013 | 10:25
Ето го резултатът , когато хората полудяват , това да си добре психически се оказва май основното важно нещо , за да останеш жив и здрав .
39 нощен преследвач 11.01.2013 | 10:07
и аз не искам да чета , но все такива трагедии се случват по света и у нас
38 ferdi mravkata 11.01.2013 | 10:06
Битовите скандали завършили с трагедия не са само в САЩ, ма ги навсякъде по света, за съжаление. Просто в САЩ населението е голямо и по-често научаваме за кошмарни драми
37 Драго Попов 11.01.2013 | 10:04
При огледа на мястото са намерени и гилзи. Мъжът в семейството е пенсиониран военен и е имал законно притежаван пистолет. Това е просто ужасно, започва да напомня на драмите в САЩ!
36 Камелия Стефанова 11.01.2013 | 10:04
Пишеше някъде че двамата сина (внуци) са имали психични отклонения
35 silviq yordanova 11.01.2013 | 09:57
Ужасна трагедия!Бог да ги прости хората. Цял живот блъскаш и накрая умираш като животно... За съжаление не си вземаме поуки от подобни драми,и не очаквам да се промени отношението на хората към психиатрията и психологията и тяхното приложение.
34 Ivan Ivanovski 11.01.2013 | 09:54
Хората започнаха масово да полудяват и да посягат на семействата си.Ще мине време докато се разбере,точно как се е случило всичко.Жалко за невинните жертви.
33 София Павлова 11.01.2013 | 09:53
Това е направо зверско, не мога повече да чета такива ужасии!
32 zhoro nov 11.01.2013 | 09:46
Особено срещу изперкване - всички май сме много близо до ръба;)))
31 zhoro nov 11.01.2013 | 09:45
абе и там държавата им е скапана;)
30 Viktor Ivanov 11.01.2013 | 09:45
Това наистина е голяма трагедия, 5човека мъртви, най-вероятно извършителят е един и накрая се е самоубил, но интересно как съседите не са чули изстрелите, това е почти невъзможно.
29 zhoro nov 11.01.2013 | 09:44
И сега ще ни лъснат за пореден път голите задници - хората не приемат и се подиграват на тези с отклонения, родителите ги крият, здравните заведения изписват лекарства и токова. Опити за подобряване на състоянието, интегриране, а не изолиране от света - няма. Няма и въдворяване на лудите, ако се предполага, че са опасни!
28 Tinka Tralala 11.01.2013 | 09:40
Никой не е застрахован срещу изперкване или престъпници, независимо в какъв квартал, град или държава живеем.
27 funky hero 11.01.2013 | 09:39
И като се има предвид, че и ти живееш в тази държава, автоматично означава, че и ти си скапан! Не го приемай като, това е определение, което сам си сложи!
26 riba mech 11.01.2013 | 09:39
А бе няма никакво значение квартала, държавата или хората!! Има значение, какво се слувча в живота им и колко са останали с акъла си!
25 Juja Jujkova 11.01.2013 | 09:39
Ами може и да не е имало. Може да ги е избил докато спят всички и после да се е самоубил.
24 Tinka Tralala 11.01.2013 | 09:37
Оф стига с тия малоумни коментари!! В САЩ като масово така се избиват, а държавата ми НЕ Е СКАПАНА, какво ще кажеш! Това си е от хората!
23 pushit realgood 11.01.2013 | 09:36
По думите на съседи двамата младежи са имали леки психични отклонения, но това тепърва ще се установява. Просто ме побиха тръпки, като прочетох, ужас!!!
22 riba mech 11.01.2013 | 09:36
А бе предполага се, че по-големия син ги е избил и после е убил себе си. И аз така си мисля, щом и двамата са имали психични отклонение...
21 Коста Николов 11.01.2013 | 09:36
Драма е наистина, защото не се случват подобни неща всеки ден. Гоце Делчев е един от най-спокойните квартавли в София, заедн ос Хаджи Димитър и подобни неща много умело нарушават това спокойствие,
20 Juja Jujkova 11.01.2013 | 09:35
То това не подбира държави или националности. Има много тънка граница между нормалния и ненормалния човек, която лесно се прескача.
19 Tinka Tralala 11.01.2013 | 09:35
Дано почиват в мир поне всичките.Това е просто като сценарии на психарски филм.
18 riba mech 11.01.2013 | 09:34
Ужас просто. Горките хора, дано почиват в мир. Станахме, като в САЩ - започна се с масовата психоза и тежките убийства.
17 Juja Jujkova 11.01.2013 | 09:31
"По думите на съседи двамата младежи са имали леки психични отклонения, но това тепърва ще се установява." - Ужас. И двамата ли?? Защо винаги деца на военни или служещите към МВР са леко изперкали? Егати клането, ужас просто.
16 Andrei Stoichev 11.01.2013 | 09:23
Ужас! Единия избил останалите, мислихме,че такива неща се случват само по другите държави,ама явно и в нашата родина е възможно : /
15 Aleksis Son 11.01.2013 | 09:17
Валери Йорданов и да не ни беше казал, че става въпрос за тежък групов инцидент, ние пак щяхме да се сетим сякаш :) Много жертви, липсва на убиец, липса на оставени следи - ще е много трудно.
14 Vasil Tochev 11.01.2013 | 09:16
Държавата ни е скапана,тя побърква хората!!!Не живеем нормално!!!
13 Margо Filipova 11.01.2013 | 09:15
Толкова ужасна история!
12 Ivan Minchev 11.01.2013 | 09:00
Ако приемем временната версия, че внукът е очистил всичките си възможно роднини, с които не е ясно още дали е живеел или не, то тук определено си гоовим за някакъв психопат!
11 Georgi Hristov 11.01.2013 | 08:59
Не знам какъв психопат трябва да бъдеш, за да посегнеш на човешки живот. А просто не мога да си представя какво ти се е случило, за да вземеш живота на най-близките си!
10 Георги Георгиев 11.01.2013 | 08:58
Ужас, как е можело да има оръжие и то при условие,че младежите са имали психични отклонения,човек трябва да мисли за най-лошото първо :(( мир на праха им на цялото семейство ...
9 kolio nikolov 11.01.2013 | 08:48
Голяма трагедия , не знам как може да има толкова много лудост в хората :)
8 Zlatina Todorova 11.01.2013 | 08:45
много тъжно . много злоба има в този свят. хората се побъркаха.
7 Анита Кралева 11.01.2013 | 08:40
Ужасна трагедия!
6 ferdi mravkata 11.01.2013 | 08:38
Говори се че май единият от внуците е извършил убийствата след което се е самоубил и май е бил с психични отклонения
5 нощен преследвач 11.01.2013 | 08:37
Със сигурност в основата на конфликта довел до тази трагедия са били пари.
4 ferdi mravkata 11.01.2013 | 08:25
Трагедията е пълна. Цяло семейство да убият. Това е най-голямата жестокост. Мислех че такива кошмарни драми има най-вече в САЩ а ето че и ние не сме застраховани
3 Атанас Иванов 11.01.2013 | 08:12
Мда-а-а-а настигаме американците!Напълни се и нашата страна с психари,които се разхождат с оръжие!А дали не е това целта на управниците ни-лека полека народа да полудява??!!
2 Dolly Staneva 11.01.2013 | 07:58
Кошмар :((( Как може да е имало толкова гърмяне, вероятно и викове за помощ и никой нищо да не е чул :( Дори и понеделник да е било, пак няма начин в блока да не е имало никой.. или са глухи съседите. Дано почиват в мир :(
1 Камелия Стефанова 11.01.2013 | 07:53
Какъв ужас! Това наистина е голяма трагедия. Голяма изрод трябв ада си за да посегнеш на живота на толкова хора и то за една нощ

ТВ програма

Кино

  • Сега Култура.БГ предаване за култура с...
  • 03:25 Българското село /п/
  • 03:55 По света и у нас /п от 20:00 часа/
  • 04:40 Нарисувани писма детски тв филм
  • 04:55 Невидимият детски тв филм
  • 05:10 История със зайче детски тв филм
  • 05:25 Тайната на баба детски тв филм
  • 05:40 Телепазарен прозорец
  • Сега "Преди обед" - токшоу с водещи...
  • 05:20 "Лице в лице" - публицистично...
  • 06:00 "Тази сутрин" - сутрешен блок с...
  • 09:30 "Преди обед" - токшоу с водещи...
  • 12:00 bTV Новините - обедна емисия
  • 12:30 "Комиците и приятели" - комедийно...
  • 13:30 "Присъда" - сериал, с.2, еп.5 /п./
  • 15:00 Премиера: "Плен" - сериал, с.1,...
  • Сега "Моето име е Мелек" - сериен филм
  • 03:15 "Наследство" - сериен филм /п/
  • 04:10 "Свободна да избира" - сериал /п/
  • 05:20 "Пресечна точка" - публицистично...
  • 06:00 "Здравей, България" - сутрешен блок
  • 09:30 "На кафе" - предаване на NOVA
  • 12:00 Новините на NOVA
  • 12:30 "Наследство" (премиера) - сериен...
Какво е общото между цигарите и мазнините по корема Анализът им показва, че започването на пушенето и пушенето през целия живот е свързано с увеличаване на коремните мазнини.