Мъж бере душа след нападение на глутница озверели кучета

Във ВМА се борят за живота на 88-годишния мъж, нахапан по цялото тяло

по статията работи: Диана Цветкова | 29.03.2012 | 12:23

88-годишен мъж се бори за живота си, след като е бил нападнат от глутница озверели кучета в столицата.

Инцидентът е станал вчера вечерта близо до блок 9 в кв. "Малинова долина", съобщиха от столичната дирекция на полицията.

Върху възрастния мъж, който е с двойно гражданство – американско и българско, са се нахвърлили над 10 агресивни кучета, които буквално са го разкъсали.

Пазач от намиращ се в близост бетонов възел е видял мъжа и е подал сигнал на тел. 112 и на мястото веднага са пристигнали екип от 7 РУП и линейка.

"Колегите при огледа са били потресени от това, което са заварили на поляната", коментираха от СДВР.

Възрастният мъж е нахапан по цялото тяло. Озверелите кучета са откъснали парчета месо от краката и ръцете му и лекарите едва са успели да ги спасят от ампутация.

Човекът е и с рани по главата, ушите му са почти откъснати. Получил е сърдечна криза, вероятно от шока от нападението, а лекарите са се борили за живота му в продължение на часове, каза пред iNews PR-ът на ВМА Румяна Станимирова.

Слава богу жизнено важни органи не са засегнати, но предвид възрастта и раните на мъжа, състоянието му е много тежко, допълни тя.

В момента мъжът е в реанимация, с опасност за живота.


Добави коментар
Моля, пишете на кирилица! Коментари, написани на латиница, ще бъдат изтривани.

Коментари


239 Zlatina Drumeva 30.03.2012 | 10:38
през лятото живея на село.имам един съсед които си пуска некастрираното женско куче на свобода да потичало малко.всяко лято то ражда кученца които нашият приятел като поотраснат изхвърля на улицата.смятате ли че като приберете всички кучета от улицата и ги кастрирате ще оправите положението.докато има хора като него кучета винаги ще има много.и кой е виновен?нашият манталитет.смятате ли че в една великобритания или германия например ще има хора които ще си пуснат кучето си да се разпложда по такъв безотговорен начин.
238 Asia Ilieva 30.03.2012 | 08:50
помогнал е!!явно информацията не ви е вярана.Охранителя от възела който е мой свекар е чул и излязъл с едно дърво и благодарение на него все пак човека е още жив.Той се е обадил и на 112.Гордея се че го познавам защото е рискувал и собствения си живот.При гледка от десет кучета които разкъсват човек не всеки би се престрашил да излезе сам срещу тях.Така че преди да пишете такива коментари първо разберете какво се е случило
237 Marin Marinov 30.03.2012 | 08:39
Така е когато се оставят бездомните животни без надзор. Еколозите знаят само да лаят и те като кучетата и не правят нищо по въпроса. Но така е в България сме свикнали повече да говорим от колкото да вършим нещо важно, но за жалост има и кой да ни го покаже -нашите родни скъпи политици. Но въпроса е колко жертви трябва да има по улиците поради нападенията на бездомните кучета. Няма ли най-накрая някой от скапаната ни държава да се осъзнае и да погледне сериозно на нещата?
236 Свилен Тодоров 30.03.2012 | 08:22
колега,мисля,че не сте били жертва на такива глутници-мен са ме наобикаляли 10-на помияри,в най-големия студ,и ми разкъсаха чантите с покупки.след такова преживяване,не мисля,че бихте останали равнодушен към вида на приближаващо се помиярче.ако е домашно-няма проблем-има някакво обучение,свикнало е с хората,но не и с помиярите,не може да ги сравняваме двете категории
235 Bojidar-Mateo Benev 29.03.2012 | 23:53
а някои може ли теб да те по4не?
234 Bojidar-Mateo Benev 29.03.2012 | 23:45
6те си го полу4и6,не6тастно жалко дребно копеленце!!!все и за теб 6те се намери кур6ум!!дребно живурка6то съ6тество-не6татсно и комплексирано недонос4е,кото избива комплексите си в/у безза6титни,но....както казах-и ти 6те си го полу4и6,да те видим тогава БАБАИТЕ!!!
233 Bojidar-Mateo Benev 29.03.2012 | 23:40
да,препоръ4вам на теб и себеподобните ти твари жалки да си вземете такива хап4енца и да отурвете и света и Бг от йалкото си живурка6то происъствие!!!
232 Bojidar-Mateo Benev 29.03.2012 | 23:38
какво да ти пи6а-6том те лаят куета-има за6то!мен никога не ме е лаело!и какво,като има6 газ пистолет-голям гузар ли си?!!или може бни си гузар за6тото си отнел 4уйд живот??или авера ти-тои просто е убил жовотното,едно е самоза6тита,друго е да му с4упи6 грубнака,краката,и т.н.-ама с тупата си туква няма как да зацепи6,капи6?!!!ама споко-и ти ,и авера ти 6те си го полу4ите рано или кусно,скоро,или не толкова-но и ва6ето време 6те доиде,запомни го това,и когато теб те застигне-6те се сети6 за тези мои думи!!!!не6татсник жалук,дербна жалка ду6и4ка!
231 Danail Ivanov 29.03.2012 | 23:26
Трябва да се направят приюти за кучета. Ако се намери куче на улицата - веднага се прибира. Ако го потърсят до 2 седмици - глоба - 50 лв за прибирането и 20 лв за всеки следващ ден. Ако след две седмици никой не го прибере, идва специално създадена българо-виетнамска фирма, прибира животните и ги умъртвява хуманно, преработва и изпраща като храна в страните от Азия, в които кучешкото месо си е изконна традиция на трапезата. Проблема е решен! Така виждам нещата аз!!!.... Всичко останало е лицемерие, двуличие, европейски фондове-много пари и много болни мозъци с предразсъдъци, че видиш ли кучето е свещенно животно, за разлика от агнето например!!!
230 Vladimir Vlaev 29.03.2012 | 22:57
7,62 mm хапченца за безпризорните. С тяхна помощ цялата им популация ще се излекува от паразити и агресивно поведение.... :):)
229 Vladimir Vlaev 29.03.2012 | 22:48
Все още не може да ми се отговори, как преди 25 години не е имало такъв проблем??? Най-вероятно защото са били ликвидирани, а сега не може-еми като не може да си ги хапят. Мен лично това не ме тревожи- там където живея НЯМА безпризорни ...
228 Bojidar-Mateo Benev 29.03.2012 | 22:45
кои си ти,4е да казва6 кои да живее,и кои не бе?какъв интелектуалец си ти,бе-не6тастник йалук дребен!!!аз,като истински такуъв,мога да гарантирам на хората,4е ако един 4овек е истински интелектъалец-никога няма да му хрумне подобна идиот6тина,като тази,мкоято ти си писал!!камо ли да ги напи6е!!минал си покраи интелектуалците,ама от ония-селските,дето не мога да ги трая,които доидоха с мизерията и селската си воня,манталитет,простотия,ал4ност и наводниха и направиха от хубавите ни градове буни6та!!!аааиде-въз обратно на село,и там да си остава6 и ти,и вси4ки като теб!!тогава и БГ 6те се оправи!!
227 Bojidar-Mateo Benev 29.03.2012 | 22:40
и преди да ми казва6 как пи6а,ти пурво нау4и как се пи6е пОмиар!!!после у4и другите!
226 Ина Георгиева 29.03.2012 | 22:38
Значи,така и не се намери решение по този проблем.Време е да се правят повече приюти,да няма по улицата псета!Обичам животните,особено кучетата,но не е редно да си вървиш нормално и да те нападнат..Не е първи случай,няма да е и последен,ако не се вземат мерки!!!
225 Bojidar-Mateo Benev 29.03.2012 | 22:37
за писането-няма да ти отговарям!сам проумеи за6тпо изглежда по този на4ин написаното от мен!а ако ти нападне6 маика ми,няма да те судят,за6тото ве4е 6те буде6 труп!а песовете са оправдани,за6тото ги бият и изму4ват не себеподобни,а хора!за6тото заради хората-се скитат гладни по улиците!за6тото от хората зависи,те да са прибреани там,кудето им е мястото!!!недеи да спори6 за не6та,които явно са дале4 от ду6ицата ти дребна!!каквато и ду6и4ка жалка носите 95% от булгарите-за това и сте на този хал!!с такива пути6та,управлява6ти,злобни,ал4ни,завистливи,мурзеливи,нагли,вси4ко знае6ти и мове6ти,и все така прости,необразовани и бедни-и материално и ду6евно!!!!
224 Юлиана Атанасова 29.03.2012 | 22:37
А откъде са "уличните" кучета - някой от тях са родени на улицата,а колко от тях са изоставени от хората.То така става - вземаш си куче като ти омръзне или се разболее го ИЗХВЪРЛЯШ НА УЛИЦАТА,и т.н
223 Milena Goranova 29.03.2012 | 22:36
Ейй аман от тия помияри!! Да ги затварят всичките по приюти! Държавата да намери пари отнякъде, това е безумие, човек да го е страх да се разхожда!!
222 Milena Goranova 29.03.2012 | 22:34
Ейй аман от тия помияри !! Да ги затварят всичките в приюти! Държавата да намери пари от някъде, това е безумие, човек да го е страх да се разхожда по улиците!!!
221 Bojidar-Mateo Benev 29.03.2012 | 22:20
да,ама като и тях ги нападне някое вживотно,о6те ли така 6те мисли6?!!
220 Vladimir Kazassov 29.03.2012 | 22:17
Първо се научи да пишеш. После - мисли малко преди да пишеш глупости. Защо на човек да може да се предяви обвинение за умишлено убийство, а на някакъв пумияр да не може??? Тоест, ако аз злобно нападна майка ти, то аз ще бъда съден. Но ако това го направи пес, то той е опрвадан, защото ние сме никой за да ги съдим????????? Помисли преди да отговориш, че да не си неподготвен ПАК!
219 Radiana Dimitrova 29.03.2012 | 22:17
Има една приказка, казва се-Не ме е страх от кучета и е от сборника с приказки на Диана Петрова-Мъдри приказки за деца и родители.... Не е лошо да се прочете... http://www.book.store.bg/p54645/mydri-prikazki-za-deca-i-roditeli-diana-petrova.html
218 Krisi Misi 29.03.2012 | 22:17
Докога ще продължава това..... да го е страх човек да върви по улиците. Нека този, от когото зависи да няма кучета по улиците, да вземе правилното решение. Този възрастен мъж можеШе и да е неговия баЩа
217 Bojidar-Mateo Benev 29.03.2012 | 22:16
аз не мисля,аз с о4ите си съм видял!!!но не са виновни животните,а хората!!има закони,които не се спазват!!да се направят приути,НОРМАЛНИ,не като сега6ните,да се работи в посока осиноваване и т.н. и само безнадеждните слу4аи да будат приспивани!!
216 Bojidar-Mateo Benev 29.03.2012 | 22:12
кои и какъв си ти,4е да се разпорежда6 кои да умре?!!ами на мен ти може да не ми харесва6,и??дуржавата е длужна да се погрижи за животните и то по хуманен на4ин-приути и политъика за намиране на стопани,кастрация и т.н.!!само на агресивните,които нямат 6анс да се поправят-само те да будат приспани!!!!
215 Kamelia Coneva 29.03.2012 | 22:12
Лекувай се, имбецил такъв!
214 Bojidar-Mateo Benev 29.03.2012 | 22:09
кои си ти,4е да казва6 кои да умре,и кои не?!ами на мен ти може да не ми харесва6,и какво правим?!!дурйавата е длъжна да намери пари и да се погрижи хуманно за тези животни!!само НАИ агресивните да се приспиват!!!
213 Христо Колев 29.03.2012 | 22:00
да се кастрират !!! хахаха те не те изнасилват а те хапят
212 Nelly Ivanelly 29.03.2012 | 19:48
Ужас! Как в чужбина са решили проблема с кучетата? И там има природозащитници, но явно хората са по-важни от кучетата. Какво трябва да стане за да се вземат най-после адекватни мерки и то не само в София, а в цялата страна?
211 Aleksandra Georgieva 29.03.2012 | 19:33
За помияри гласуваме, помияри в упралението на най- помиярската страна на континента, помияри ще ни изядат.......какво още трябва да се случи, за да се вземат адекватни мерки!!!! Да бъдат разкъсани от глутница помияри жената/ дъщерята/ сина/ майката/ бащата/ сестрата/ братът на премиера, президента или на някой друг от управляващите помияри. И законите ни са също толкова помиярски!затова и по помиярски се примиряваме!
210 Maria Zaharieva 29.03.2012 | 18:28
Сега е момента да се обединим за общата ни безопасност. Трябва да помагаме на СО.
209 Borislava Dineva 29.03.2012 | 18:22
Сега всички се надяваме да НЯМА ПОВЕЧЕ хора, които пречат на СО!
208 Valentin Georgiev 29.03.2012 | 16:50
Този проблем не може да бъде решен от години. А решението е много просто - кастрация и изтребване.Коя екоорганизация ще се погрижи за хората?
207 Цветан Николов 29.03.2012 | 16:09
Много добре знам значението на писането с главни букви но срещу такива празнодумци които работят на принципа "не знам как е ,но и така не е" Съжалявам ,че няма как с още по големи букви да пиша,дано нещо им влезе в главите.
206 Plamena Val 29.03.2012 | 16:01
Който наранява жив организъм е склонен и към човекоубийство...отвръщават ме такива хора. Така ти се принизяваш до животните. А уж човекът бил висш оргнизъм...ХА!
205 Цветан Николов 29.03.2012 | 15:56
Природозащитниците искат приюти за кучета и котки,Защитниците на циганите искат да им изградим жилища ,че тяхните били незаконни и всички претендират ,че тези или онези имали права,а нашите права кой ще ги спазва.Хубава приказка имаше едно време ,че който дава пари ,той ще свири на свирка,така че вместо приюти по добре да правим детски градини защото децата са ми по мили ок кучетата.
204 Жулиета Асенова 29.03.2012 | 15:31
Не вярвам да оцелее след всичко това, което му се е случило. Да не дава Господ повече такива инциденти. Много обичам животните, но с тези кучета между блоковете не може да се живее повече.
203 Гергана Маринова 29.03.2012 | 15:26
Не си мисли, че някой нещо ще им направи ;). Те са защитени. Ние не сме! А ако някой направи нещо, то той ще си излежи кучето убило човек!
202 Dimana Dimova 29.03.2012 | 15:24
какъв ужас е изживял горкия човечец...
201 Kamen Grusev 29.03.2012 | 15:22
Да минава и да им оставя храна!
200 Svetliyo Cvetanov 29.03.2012 | 15:22
Нали и това правехме и те се навъдиха десеторно повече! Природата си знае работата. Акъл трябва тук, а такъв ни липсва.
199 fernando pineda 29.03.2012 | 15:21
198 Kremena kremi 29.03.2012 | 15:21
ужасни , ама още по-отвратителното е, че е било на улицата и никой не му е помогнал!!
197 velvet boots 29.03.2012 | 15:21
и да се оправи , ще му остане психическа травма
196 nabito oko 29.03.2012 | 15:20
195 Radina Ivaylova 29.03.2012 | 15:20
Тия изгладнели и освирепели кучета, бивши домашни любимци, трябва поне да се хранят от някоя зооорганизация, която да минава и да им хвърля.
194 velvet boots 29.03.2012 | 15:20
кучетата буквално са разкъсали този човек. кой знае какви мъки е изживял
193 nabito oko 29.03.2012 | 15:20
точно така, този проблем си стои от години
192 мрачен интелектуалец 29.03.2012 | 15:20
но няма да го направи
191 гербо марков 29.03.2012 | 15:20
сега нещата ще се променят
190 nabito oko 29.03.2012 | 15:20
да наистина, а после както е американец, ако не осъди общината ...не знам
189 Aleksis Son 29.03.2012 | 15:19
Ами да - тия еколози само да не се надигнат.
188 Mighty Quinn 29.03.2012 | 15:19
най-вече в България се случват , в страни като Англия, Германия, САЩ, няма такива неща
187 мрачен интелектуалец 29.03.2012 | 15:19
въже
186 malko kretenche 29.03.2012 | 15:19
Дано се оправи човек, това сега е най-важното!
185 Aleksis Son 29.03.2012 | 15:19
Направо с газов пистолет.
184 гербо марков 29.03.2012 | 15:18
но ние не искаме да четем
183 Хорхе Ринков 29.03.2012 | 15:18
Това не помага! От толкова години се кастрират, а ефект нулев.
182 nabito oko 29.03.2012 | 15:18
Нищо и преди е имало такива случай и нищо
181 Aleksis Son 29.03.2012 | 15:18
Аз като съм софиянец, мислиш ли, че ме е страх от кучета.
180 fernando pineda 29.03.2012 | 15:18
моля! добре дошла в настоящето
179 Aleksis Son 29.03.2012 | 15:18
Ами, да дойдат при мене - да видиш как ритам!
178 nabito oko 29.03.2012 | 15:18
ама няма кой да чуе
177 Doctor SteelHammer 29.03.2012 | 15:18
Който се случва в България.
176 Mighty Quinn 29.03.2012 | 15:18
сега ще се вдигне шум, ще има обещания колкото да се успокоят духовете и накрая пак нищо няма да се направи
175 Aleksis Son 29.03.2012 | 15:18
Още ще има ако не се вземат мерки.
174 Nyia Pagan 29.03.2012 | 15:17
И ще остане инвалид до края на живота си!
173 Бате Рамбо 29.03.2012 | 15:17
И като срещне куче, започва да се плаши.
172 Aleksis Son 29.03.2012 | 15:17
Ама няма кой да се занимава.
171 Kremena kremi 29.03.2012 | 15:17
Може ей така, въпроса е после какво се прави!
170 Aleksis Son 29.03.2012 | 15:17
Това е най-малкото, което можеш да кажеш.
169 Миро Т 29.03.2012 | 15:17
Ако иска може да ги осъди максимално за безхаберието!
168 Mighty Quinn 29.03.2012 | 15:17
да не би да симпатизираш на кучетата
167 мрачен интелектуалец 29.03.2012 | 15:17
освен да избиваме, друго не виждам какво можем да направим
166 Aleksis Son 29.03.2012 | 15:17
Не мисля, на тия години...
165 Kremena kremi 29.03.2012 | 15:17
да за това няма застраховка
164 Kрасимир Стоев 29.03.2012 | 15:17
Каква държава? Аз не знам да има такава...
163 Doctor SteelHammer 29.03.2012 | 15:17
Скоро ще стигнем нивото на 20 век, сега все още сме в 19-ти.
162 Mighty Quinn 29.03.2012 | 15:17
трябва да ги приспят , като няма как да се строят приюти
161 Aleksis Son 29.03.2012 | 15:17
тука сме в 18 век още.
160 Aleksis Son 29.03.2012 | 15:16
Как може подобни неща да се случват в България?
159 malko kretenche 29.03.2012 | 15:16
дано се оправи
158 гербо марков 29.03.2012 | 15:16
ще се оправи бе
157 Бате Рамбо 29.03.2012 | 15:16
Ние отдавна живеем в 19 век.
156 Steffi To 29.03.2012 | 15:16
Мерси за инфото. А аз си мислех, че сме в 9-ти.
155 malko kretenche 29.03.2012 | 15:16
а бе тука няма място за избори и политически лобита! айде къш
154 fernando pineda 29.03.2012 | 15:16
153 Mighty Quinn 29.03.2012 | 15:16
горкият човек , дано осъдят държавата
152 Миро Т 29.03.2012 | 15:16
Ами обикновено глутниците са по толкова.
151 мрачен интелектуалец 29.03.2012 | 15:16
150 Kremena kremi 29.03.2012 | 15:15
така е, много е страшно
149 Хачо Стоименов 29.03.2012 | 15:15
На кого му пука? И децата ни да изпоядат пак няма да се мръднем, защото е ясно, че ние като общество трябва да сторим нещо, а да разчитаме на корумпирани екоорганизации.
148 Пламен Панайотов 29.03.2012 | 15:15
Много помияри из тази софия.
147 нощен преследвач 29.03.2012 | 15:15
и за напред ще четем , докато не се намери решение за проблема
146 fernando pineda 29.03.2012 | 15:15
145 malko kretenche 29.03.2012 | 15:14
В 21 сме, постоянно се случват инциденти!!
144 Пламен Панайотов 29.03.2012 | 15:14
Фандъкова да реши проблема час по-скоро.
143 нощен преследвач 29.03.2012 | 15:14
и не е само че нападат,после жертвата като се оправи физически, остава психическата травма
142 Doctor SteelHammer 29.03.2012 | 15:14
Стискаме му палци!
141 Пламен Панайотов 29.03.2012 | 15:14
Как да имаш думи - това си е опит за убийство.
140 мрачен интелектуалец 29.03.2012 | 15:14
да бъдат наказани със 100 тояги на голо
139 malko kretenche 29.03.2012 | 15:14
то не е само в София проблема!
138 Kamen Grusev 29.03.2012 | 15:14
Предвид възрастта му, трудно.
137 Пламен Панайотов 29.03.2012 | 15:14
Ами да - толкова приюти има...
136 Бате Рамбо 29.03.2012 | 15:14
Докато общината не се намеси.
135 нощен преследвач 29.03.2012 | 15:14
можем, а може и детето да се роди в някакъв белег
134 fernando pineda 29.03.2012 | 15:14
тогава да ги умъртвят
133 Гергана Маринова 29.03.2012 | 15:14
Само се води, че са кастрирани.... защо се заблуждавате?
132 Пламен Панайотов 29.03.2012 | 15:13
Кастрирането ще реши проблема с поколенията.
131 Svetliyo Cvetanov 29.03.2012 | 15:13
Божичко, в кой век живеем. Постоянно четем за такива инциденти.
130 malko kretenche 29.03.2012 | 15:13
Елица прати предложението си до община София до кметицата! Съвсем сериозно ти го казвам!
129 Пламен Панайотов 29.03.2012 | 15:13
Абсолютно - децата са беззащитни!
128 Миро Т 29.03.2012 | 15:13
Не бива да се повтаря това повече.
127 гербо марков 29.03.2012 | 15:13
толкова ли са? аз мислех, че са повече
126 Пламен Панайотов 29.03.2012 | 15:13
Ехее, голям си радикалист.
125 нощен преследвач 29.03.2012 | 15:13
най-честите жертви са деца и стари хора
124 Doctor SteelHammer 29.03.2012 | 15:13
123 Пламен Панайотов 29.03.2012 | 15:13
Ами да, особено общината!
122 Бате Рамбо 29.03.2012 | 15:12
Спрете да пишете с главни букви!
121 malko kretenche 29.03.2012 | 15:12
не това е начина!
120 Пламен Панайотов 29.03.2012 | 15:12
Той не е вече от 25-30 години е.
119 Миро Т 29.03.2012 | 15:12
Е ти прекаляваш вече ми се струва!
118 нощен преследвач 29.03.2012 | 15:12
и по другите градове е така, в някои блокове хората заобикалят от къде ли не за да избегнат кучетата
117 Пламен Панайотов 29.03.2012 | 15:12
Боже, как ще го нахапят така по цялото тяло?
116 Doctor SteelHammer 29.03.2012 | 15:12
Могат да пометнат така.
115 гербо марков 29.03.2012 | 15:12
кажи им да не правят тази грешка повече
114 malko kretenche 29.03.2012 | 15:12
Наиситна е КРАЙНО!!
113 Пламен Панайотов 29.03.2012 | 15:12
Трябва да се кастрират бездомните кучета.
112 fernando pineda 29.03.2012 | 15:12
няма да излизаш като отидеш в софия
111 Бате Рамбо 29.03.2012 | 15:11
И как нападат слабите тия кучета...
110 malko kretenche 29.03.2012 | 15:11
много тъжно, ако живота му свърши така
109 Пламен Панайотов 29.03.2012 | 15:11
Абсолютно си права.
108 Миро Т 29.03.2012 | 15:11
Ако имам един пистолет, няма да ме е страх.
107 Пламен Панайотов 29.03.2012 | 15:11
То на 88 години - какво може да направи човека?
106 нощен преследвач 29.03.2012 | 15:11
май това е най-удачния вариант
105 malko kretenche 29.03.2012 | 15:11
дано правителството обърне внимание час по-скоро
104 мрачен интелектуалец 29.03.2012 | 15:11
ще се промени
103 Doctor SteelHammer 29.03.2012 | 15:11
Не може така да обикалят по 10-20 кучета!
102 Пламен Панайотов 29.03.2012 | 15:11
Ами да ги избиват тия кучета.
101 Пламен Панайотов 29.03.2012 | 15:11
Боже, дано да се оправи този човек.
100 гербо марков 29.03.2012 | 15:11
крути мерки трябват
99 Бате Рамбо 29.03.2012 | 15:11
Крайно време е да се изградят достатъчно приюти за тях.
98 нощен преследвач 29.03.2012 | 15:11
97 Миро Т 29.03.2012 | 15:10
Голяма напаст са!
96 malko kretenche 29.03.2012 | 15:10
"В момента мъжът е в реанимация, с опасност за живота." Безхраберито ни довежда до опасност за нашия живот!! Всички ние сме виновни за това, че кучетата са навън и са озверели от глад и мизерия!
95 fernando pineda 29.03.2012 | 15:10
94 Гергана Маринова 29.03.2012 | 15:03
Ти не си в ред. Аз живея тук. Кучетата никой не ги закача за нищо. Те спокойно си с множат! Без никакви проблеми ;) Не ги мисли тези работи, че някой ги е наранил. Kато си толкова загрижена за тях ... заповядай насам. Може да си прибереш някое ;) ДОБРИЧКО!
93 Гергана Маринова 29.03.2012 | 15:03
Ти не си в ред. Аз живея тук. Кучетата никой не ги закача за нищо. Те спокойно си с множат! Без никакви проблеми ;) Не ги мисли тези работи, че някой ги е наранил. Kато си толкова загрижена за тях ... заповядай насам. Може да си прибереш някое ;) ДОБРИЧКО!
92 траян тодоров 29.03.2012 | 15:00
91 траян тодоров 29.03.2012 | 15:00
това е ужасен инцидент
90 Жулиета Асенова 29.03.2012 | 14:49
Има много лесен и бърз начин, но първо трябва да се финансира, а пари от този метод няма да има, затова и никой не се заема, понеже липсва печалба. Колко му е да се построят приюти извън града или на подходящ просторен терен; да се приберат животните от улицата и да се приключи темата. И те ще са по-добре, и хората ще са по-спокойни да се разхождат и да пускат децата си на площадките.
89 Жулиета Асенова 29.03.2012 | 14:47
Не те са виновни, а хората, които са позволили да щъкат по града и да хапят жителите.
88 Елемаг Електриков 29.03.2012 | 14:40
не знам как да се реши този проблем
87 Елемаг Електриков 29.03.2012 | 14:39
трябва да се евтаназират повечето
86 Драго Попов 29.03.2012 | 14:38
Горкия дядо!
85 Елица Димитрова 29.03.2012 | 14:26
Решението е много просто - първо се въвежда както на запад закон всички кучета, освен тези, които са в списъците на кинолозите като расови и годни за разплод да се кастрират (и да се вдигне данък куче, за да не е някакви 24 лева годишно, дето и да не ги платиш им е все тая) и второ, да се построи поне по един приют на община - подчертавам - само с дарения, както е приюта в Богров например. Иначе ще стане като Сеславци - все някой лапа, ама най-дебелия го налапват кучетата (извинете за израза). Освен това ми прави впечатление, че хората масово не знаят как да се държат покрай улични кучета - като ги видят, ги заобикалят отдалече, снишават се, гледат ги скришно - сиреч, поведение на жертва. Поне по мои наблюдения (не съм специалист) кучето възприема хората и другите кучета по следния начин - 1. ловец, който е равен на кучето по сила; 2. по-голям ловец, който може да го изяде; 3. като плячка. От това как ще ви възприеме кучето/кучетата зависи само от вас. На 19 съм, момиче съм, не съм от едрите, но спокойно минавам покрай кварталната глутница, защото знам как да се държа покрай тях. Никога не ме е нападало куче.
84 Гергана Маринова 29.03.2012 | 14:26
Данчето заяви преди време, че била решила проблема с кучетата!Но уви аз такова нещо не виждам! Живея в блока в съседство на този същия, където се е случил инцидента.Всяка сутрин и вечер след работа тези кучета ме изпращат и посрещат. Те са над 10 и се движат на глутница! Бременна съм в 7-мия месец. Можете да си представите за какъв страх става дума!!! Тази държава е просто ..... няма да довърша! Жалко за човека, жалко и за всички нас!
83 Гергана Маринова 29.03.2012 | 14:26
Тя Данчетоооо, доколкото помня, била взела мерки за бездомните кучета ( по нейните думи това ), Но искам да кажа, че аз живея в близост до този блок и тези кучета ме посрещат всяка сутрин и всяка вечер на прибиране след работа. Да .. те са над 10 и се движат на глутница. Бременна съм в 7-мия месец и ме е страх да изляза !!! Кварталът е пълен и с малки деца!
82 Tsvetan Ivanov 29.03.2012 | 14:20
Ако бях софиянец направо щеше да ме е страх да излезя от удома :х
81 Tsvetan Ivanov 29.03.2012 | 14:17
Ей софиянции...Виждате какво става и продължавате да избирате Фъндъкова. С тез кучета никога няма да се оправи работата.
80 Peter Darakchiev 29.03.2012 | 14:13
ня бях пипал оръжие през живота си ,но след някои случки ,станах като Мария Грозева И Таню Киряков в едно :)
79 Ian Ian 29.03.2012 | 14:13
е то вие продължавайте да изхвърляте нежеланото потомство на некастрираните си любимци, пък си мислете че евтаназията ще помогне... тва се едно да хвърляш боклуци по улиците и да обвинявате държавата че не чисти след вас
78 Peter Darakchiev 29.03.2012 | 14:09
ето още един типичен помияр
77 Mighty Quinn 29.03.2012 | 14:07
чудя дали и след този тежък инцидент , нещо по този наболял проблем ще се промени
76 нощен преследвач 29.03.2012 | 14:03
нека и дано ги осъдят
75 Петя Кирилова 29.03.2012 | 14:03
БЕЗДОМНИТЕ КУЧЕТА ТРЯБВА ДА СЕ ДАВАТ НА ЗВЕРОВЕТЕ В ЗООПАРКА ЗА ХРАНА - ХЕМ СЕ ПРОЧИСТВАМЕ ОТ ПОМИЯРИ, ХЕМ ИМА ХРАНИТЕЛНА ВЕРИГА ! НЕ ОБИЧАМ БЕЗДОМНИ ЖИВОТНИ - ХАРЕСВАМ ОПИТОМЕНИ И ОБУЧЕНИ КУЧЕТА ! ЧОВЕШКИЯ ЖИВОТ Е БЕЗЦЕНЕН И ПО-ВАЖЕН ОТ ИНТЕРЕСИТЕ НА ТАКА НАРЕЧЕНИТЕ ПРИРОДОЗАЩИТНИЦИ!!!
74 Peter Darakchiev 29.03.2012 | 14:03
и да трепем помияри :):):):)
73 нощен преследвач 29.03.2012 | 14:02
За тези животинки мога да ти кажа че не всеки ги биое и гони. Аз съм забелязала че повечето хора се държат много добре с тях и им подхвърлят ядене. Просто има моменти в които когато тези кучета са в глутница и нападат. Когато са сами са кротки. Щом милееш за тях осинови си.
72 Петя Кирилова 29.03.2012 | 14:01
БЕЗДОМНИТЕ КУЧЕТА ТРЯБВА ДА СЕ ДАВАТ НА ЗВЕРОВЕТЕ В ЗООПАРКА ЗА ХРАНА - ХЕМ СЕ ПРОЧИСТВАМЕ ОТ ПОМИЯРИ, ХЕМ ИМА ХРАНИТЕЛНА ВЕРИГА ! ПРОТИВ БЕЗДОМНИТЕ ЖИВОТНИ СЪМ,ХАРЕСВАМ ОПИТОМЕНИ И ОБУЧЕНИ КУЧЕТА ! ЧОВЕШКИЯ ЖИВОТ Е БЕЗЦЕНЕН И ПО-ВАЖЕН ОТ ИНТЕРЕСИТЕ НА ТАКА НАРЕЧЕНИТЕ ПРИРОДОЗАЩИТНИЦИ!!!
71 Mighty Quinn 29.03.2012 | 13:57
Най-голяма вина имат онези които получават средства по програми и трябва да кастрират кучетата. Те знаете ли какво правят, водят ги при техни си лекари, които вместо да ги кастрират, им бият някакъв медикамент, който им потиска желанието да се размножават, но това трае няколко години а през това време същото лекарство поражда агресия в тях и затова започват да нападат. В скапана държава живеем на крадци и тарикати. Това е.
70 Цветан Николов 29.03.2012 | 13:54
Пънчо,мислиш ли че ти си за тази земя . Като си толкова загрижен ,защо не се застъпи за това невинно момиче което беше изнасилено и изгорено живо Колкото и да са ми мили животните ,ако трябва да избирам кой да живее ,животното или човека ,без да се замисля ще убия което и да е животно /та ако ще да е и последното на планетата / за да спася човека.
69 velvet boots 29.03.2012 | 13:54
този никога да се възстанови напълно. всички сме потенциални жертви на кучешка агресия.
68 velvet boots 29.03.2012 | 13:52
да не говорим и колко са случаите на бременни жени които са били стреснати от кучета
67 Peter Darakchiev 29.03.2012 | 13:52
Ела ми помияр :)
66 Mighty Quinn 29.03.2012 | 13:51
днес възрастен човек , утре някое дете ще нападнат и ще му изкарат акъла, докога така
65 Mighty Quinn 29.03.2012 | 13:50
пред моя блок има глутница такива кучета които нападат и хапят и това е от години. Събирахме подписи срещу тях и нищо. Стоят си и застрашават всеки особено деца и възрастни. Как да бъдем толерантни към това. Като си голяма защитничка, събери си ги у вас или основи приют.
64 нова надежда 29.03.2012 | 13:49
Роднините сега да съдят и Столична община и държавата. Отново да има широка дискусия, промени в законите и евтаназия - ще се спестят мъки и на кучета, и на хора, пари, нерви - много неща!
63 Kremena kremi 29.03.2012 | 13:48
нова надежда, да не им е на свообда, те трябва да бъдат прибрани в приюти и да се грижат за тях, да бъдат приспивани ако се налага и т.н. Това няма кой да го свърпи у нас все още
62 Mighty Quinn 29.03.2012 | 13:47
той с хуманни цели
61 Plamena Val 29.03.2012 | 13:47
въпрос на организация е. аз дори съм съгласна да запишат това куче на мое име, тъй като нямам възможност да го прибера удома. Но ако някой го види, че е злобно без причина или показва признаци на някаква болест, тези от равновесието ше могат да ме питат -"нали си казал, че ще се грижиш за него, защо е въшливо /примерно/"...за някои възрастни хора, такива животни са единствени другари и те се грижат за тях като за деца...свалят им манджи, къпят ги...
60 нова надежда 29.03.2012 | 13:47
Евтаназия за всички бездомни кучета - години наред няма да има проблеми и трагедии като тази.
59 Mighty Quinn 29.03.2012 | 13:47
бездомните кучета нямат място по улиците. Който иска да си ги взима у тях, за останалите... смърт като няма приюти
58 нова надежда 29.03.2012 | 13:45
Не знам как хора пред други хора и кучеъа избират кучетата?! апроблемът с защитниците на кучетата е, не че 1 инжексия е скъпа, а че те докараха законите до там, че да забранят инжекциите! Сама четеш по-надолу, че има откачалки, за които е съвсем нормално кучетата да отмъщават!!! за онеправданите си събратя!
57 Kremena kremi 29.03.2012 | 13:44
Теодора, просто е абсурдно кучеатат да си "отмъщават" за това всички реагират така остро...не е нормално и това, което се е случило в Малинова Долина, но нма как кучеатат да помянт и да нападат целенасочено хората, защото се е случило подобно зверство с двама техни "другари". Най-вероятно тази глутница е била озверяла от глад или страх и се е случила тази нелапа и ужасна случка.
56 velvet boots 29.03.2012 | 13:44
вечният проблем с бездомните кучета
55 Цветан Николов 29.03.2012 | 13:44
ГЕРГАНЧЕ,КАТО ТОЛКОВА МИЛЕЕШ ЗА ТЕЗИ "УЛИЧНИ ПРЕВЪЗХОДНИ " ТИ КОЛКО ТАКИВА ПРИБРА ОТ УЛИЦАТА И ГИ СПАСИ ОТ ГЛАДНА СМЪРТ. ИМА ЕДНА СТАРА ПРИКАЗКА КОЯТО КАЗВА ,ЧЕ КОЙТО МОЖЕ НЕЩО -ГО ПРАВИ . КОЙТО НЕМОЖЕ -УЧИ ДРУГИТЕ . МНОГО Е ЛЕСНО ДА КРИТИКУВАШ НО ИЗЛЕЗ И КАЖИ ТИ КАКВО НАПРАВИ ЗА ДА СЕ ПРОМЕНИ ТОВА ПОЛОЖЕНИЕ ,ЗАЩОТО Е МНОГО ЛЕСНО ДА СЕ ДАВА АКЪЛ НА ЧУЖДИ ГРЪБ. ЛЕСНО Е ДА СЕ КРИТИКУВА ,ЧЕ НЯМАЛО ДЪРЖАВА ,ЧЕ НЯМАЛО ТОВА ИЛИ ОНОВА.ЧАКАМЕ
54 rasova kobilka 29.03.2012 | 13:44
за това е виновна държавата , а не кучетата
53 Kremena kremi 29.03.2012 | 13:43
Теодора, просто е абсурдно кучеатат да си "отмъщават" за това всички реагират така остро...не е нормално и това, което се е случило в Малинова Долина, но нма как кучеатат да помянт и да нападат целенасочено хората, защото се е случило подобно зверство с двама техни "другари". Най-вероятно тази глутница е била озверяла от глад или страх и се е случила тази нелапа и ужасна случка.
52 rasova kobilka 29.03.2012 | 13:43
Трябва да се вземат някакви мерки ...
51 pushit realgood 29.03.2012 | 13:40
Просто нямам думи, да те е страх да излезеш от дома си!
50 Kremena kremi 29.03.2012 | 13:40
вярно е! Винаги знаят да се появяват САМО КОГАТО има агресия проявена от човека към кучето, но никога в обратния случай! Кучетата са винаги невинни явно, дори когато се озверели!
49 Росен Костов 29.03.2012 | 13:37
Прекалено сте крайни. Проблемът не е нито само в кучетата, нито само в хората. Разбира се, хората имат доста по-голяма вина, тъй като се предполага, че разполагат с разум и би трябвало да направят съжителството между животните и нас безопасно и за двете страни, но за съжаление хората, които отговарят за това по една или друга причина не предприемат нищо и в крайна сметка всички страдат. За такива улични животни трябва да се вземат мерки, аз не съм много съгласен с приютите, тъй като там е пълен ужас и само мъчат животните. Трябва да станат доста по-добри и доста по-големи, че да се чувстват кучетата в естествена среда, без да озверяват. Недопустимо е по улиците на градовете да щъкат бездомни животни, които са заплаха за хората. Не веднъж се е случвало да страдат и деца. Много обичам животните, но ако ме нападне улично куче, не бих му простил. А за този човек жалко наистина. Дано се оправи, въпреки че шокът може да му остане до живот.
48 Kremena kremi 29.03.2012 | 13:36
" Озверелите кучета са откъснали парчета месо от краката и ръцете му и лекарите едва са успели да ги спасят от ампутация." Лелел като някакъв отваритетелн филм на ужасите, а най-лошото е че е истина!! КОга ще ги приберат тия помияр и бе! Писна ми да ходя и постоянно някакви псета да лаят и да ми оголват зъби!! Скапана държава!!
47 teodora nikolova 29.03.2012 | 13:35
това е доста добра идея,според мен ,но и тогава ще има пак много недоволни които ще обвинят пак кучетата ,че са нахапали хората...
46 Гергана Георгиева 29.03.2012 | 13:35
Аа,значи за хората паразити не може,а за животните може..Тебе,паразите бих отстранила аз и дори закон няма да ме спре..Болно копеле
45 teodora nikolova 29.03.2012 | 13:34
ти мен не ме мисли ,Надежда....
44 teodora nikolova 29.03.2012 | 13:32
не мисля ,че темата тук е да ме оценявате дали съм нормална или не съм Надежда...
43 Кристиан Тодоров 29.03.2012 | 13:31
депутатите... може би начина да се наловят 20-30 кучета и да се пуснат в народното събрание, преди това да им се даде някакви химическа съставка,която допълнително да ги озлоби. не знам,не знам... не живея в бъглария вече от много години,но това все още ме занимава и бе една причините,заради които се махнах.
42 нова надежда 29.03.2012 | 13:30
Напиши, че ги убиваш хуманно, че Теодора ще се разплаче;)
41 Пончо Пончев 29.03.2012 | 13:29
"Нова надежда", твоето място не е на тази земя! Ти ми пречиш ужасно, смърдиш, въшлилва си, само консумираш и сереш......... Такива като теб трябва да се затварят или най-добре избиват за да не сеят омраза и ненавист!
40 нова надежда 29.03.2012 | 13:28
Не е нормална!
39 Кристиан Тодоров 29.03.2012 | 13:28
давам ти право,но как трябва да стане това на практика?в смисъл не само кучето пред вашия блок,ами за всичките...зада не се случват такива страшни неща.
38 нова надежда 29.03.2012 | 13:26
Заради ненормалници като теб сме на такова дередже!!!!
37 Straho Petrov 29.03.2012 | 13:25
Ами я си помисли че ти беше на мястото на горкия стар човечец? Ако те бяха нахапали теб така пак ли щеше да си на същото мнение? Смърт и изтребление за всички ПОМИАРИ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
36 teodora nikolova 29.03.2012 | 13:24
напълно съм съгласна,че нещо трябва да се промени...вместо депутатите да крадат пари може да ги дадат за построяването на приюти където да се гледат нормално кучетата..и да няма такива случки
35 Plamena Val 29.03.2012 | 13:24
Всеки път, когато повдигнат темата за кучетата, четем все едни и същи екстремни коментари. На едните кучетата и Екоравновесие са им виновни, на другите хората. Защо сме толкова крайни? Аз съм на мнение, че просто не се разглежда както трябва проблема - ако видим, че животното е агресивно, не е много скъпа инжекцията, с коята ще умре безболезнено. Просто трябва ангажираност, а не само да псуваме. от друга стана има кучета, които са страшно мили и просто се нуждаят от манлко храна и вода. Нашето пред блока го обезпаразитяваме и всичко е наред. Отговорност трябва...
34 teodora nikolova 29.03.2012 | 13:21
ще ти кажа само,че има всякакви хора...и пак казвам не съм казала,че той го е направил....
33 нова надежда 29.03.2012 | 13:21
Трябва да избият всички скитащи помияри!
32 Кристиан Тодоров 29.03.2012 | 13:20
надолу не можех да го напиша. разбира се,че НЕ е!това е мъчение на животни. но съгласи се,че нещо трябва да се промени. мисля че начина е огромен проект за кастриране.кастрират ги всичките и след няколко години няма да е това чудо. не съм зоолог,но не мисля сред обичайната фауна на тези геофрафски ширини да има кучета.
31 нова надежда 29.03.2012 | 13:20
За да докажем, че светът е едно много лудо място!
30 Peter Darakchiev 29.03.2012 | 13:19
много съм избил и ще продължавам още повече .Само един помияр може да защитава друг помияр .Паразита трябва да бъде отстранен от организма .Лошото е че хората паразити няма как
29 нова надежда 29.03.2012 | 13:19
Те са кастрирани, но пак са озверели - явно, че кастрацията не решава проблемите!
28 Daniel Trpkoski 29.03.2012 | 13:17
ти на ред ли си ма та човека е на 88 години какви кучета може да дере,та той сигурно трудно се придвижва!!!!!!
27 нова надежда 29.03.2012 | 13:17
Гоним ги, защото ни е страх, мръсни и въшливи са, носят зарази и не ги искаме. Какво толкова?! Мястото не им е на свобода!!!
26 Straho Petrov 29.03.2012 | 13:15
Еби му майката! Как може да е така? Каква е тази "държава"? Това е пълно безхаберие! Не може ние да минаваме със страх около блокевете си заради някакви гнусни скапани ПОМИАРИ! Аз не мога да разбера защо когато ни нахапе някой ПОМИАР не предприемат нищо по въпроса а когато някои се защити от тях и ги отрови или застреля или каквото и да било те го обвиняват в хулиганство налагат му глоба и даже някой ги прибират за 24 часа! Даже съм присъствал на един такъв случай в който мои приятел беше съден от "фондация" Четири лапи за това че два скапани ПОМИАРА му налетяха да го хапят и тои застреля единия а на другия му счупи гърба и краката! Някой го видял викнал полиция задаржали го 24 часа и от "фиондацията" го съдеха за убийство и малтретиране на животно! Но не оспяха да го осъдят защото имаше свидетели на случката който казаха че е било самозащита! Аз лично съм нападан около 10 пъти от ПОМИАРИ и понеже имам газов пистолет и си го нося винаги с мен от тези нападения няма нито един успешен но поне 7-8 ПОМИАРА който са без няколко зъба разбити глави и даже един убит лично от мен защото го застрелях в окото два пъти с един халостен патрон и с един газов! Такаче ако някой следи тази тема от организацийте или фондацийте бих им казал следното: ХОРА ИЛИ ПРИБЕРЕТЕ И ПРИСПЕТЕ ВСИЧКИ ПОМИАРИ И ПОМИСЛЕТЕ ЗА ХОРАТА В ОПАСНОСТ ПО УЛИЦИТЕ ИЛИ ПРОСТО ВСЕКИ ЕДИН ОТ НАС ДА ЗАПОЧНЕ ИЗТРЕБЛЕНИЕ НА СКАПАНИТЕ ПОМИАРИ ПО УЛИЦИТЕ. Ако някой смята че има какво да ми каже за това което писах или просто да сподели някаква идея за тази тема нека да ми пише на е-mail: Strah_pr@abv.bg
25 нова надежда 29.03.2012 | 13:15
Човекът може и да не оживее, ужас!
24 teodora nikolova 29.03.2012 | 13:15
ли е това което се е случило преди два дни пак в Малинова Долина...да издерат две живи кучета ?
23 teodora nikolova 29.03.2012 | 13:14
аз не се обиждам,нито пък твърдя,че тази случка е нещо нормално и трябва да се случва.Аз също смятам,че държавата трябва да се погрижи но като ги избиват ами като се направят нормално приюти където да се гледат...дразни ме факта,че щом човек пострада веднага всички започват да "хранят"кучетата а щом някой направи нещо с тях никой нищо не казва...според теб нормално
22 нова надежда 29.03.2012 | 13:10
21 Кристиан Тодоров 29.03.2012 | 13:10
не ми се обиждай,разбирам че са животни и че не могат да мислят и разсъждават.но когато това стане проблем,което очевидно е и хора пострадат от импулсивното колективно поведение на една глутница бездомни кучета,мисля че това НЕ може да се толерира повече!а да не говорим, че това не е пръвия път в,който се случва.мен ме е страх от кучета именно заради бездомните кучета и никога не мога да се отпусна напълно съм някъде където има кучета.
20 нова надежда 29.03.2012 | 13:10
В такива моменти тях никога ги няма!
19 teodora nikolova 29.03.2012 | 13:04
ами не смятам,че съм нито едно от двете...
18 Кристиан Тодоров 29.03.2012 | 13:02
ти нещо тъп ли си?или си психоаналитик за кучета?
17 Христо Колев 29.03.2012 | 13:00
и кво ???? къде са сега от фондацията 4 лапи ,дето защитават тия мръсни помияри , само крадат пари и се бият на бързея, защо не отидат сега при човека да му обяснят че кучетата са кастрирани и не са опасни :(((
16 Кристиан Тодоров 29.03.2012 | 13:00
Абсолютно съм съгласен с теб! и мен са ме гонили,хапали са ме,само леко,де. през ноща в тъмни улички на глутници като се съберат съм стоял неподвижен с десетки минути,докато решат да си тръгнат! по едно време,бях по малък, мислех да си купувам газов пистолет и да тръгна из квартала!но нали и те са живи и уж имат някакви права...ако нямаха,до сега всичките да ги бях изтрепал!не може да бъде нормлано да ме е страх в европейска столица,където се разминавам с автомобили от ранга на бентли,порше и Майбах а същевременно да ме е страх,че някакво диво животно би могло да ме нападне все едно съм в джунглата!
15 teodora nikolova 29.03.2012 | 12:58
Защо някои не се замисли,че може същия този възрастен мъж да е одрал преди два дни двете кучета в Малинова Долина и сега тази глутница да си "отмъщават" за тях....да не отхвърлям и варианта да не е така и човека да няма никаква вина но подкрепям изцяло мнението на Asen Tsolov,че за всичко това сме виновни ние хората,не може да ги бием подритваме и измучваме всячески и те да си стоят добрички без да се озлобяват...
14 Kamen Georgiev 29.03.2012 | 12:55
къде са кучкарите от тия животински организацийки,мама им деба........значи ще ни хапят,ще ни заразяват,а тия палячовци ги "кастрират"(уж) и за една година от......2-3 кучета,стават 12-13 :Х
13 Кристиан Тодоров 29.03.2012 | 12:55
ще те питам,ако, не дай си боже, теб или някой твой влизък го сполети подобна участ като този стар човек! направо ми се повръща щом чуя такива като теб! природа та природа!
12 Milen Milkov 29.03.2012 | 12:50
по-простото е да ходиш с няколко пиратки в джоба
11 Гергана Георгиева 29.03.2012 | 12:50
"И подвикнал заслепения-"Тя е вещица"и изгориха клетата невинна жена..Една овца заблее и по нея цялото стадо..Я млък,бе,нещастници!Добре,че са животните,та да операт пешкира на така или иначе деградиращата нация..Човекът с човек се дере и коли и убива безпричинно,а тези жални същества от глад са стигнали до тука,щото няма държава,няма къде да отидат и скитат немили-недраги..Днеска глад,утре глад,на третия ден се чуди,чуди и накрая скача..Природа!Човека е канибал,той от глад на втория ден ще изяде друг човек..Ама инак псетията ви виновни..Всяко нормално дишашщо същество се храни..Кучето не е на фотосинтеза..Излислете вариант за тия животинки вместо да ги туряте под ножа,щот така най-лесно..Всеки ги гони,бие и гледа със слобен поглед,а после защо такива били..Връзвате ги на тегличите на колите си и карате с бясна скорост,озверявате ги да се бият,наричате ги ваши пазачи,а после олеле мале..Главите да ви откъснат дано..
10 Dimitar Bonev 29.03.2012 | 12:45
Всеки вика "Против насилието над животни..." ама какво става когато насилието идва от към животните....мен лично са ме гонили помяри.Във всеки град трябва да се мобилизират по една рота войничета въоръжени с фловерки и където мернат псе да го гърмят...няма такава простотия и нехайщина от страна на властите...На никого не са му притрябвали улични кучета, които, с извинение, серът по детските площадки, в парковете и градинките...препикават храсти,цветя и т.н. Наистина хайде да се намери един човек който да каже, че е видял нещо хубаво от тях...и за да не съм краен с тезата си...има толкова много изоставени халета и заводи...да се пригодят и да ги държат там.Всички онези които вземат социални помощи и детски(имам предвид ромите) да са задължени да си ги заработват по някакъв начин...защо този начин да не е такъв...също така се отнася и за тези които са задължени да полагат обществено полезен труд...ТРЯБВА ДА СЕ ВЗЕМАТ МЕРКИ...
9 hristian penev 29.03.2012 | 12:44
Трябва явно и за тяхното щастие да помислим,както стана с кокошките!
8 Кристиан Тодоров 29.03.2012 | 12:43
да ги кастрират!до последното псе да им откъснат топките!!! не може да говорим за европа и така нататък,а да се случват подобни неща,които по скоро се случват в индия или африка. да ги кастрират и да си измрат по естествен начин,като не може да се вземе алтернативен,да не кажа радикален!!!!
7 Радостина Иванова 29.03.2012 | 12:42
Докога ще продължава това ,че кучетата са повече от нас!!!! Това е ужасно, никой не заслужава,да излезне от дома си и да бъде "изяден" от кучета!!! Дано се оправи човека!:(
6 Asen Tsolov 29.03.2012 | 12:39
значи не само кучетата са виновни.Замислете се че те сами няма да озверят.Ние хората сме си виновни гоним ги бием ги и после те са ни виновни.А пък и тия кучета не са само в скапаната столица
5 Веси Иванкова 29.03.2012 | 12:34
Лелеее, това е направо ужасно, нямам думи. горкият човечец, той на тая възраст едва ли ще издържи, дано да издържи. Направо ме хваща яд на помиярите в такива моменти. Така ще е като не ги прибират и ги оставят да се скитат из града спокойно.
4 Margо Filipova 29.03.2012 | 12:33
Ужасна работа, ежедневно има такива случи! Данчето да вземе да пролетнопочисти и то кучета!!!!
3 Doctor SteelHammer 29.03.2012 | 12:30
Ужас... да ги затвярят тия кучета.
2 Бате Рамбо 29.03.2012 | 12:27
Тия кучета не ги чувствам след тази новина.
1 Миро Т 29.03.2012 | 12:26
Ех тия помяри.

ТВ програма

Кино

  • Сега 100% будни сутрешно токшоу с...
  • 01:55 Култура.БГ предаване за култура с...
  • 02:50 Малки истории /п/
  • 03:50 Олтарите на България
  • 04:00 По света и у нас /п от 20:00 часа/
  • 04:30 Господин Тау тв филм /8 и 9...
  • 05:40 Телепазарен прозорец
  • 05:55 Денят започва сутрешен блок с...
  • Сега "Ослепително слънце" - сериал, с.2,...
  • 02:10 bTV Новините /п./
  • 02:50 "Преди обед" - токшоу с водещи...
  • 04:45 "Ослепително слънце" - сериал /п./
  • 05:20 "Лице в лице" - публицистично...
  • 06:00 "Тази сутрин" - сутрешен блок с...
  • 09:30 "Преди обед" - токшоу с водещи...
  • 12:00 bTV Новините - обедна емисия
  • Сега "Пожарникарите от Чикаго" - сериал,...
  • 02:15 "Моето име е Мелек" - сериен филм
  • 03:15 "Наследство" - сериен филм /п/
  • 04:10 "Свободна да избира" - сериал /п/
  • 05:20 "Пресечна точка" - публицистично...
  • 06:00 "Здравей, България" - сутрешен блок
  • 09:30 "На кафе" - предаване на NOVA
  • 12:00 Новините на NOVA
Какво е общото между цигарите и мазнините по корема Анализът им показва, че започването на пушенето и пушенето през целия живот е свързано с увеличаване на коремните мазнини.