И по време на Великденските празници Комисията за защита на потребителите (КЗП) не остана без работа - на Националния телефон на потребителите (0700 111 22) са получени сигнали от 148 от граждани в периода 13 -16 април.
Голяма част от обажданията са свързани с дефектирали стоки, както и за разминаване между обявените промоционални цени и действително заплатената цена на касата. Имало е и оплаквания за разминаване при обявения състав и действително доставената готова храна за вкъщи.
По време на празниците хората са се оплаквали и от проблеми с доставчици на съобщителни услуги.
Част от оплакванията обаче не са били от компетенцията на КЗП, признават от комисията. Сред тях на пример са били проблеми с електрозахранването, качеството на храни, неиздаване на касови бележки, прекъсване на кабелна телевизия и интернет връзка, изтекъл срок на годност на козметика, закъснение на обществен транспорт и др.
При тези случаи дежурните оператори са препращали информацията към съответните контролни органи.