Оплакваме се по-малко от мобилните оператори

Подадените тази година жалби са с 50 по-малко от миналата, каза председателят на КРС

по статията работи: Кремена Бедерева | 11.05.2011 | 12:33
Оплакваме се по-малко от мобилните оператори
Nokia

Намалели са жалбите, които постъпват в Комисия за регулиране на съобщенията (КРС) срещу мобилните оператори.

"Ако за миналата година са били към 950, то сега са 900, което за мен не е толкова радостно", каза пред журналисти председателят на Комисията за регулирането на съобщенията д-р Веселин Божков, цитиран от Агенция "Фокус”.

Около 55 са жалбите срещу мобилните оператори за надвишаване на кредитния лимит, без уведомяване. Регулаторът е направил проверка и по 10 от тях има наложена санкция на оператора, уточни председателят на КРС.

Божков отбеляза, че в резултат на проведена кръгла маса и дискусия с представителите на изпълнителната власт и потребителските организации от комисията са направили законодателни предложения.

В проекта за изменения на Закона за електронните съобщения са отразени и тези предложения, като сериозни промени има в частта за защита на потребителите, отбеляза Божков.

"Записано е, че увеличаването на кредитния лимит става с изричното съгласие на дадения потребител и операторът е задължен да го спазва”, обясни той.

По думите му в парламента има воля да се реши този проблем и да се защитят интересите на потребителите. "Живеем в 21 век, говорим за гражданско общество, за гражданска култура, всеки от нас е и потребител и затова трябва да си защитаваме интересите”, коментира д-р Божков.


Добави коментар
Моля, пишете на кирилица! Коментари, написани на латиница, ще бъдат изтривани.

Коментари


8 Кирил Стоянов 12.05.2011 | 13:09
със согурност при М-Тел вече жалбите трябва да са значително намаляли, защото главната причина беше проблема с фактурите, който вече е решен, доколкото знам. Фактурите вече излизат и всичко е ок
7 М. Иванова 11.05.2011 | 13:15
Как по-малко, след като М-тел буквално се подиграват с абонатите си, никъде по света го няма това нашето. Телеком да бави сметките на своите абонати, да ги надписва и да излизат по 3 фактури на веднъж. Всеки един абонат на М-тел, трябва да подаде жалба срещу оператора.
6 V D 11.05.2011 | 12:58
Мобилните оператори си правят каквото искат и не ги интересува нищо друго, освен да си плащаме сметките навреме. Не може да ти удължават договора или лимита, без изрично ние да сме казали, че искаме. Ако беше така нямаше да се слагаме лимит, а щяхме да си говорим, колкото си искаме. Пълно безобразие е, а ние не трябва да си мълчим и държавата да ни подкрепи.
5 Стамена Георгиева Георгиева 11.05.2011 | 12:57
50 жалби наистина не са малко, но не са и много. Това, че на хората не им се занимава, както каза Павката, не означава, че всички останали са доволни. Не може да получаваш 3 сметки за един месец и да искат всичките да ги платиш бързо. Щом ние можем да чакаме и те да направят същото, защото нас не интересува, че не могат да си сменят софтуера една година.
4 Златка Стоева 11.05.2011 | 12:56
Съгласна съм с Павката. Повечето хора са твърде заети, а освен това на мнозина не им се занимава с разправии, подаване на жалби и подобна бюрокращина, защото знаят, че няма да има кой знае колко положителни резултати от това.
3 Данчо Георгиев 11.05.2011 | 12:53
Най-много са жалбите към единият мобилен оператор, който си сменяше софтуера. Това се оказа най-голямата грешка, когато някога същия оператор е допуснал. Тя беше поправена няколко месеца след смяната. Това забави излизането на сметките на потребителите, съответно и тяхното заплащане. Стана така, че излязоха по 2-3 сметки наведнъж. В момента нещата вече са добре, всичко работи както трябва да е.
2 Петър Стоянов 11.05.2011 | 12:52
Прав е д-р Божков, като казва, че трябва да си защитаваме интересите като български потребители. Мотото "клиентът винаги има право", не трябва да бъде разглеждано като мит, а да бъде прилагано на практика, не само за мобилните оператори, а изобщо! Доста по-европейско е, а ние претендираме, че сме европейска държава
1 Павката _ 11.05.2011 | 12:38
50 жалби по-малко не означават нищо. Аз съм сигурен, че има хиляди недоволни хора, които просто нямат време и нерви да се занимават с такива измамници. Мобилните оператори си направиха положението тежко сами и сега ще си отговарят за последствията.

ТВ програма

Кино

  • Сега Избори за Народно събрание 2024:...
  • 18:00 По света и у нас
  • 18:30 Още от деня коментарно предаване
  • 19:00 Последният печели...
  • 20:00 По света и у нас
  • 20:30 Избори 2024: Предизборни репортажи
  • 21:00 Панорама с Бойко Василев
  • 22:00 В кадър
  • Сега "Лице в лице" - публицистично...
  • 18:00 "Стани богат" - телевизионна игра с...
  • 19:00 bTV Новините - централна емисия
  • 20:00 "Аз обичам България" - забавна...
  • 22:30 "Dancing Stars Extra" - зад...
  • 23:00 bTV Новините - късна емисия
  • 23:30 "Под прикритие" - сериал, с.2, еп.4
  • 00:40 "Закон и ред: Специални...
  • Сега "Семейни войни" - телевизионна игра
  • 18:00 "Сделка или не" (премиера) -...
  • 19:00 Новините на NOVA - централна емисия
  • 20:00 "Един за друг" (нов сезон) -...
  • 22:00 "Шеф под прикритие" (нов сезон) -...
  • 23:00 Новините на NOVA
  • 23:30 "Военни престъпления: Лос...
  • 00:30 "911" - сериал, сезон 2
Какво е общото между цигарите и мазнините по корема Анализът им показва, че започването на пушенето и пушенето през целия живот е свързано с увеличаване на коремните мазнини.