Правят аутопсия на влаченото куче

Тялото му е ексхумирано, започват разпити на свидетели

по статията работи: Гергана Златкова | 13.06.2013 | 09:10

Прокуратурата в Пловдив разследва дали влаченото куче, което предизвика голяма обществена дискусия, е умряло от раните си, или е било убито.

По този повод животното е ексхумирано и ще му бъде направена аутопсия. Това обяви тази сутрин Атанас Илиев, говорител на прокуратурата в Пловдив, пред TV7.

”Има разпит на свидетели. Мястото е изследвано подробно. Г-н Иванов е заровил кучето. То е ексхумирано, за да се разбере как е умряло. Дали това е следствие на влаченето, или е имало друго насилствено действие, което е довело до смъртта", обясни Илиев.

Той поясни, че подобни актове вече се смятат за престъпление. "От 2011 година подобно действие се води като престъпление. За нас е важно да разберем и дали това насилие е наблюдавано от деца, или не.

Ако са го видели, дали това им се е отразило, защото самото действие е било много жестоко.

Ще се постараем да дадем публичност на случая, защото подобно действие е укоримо”, добави Илиев. Той не коментира казуса около собствеността на животното – дали то е собственост на жестокия Райчо Иванов, или е улично. 

Галина Конзова от "Bulgaria Hope Planet” сподели, че от дружеството смятат да подадат жалба в прокуратурата, защото според тях полицията не си е свършила работата. 

”Кучето трябваше да бъде иззето от мъжа, защото е държавна собственост. Да се настани в общинския приют и да му се окаже помощ от неправителствените организации.

Искаме проверка на работата на полицията", обяви Конзова. Тя обяви още, че в събота в центъра на Пловдив ще има мирен протест. 


Добави коментар
Моля, пишете на кирилица! Коментари, написани на латиница, ще бъдат изтривани.

Коментари


19 Kamen Jelqzkov 13.06.2013 | 16:33
е това вече ми се струва малко прекалено и извратено.
18 Emily Reed 13.06.2013 | 14:33
Горкото животинче, да намери смъртта си по този изключително жесток начин. Дори и да се окаже, че е убийство, какво ще му направят на този изверг?!
17 Мария Солитарио 13.06.2013 | 13:58
аз съм съгласна с мнението на Janeta Ivanova. то в българия са "осъдили" убийците на деца и млади момичета и до колкото съм информирана никъде не е имало протест по поводите,ама хайде за кучето нека направим гражданска война. в никакъв случай не оправдавам насилие срещу животни и това го подчертавам дебело,защото неискам сега да ме погнат и мен природозащитниците. ама хайде да си говорим право-преувеличаваме нещо в този случай ми се струва.ами какво стана с професора дето го изядоха кучетата? забрави се случая,ама това с влаченото куче ще го чета по новините сигурно дълго още. нещо повече-мъжа ми е италианец и ме информира онзи ден,че по италианските медии също бичуват този дето е изтезавал кучето. а с едно друго нещо от цялата тази драма съм абсолютно несъгласна,а то е това,че публично из целия фейсбук и разни страници бяха изписани името,адреса и телефона на този "човек" това за мен също е варварско! останалите дето роптаете да има процес също не разбирам защо го правите,след като става ясно,че явно ще има.ето прокуратурата се е заела.или искате публична екзекуция??
16 криворазбрана цивилизация 13.06.2013 | 13:35
Райчо трябва да си понесе последствията, омръзна ми от човешката жестокост, сякаш хората са някакви божествени същества,които имат право да убиват както им хареса!
15 emanoil momchev 13.06.2013 | 12:47
Този изрод е нямал капка милост към животните, то бива садизъм ама стореното с това куче е направо прекалено.
14 Wild Rose 13.06.2013 | 12:11
След случая с кученцето с отрязаните крачета уж тези престъпления щяха да се инкриминират, ама какво става. Щом като един човек е способен да причини подобно нещо на животно, то какъв е проблема да го причини и на човек.
13 vasko vasilev 13.06.2013 | 11:10
Това си е престъпление и този трябва да си понесе последствията. Направо ми е жал за животното този как го е измъчвал.
12 stupid cupid 13.06.2013 | 10:00
Какво значение има дали е умряло от раните си, причинени пак по особено жесток начин от стопанина му или е било убито и в двата случаи си става въпрос за насилствена смърт. Ама у нас няма закони за закрила на животните от насилие.
11 Охльо Бохльо 13.06.2013 | 09:59
Ами за какво са тея закони бе човек? Много сте ми странни всички, четириногото е недостойно, па ние хората сме голяма работа, щото сме такива скъпоценни същества, затова миналата седмица некъв стреляше по ученици през терасата си,нали? Щото много подбираме кое е важно и много подбираме кои закони да се спазват, за туй сме на тоя хал, гении сме събрани само.
10 трендафил въжарски 13.06.2013 | 09:57
Не, той ще го влачи с колата си, а на него нищо янма да му има. Естествено, че е загинало
9 трендафил въжарски 13.06.2013 | 09:57
Олелел, колко сериозно стана всичко. Мда, но че онзи е изрод, изрод е
8 uchtiviq los 13.06.2013 | 09:53
Тоз Райчо толкова провинения има,че не е истина, дано да го обвинят едно хубаво!А иначе само да кажа, че полицаите също е логично да получат някакво наказание,защото тяхната работа не е да ПРЕЦЕНЯВА и да връща кучето на убиеца му, ами работата им е да спазват закона.
7 Pencho Gospodinov 13.06.2013 | 09:52
Ами публичност има, когато са извършени подобни злодеяния, без значение дали става въпрос за човешко същество или за животинче, както в конкретния случай. Смятам, че е правилно.
6 Stoio Jelev 13.06.2013 | 09:46
Тялото му е ексхумирано, започват разпити на свидетели - че то това голяма патардия се вдигна около това четириного, не мога да повярвам, че и медиите толоква голямо внимание му обръщат.
5 Зимен хребет 13.06.2013 | 09:38
значи в крайна сметка кучето е загинало. баси ужаса, онзи е виновен. животното е починало от раните си.
4 Петър Попов 13.06.2013 | 09:37
Какво значение има, дали животинчето е умряло от раните си или е било убито като се има на предвид, че така или иначе е страдали докато е умирало?
3 Батко съссладко 13.06.2013 | 09:18
Кога най-сетне ще накажат виновника, който го беше закачил на теглича и го влачеше. Определено трябва да си понесе последствията.
2 Janeta Ivanova 13.06.2013 | 09:16
Мирен протест заради куче?! Не мога да повярвам, че това се случва у нас. Вярноче постъпката на този човек е жестока, но защо трябваше да се дава такава публичност на деянието му.
1 Пияно пиле 13.06.2013 | 09:12
Да ти кажа честно, разбирам ги хората в това отношение,защото познавам много хора,които правят всичко по силите си да помогнат на животни в беда,изоставени,болни или ранени, изоставени на пътя блъснати от кола и т.н. Това са го приели като тяхно призвание и не е лошо, трябва и такива хора да има, но НИКОГА не се отзовават институциите, има Закон за защита на животните,който НИКОГА не се спазва,ама като ти казвам НИКОГА- НИКОГА, един път не се е случило някой да бъде наказан. А като се замислиш в голяма степен от случаите на насилници, убийци са започнали с животни,значи,ако от самото начало са били обвинени,надали е щяло да се стига до последствия свързани с хора.

ТВ програма

Кино

  • Сега Още от деня коментарно предаване
  • 19:00 Последният печели...
  • 20:00 По света и у нас
  • 20:45 Спортни новини
  • 21:00 Референдум с Добрина Чешмеджиева
  • 22:00 Страсти в Тоскана 4 тв филм /2...
  • 23:00 По света и у нас
  • 23:25 Не ме оставяй тв филм /2 епизод/п/...
  • Сега "Стани богат" - телевизионна игра с...
  • 19:00 bTV Новините - централна емисия
  • 20:00 "Кой да знае?" - куиз шоу с водещ...
  • 21:15 "Колко ми даваш?" - забавно куиз...
  • 22:15 Премиера: "Кралят на Тълса" -...
  • 23:00 bTV Новините - късна емисия
  • 23:45 "Спирала" - сериал, с.1, еп.4
  • 00:45 "Свръхестествени имоти" - сериал,...
  • Сега "Сделка или не" - телевизионна игра
  • 19:00 Новините на NOVA - централна емисия
  • 20:00 "Черешката на тортата" (нов...
  • 21:30 "Братя" - сериал, сезон 1
  • 22:30 Новините на NOVA
  • 23:00 "ФБР" - сериал, сезон 2
  • 00:00 "Частни детективи" - сериал, сезон 1
  • 01:00 "Специален отряд" - сериал, сезон 3
Какво е общото между цигарите и мазнините по корема Анализът им показва, че започването на пушенето и пушенето през целия живот е свързано с увеличаване на коремните мазнини.