Хората, променили настоящия си адрес в периода от 1 септември 2010 г. до 31 януари 2011 г., трябва да представят в общинската администрация по новия си адрес изискващите се документи за адресна регистрация.
Това гласуваха депутатите, които приеха промени в Закона за гражданската регистрация.
Представянето на документите трябва да стане в двумесечен срок от влизане на измененията в закона в сила. Ако това задължение не бъде изпълнено, общинската администрация по новия настоящ адрес ще изпрати в 7-дневен срок информация до ГРАО за автоматизирано заличаване на настоящия адрес в регистър, уточнява още БТА.
Така за настоящ адрес на тези хора ще се смята адреса, който са имали преди 1 септември 2010 г. ГРАО трябва да уведоми съответната община по този адрес.
По закон за извършване на адресна регистрация са необходими документ за собственост; договор за ползване на имота за жилищни нужди. От левицата заявиха, че тези текстове не само, че не решават проблема с изборния туризъм, а го бетонират.