Пуснаха от ареста задържания за убийството в "Студентски град"

Решението е на прокуратурата

по статията работи: Кремена Бедерева | 02.03.2012 | 15:37

Задържаният за убийството в "Студентски град" е освободен под гаранция от 1000 лева.

Илко Радев излиза от ареста по решение на прокуратурата, която се е отказала да внася искане в съда за постоянното му задържане, съобщава bTV.

iNews припомня, че 19-годишният младеж бе задържан за убийството на връстника си Марио Данчев от Перник.

Пред разследващите обвиненото момче разказало, че Марио, брат му и техният приятел Владимир са го нападнали в стаята. Илко взел намиращия се в близост до него кухненски нож и го размахал предупредително, с надеждата да се отдръпнат. Когато това не се случва, нанася смъртоносния удар.

От месеци е зреел конфликт между убития в Студентски град 19-годишен Марио от Перник, неговия близнак и техния съквартирант Илко, който наръга и уби Марио.

Майката на Илко от Добрич твърди, че синът ѝ е споделил за проблема, но се надявал, че ще се справи сам.

Пред разследващите Илко разказал, че силно почерпените двама братя и техният приятел Владимир са го нападнали в стаята. Илко взел намиращия се в близост до него кухненски нож и го размахал предупредително, с надеждата да се отдръпнат. Когато това не се случва, нанася смъртоносния удар.


Добави коментар
Моля, пишете на кирилица! Коментари, написани на латиница, ще бъдат изтривани.

Коментари


42 Stoimen Penchov 03.03.2012 | 15:12
Podkrepiam te tova e absolutnata istina.
41 Stoimen Penchov 03.03.2012 | 15:05
Napalno podkrepiam stanovi6tata na Tsvetoslav Krumov.
40 Stoimen Penchov 03.03.2012 | 15:01
Istinata e 4e edinia 6te gnie v zeyata , a drugia jivia 6te jivee kato ubiez, za6toto vidi6 li ti si ot dalbokata provinzia Dobrich i 6te te tormozim za6toto nie sme pove4e ot teb za6toto sme po blizo do Sofia, ttova e mantaliteta na mladoto pokolenie, piene 4alga i koi e po silen. Predstavete si v 3 4asa prez no6ta vi napadne niakoi kak 6te reagirate , ili 6te izbiagte ili 6te se otbraniavate toi poneje ne e imalo kade da izbiaga se e otbraniaval.
39 Tsvetoslav Krumov 03.03.2012 | 00:11
За това с избора има една много хубава песен Everlast - What it's like. Дали се оправдава или не, това е убийство, отнемане на живот. Никой няма правото да се прави на Господ и да решава кой заслужава да живее и кой да умре. Истината е, че манталитетът ни е да се правим на велики и недистъпни, да решаваме проблемите с кавги и побойща. Момчето е защитавало себе си и живота си, но неговият живот не е по-ценен, отколкото този на убитото момче. Все пак никой не е защитен от такива случай и той е реагирал инстиктивно. Дано никога никой не попада в неговото положение да трябва да избира дали да бъде убиец или (най-малкото) в болница. Поредният нелеп инцидент, за който се вини държавата, а не семейството, което е възпитало побойници, нито семейството, което не е възпитало сина си да решава проблемите си по друг начин, а не да отрича, че такъв съществува. Моето лично мнение е, че вината е на двете семейства за начина, по който са възпитали децата си, както и на манталитета на българина.
38 valentina nikolaeva 02.03.2012 | 22:40
ти за каква се помисли за миг??Ако беше твойто дете и някакви пияни боклуччари го нападнат,щеше ли да мислиш пак така?????
37 valentina nikolaeva 02.03.2012 | 22:20
Браво.......Напълно съм съгласна..ИЛКО НЯМА ВИНА..Момчето се е защитавало от тези гамени..Какво са се правили на интересни,ще чупят,като че ли им е бащиния..да си ходят в глупавия Перник и да си чупят на воля......
36 valentina nikolaeva 02.03.2012 | 22:14
6to za prostotiq si napisala..Vinoven bil...Vinovni sa oniq BOKLUCI koito neznaqt kakvo e da jivee6 v ob6tejitie i kato se vodqt studenti da badat takiva a ne mrasni dolni piqnici koito sa si go tarseli.Kakvo sa tragnali da se zaqjdat s mom4eto.nqma roditelski kontol tova e.....ako gi bqha vazpitali roditelite im 6tqha da znaqt za kakvo sa tam a ne da revat sega tehnite...
35 valentina nikolaeva 02.03.2012 | 22:08
напълно съм съглкасна с теб..За мен момчето няма никаква вина..А ако ония боклуци сред които е и тоя заклания(лека му пръст) бяха го убили??Тези студенти трябва да са наясно че са там за да учат а не да се наливат като прасета и да нарушават вътрешния ред в общежитието..
34 Dilyana ஜ Radoeva 02.03.2012 | 19:29
Няма да споря с теб, само ще ти пожелая никога да не се налага на теб и на твоите близки да правите подобен избор (съзнателен или инстинктивен).
33 MIMI Katelieva-Stoychova 02.03.2012 | 19:26
Ти колко човека познаваш наръгани с нож и да са оцелели?И колко такива пребити.Не отричам, че от побой може да се умре.Но това не означава, че мога да оправдая убийство.
32 Dilyana ஜ Radoeva 02.03.2012 | 19:21
Аз пък ще чакам сигурно, за да проверя дали ще ме убият или не... Не знам защо понякога хората пишат без грам да мислят. И не е съвсем теория на вероятностите. Самият Студентски град помни не един случай на смърт вследствие на побой от няколко човека срещу един. Ако си на мястото на майката на Стоян Балтво например, едно съвсем невинно момче, което беше жестоко пребито и почина на място, дали ще наричаш Илко убиец или ще си мислиш защо и твоят син нямаше нож тогава? И все пак не мисля, че това е въпрос на гледни точки, а въпрос на факти и на право. Нито един от нас не може да прецени за какво става въпрос по писаниците из медиите. Ето това е факт.
31 Radostina Chresteva 02.03.2012 | 18:59
Аз ще те питам теб, ако те нападнат трима пияни да те бият как ще реагираш, Казваш, че не е страшно да те пребият, така ли, ами ако те бият до толкова, че да те направят инвалид , а може и да те убият, не си мисли, че не може.Според мен е защитавал живота си. Но не се надявам да намери справедливост, съдебната ни система е такава, нагажда се според сумата.
30 MIMI Katelieva-Stoychova 02.03.2012 | 18:55
Зависи.Може и да се стигне, а може и да не се стигне - теория на вероятностите...Обаче от нож в гърба има по-голяма вероятност да останеш инвалид или да бъдеш убит.Факт.
29 Daniela vanderGoot 02.03.2012 | 18:44
а ти като неискаш да се месиш защо се обаждаш тогава
28 Daniela vanderGoot 02.03.2012 | 18:40
няма никакво значение че той е бил трезвен нападнали са 3-ма пияни. Според теб дали от побой не се стига до смърт или инвалид за цял живот???
27 Daniela vanderGoot 02.03.2012 | 18:38
няма никакво значение че той е бил трезвен нападнали са 3-ма пияни. Според теб дали от побой не се стига до смърт или инвалид за цял живот???
26 George Muhin 02.03.2012 | 18:08
Личи си, че не са Ви били никога пияни субекти! В много случаи такива побои завършват с мъчителна смърт, иначе битите остават инвалиди, често и в инвалидна количка! Мислите ли, че Илко е трябвало да избере този вариант пред варианта да се защити! Аз лично го оправдавам и съм сигурен, че той не е ударил с ножа нарочно с цел да убие - при такова меле нещата просто се случват, искаш или не!
25 Dilyana ஜ Radoeva 02.03.2012 | 17:27
Това, че не си трезвен, а си пиян, никога не е било смекчаващо вината обстоятелство. Точно обратното - утежнява положението ти. Последното нещо, за което съдът би се хванал, е фактът, че Илко е бил трезвен! Не става ясно дали е бил с пълното си съзнание обаче, защото е бил нападнат, т.е. възожно е у него да е бил въбуден основателен страх. Това зависи от фактите и е работа на прокуратурата да бъде установено дали става въпрос за неизбежна отбрана или не.
24 Jordan Russev 02.03.2012 | 17:17
самоотбрана!1 към 3,все пак е останал жив,убийство щеше да бъде ако беше заклал и тримата!
23 Nicolle Valerie 02.03.2012 | 17:16
Добре Вие познавате ли ги, та говорите и си правите изводи... Дразня се, че хора които не познават нито едната, нито другата страна се месят... Нямате ли си друга работа по дяволите ??
22 MIMI Katelieva-Stoychova 02.03.2012 | 17:16
Да, обаче има една подробност!И тя е, че Илко е бил трезвен и с пълното съзнание, че може да убие Марио, както е и станало.Не оправдавам пияните хлапаци, които са го тормозели, но чак пък да наръгаш човек, при това в гръб???Никъде не се споменава, че живота на Илко е бил в риск.Да, сигурно са щели да го пребият, но едно е да те бият, съвсем друго е да убиеш.За мен си е виновен и трябва да си излежи присъдата.Не може убийство извършено от трезвен човек, който си е със всичкия да бъде нещо нормално.Ненормалното е да го оправдаят.
21 Eleonora Dobreva 02.03.2012 | 16:51
I`M SORRY TOO ОБАЧЕ СМЯТАМ ЧЕ В СОДОМ И ГОМОР ЩЕ СЕ ПРЕВЪРНЕМ ТОЧНО ТОГАВА КОГАТО СЧИТАМЕ УБИЙСТВОТО ЗА НЕЩО НОРМАЛНО .НЕЗАВИСИМО ОТ КАКВО Е БИЛО ПРЕДШЕСТВАНО.....
20 Kamen Chakarov 02.03.2012 | 16:31
Ако мен ме нападнат 3/ма пияни с над 2 промила в кръвта пернишки гамени в 2 през ноща и имам нож под ръка .........Това нещо в цял свят се нарича самозащита и никой нормален съд няма морално право да отсъжда нищо друго освен невинен!Не е виновен този уплащен хлапак нападнат в два посред ноща от 3-ма ,а родителите на тези пернишки герои които нападат 3ма на един ,че така са си възпитали децата и властта която допусна един кампус да се превърне в Содом и Гомор и този нощен екшън да се приема за нещо нормално!
19 Tsvetoslav Krumov 02.03.2012 | 16:28
Ако потърсиш още малко информация по случая, ще разбереш защо се е стигнало дотам. И терминът "изпозаклал" някак не върви в случая, при положение момчето е наръгано веднъж...в гърба... Няма значение кой откъде е, важен е манталитетът ;)
18 Tsvetoslav Krumov 02.03.2012 | 16:28
Ако потърсиш още малко информация по случая, ще разбереш защо се е стигнало дотам. И терминът "изпозаклал" някак не върви в случая, при положение момчето е наръгано веднъж...в гърба... Няма значение кой откъде е, важен е манталитетът ;)
17 Tsvetoslav Krumov 02.03.2012 | 16:27
Ако потърсиш още малко информация по случая, ще разбереш защо се е стигнало дотам. И терминът "изпозаклал" някак не върви в случая, при положение момчето е наръгано веднъж...в гърба... Няма значение кой откъде е, важен е манталитетът ;)
16 Драго Попов 02.03.2012 | 16:27
Жалка е наистина и е плод на манталитет, съвсем прав си!
15 Драго Попов 02.03.2012 | 16:25
Нямаме достатъчно капацитет да си разрешим битовите драми това е истината!
14 Драго Попов 02.03.2012 | 16:24
Подобни неразбирателства възникват често между съквартиранти в Студентски град. Това обаче е излязло извън контрол!
13 Eleonora Dobreva 02.03.2012 | 16:24
МНОГО СТРАННО !!АКО КЛЕТОТО МОМЧЕ НЕ БЕШЕ ОТ ПЕРНИК ЩЕШЕ ДА Е ЖЕРТВА И МЪЧЕНИК НО ПОНЕЖЕ Е ОТ ПЕРНИК СЕ ОКАЗВА ЧЕ САМ СИ Е ВИНОВЕН ....ТАКА ЛИ !!НЕЗНАМ САМО НА МЕН ЛИ МИ СЕ ВИЖДА ЧУДНО ЧЕ 3-МА СА НАПАДНАЛИ И ``ТОРМОЗЕЛИ`` ЕДИН ПЪК ТОЙ НАЙ-СПОКОЙНО ИЗВАДИЛ НОЖА И ГИ ИЗПОЗАКЛАЛ.......
12 Карла Христова 02.03.2012 | 16:23
затова конфликтите трябва да се решават веднага, а не да се чака да се насъбере омраза
11 ivanka stoqnova 02.03.2012 | 16:16
конфликтът е продължил да тлее във времето и накрая видяхме какво се случи
10 Tsvetoslav Krumov 02.03.2012 | 16:11
"Илко Радев излиза от ареста по решение на прокуратурата, която се е отказала да внася искане в съда за постоянното му задържане" Добре, че сте интелигентни хора и умеете да четете :) Твърдоглавието е лошо нещо, но неслучайно има толкова много вицове за перничани напоследък. Истината се крие в тъпия ни манталитет. "От Витоша по-високо нема, от мене по-силен и убав нема и нема и да има". Тормозили са го, получили са си присъдата. Не е най-правилната, но такава е била ситуацията това се е случило. Сега единия ще погребе брат си, а другия ще живее цял живот с мисълта, че е убил човек. И защо? Защото "от мене по-силен нема"... Жалка история, но пък редовна в нашата страна, нали?
9 Svetoslav Lazarov 02.03.2012 | 16:11
jalko pisanie,shto ne si bila na negovo mqsto da te vidime
8 Valeridani Vasilev 02.03.2012 | 16:09
Един!Срещу трима! Действал е в условията на самоотбрана!
7 Svetoslav Lazarov 02.03.2012 | 16:09
shto ne se postavish na negovo mqsto a ,i togava da pishesh,ne sam za ubiistvo no tova qvno e bilo teror varhu nego i to ejednevno ,teq piqni hlapeta sa si go tarsili.Tova e psihika na tova mamche mu e doshlo v poveche taka ,che go opravdavam
6 Явор Михайлов 02.03.2012 | 16:09
Навсякъде умират хора, заради емоции, такава е човешката природа.
5 Явор Михайлов 02.03.2012 | 16:04
Много спорна ситуация. Не мога да оправдая убийство, но в случая е било при самоотбрана.
4 Dilyana ஜ Radoeva 02.03.2012 | 16:02
При неизбежната отбрана няма присъда, щото няма вина ;) И няма да се размине с 1000 лв., това е просто гаранция, която плаща, за да не кисне в ареста до делото.
3 Георги Чобанов 02.03.2012 | 15:56
Дано човекът си намери добър адвокат и да получи минимална присъда за "убийство при неизбежана самоотбрана".За съжаление на него и близките му,се е оказал на неподходящото място в неподходящия момент.
2 Минка Кавалджиева 02.03.2012 | 15:56
Да, наистина може и да не лъже, но трябва да си понесе последствията за убийството. Не може с 1000 лева да му се размине.Все пак това си е убийство.
1 Жулиетка Димитрова 02.03.2012 | 15:55
"От месеци е зреел конфликт между убития в Студентски град 19-годишен Марио от Перник, неговия близнак и техния съквартирант Илко, който наръга и уби Марио." И сега като си отиде Марио Илко дали се чувства по-спокоен... ехххх, в България умират хора заради емоции и липса на мисъл

ТВ програма

Кино

  • Сега По света и у нас
  • 20:45 Спортни новини
  • 21:00 Панорама с Бойко Василев
  • 22:00 Любов и саможертва тв филм /27...
  • 23:00 По света и у нас
  • 23:25 Ела, завържи ме! игрален филм...
  • 01:10 Още от деня коментарно предаване/п/
  • 01:40 100% будни сутрешно токшоу с...
  • Сега "Живот на кантар" - състезателно...
  • 22:15 "Кажи честно" - забавно шоу с...
  • 23:15 bTV Новините - късна емисия
  • 23:50 Премиера: "Добрият доктор" -...
  • 00:50 "Спирала" - сериал, с.6, еп.1
  • 01:55 "Приятели" - сериал, с.2, еп.6
  • 02:25 bTV Новините /п./
  • 03:00 "Преди обед" - токшоу с водещи...
  • Сега "Един за друг" (нов сезон) -...
  • 22:00 "Йелоустоун" - сериал, сезон 2
  • 23:00 Новините на NOVA
  • 23:30 "Твърде лично" - сериал, сезон 1
  • 00:30 "Частни детективи" - сериал, сезон 5
  • 01:30 "Черният списък" - сериал, сезон 8
  • 02:30 "Врагът отблизо" - сериен филм
  • 03:20 "Наследство" - сериен филм /п/
Какво е общото между цигарите и мазнините по корема Анализът им показва, че започването на пушенето и пушенето през целия живот е свързано с увеличаване на коремните мазнини.