Както и по-рано стана ясно, заради лошото време закъсняват и отменят влакове и автобуси. Освен това през последните дни се случва и да пренасочват самолети. Не такъв обаче е проблемът на група пътници, които останаха блокирани с часове на летище София.
Хората са клиенти на нискотарифна авиокомпания и трябвало да отлетят за Мадрит тази сутрин в 06:30 часа. Около час след това станало ясно, че това така и няма да се случи. Никой обаче от фирмата, която им продала билетите, не обяснил какво всъщност се случва.
"Държа да подчертая, че всички останали полети на авиокомпанията и на всички останали авиокомпании на летището бяха извършени. Има хора с малки деца, има възрастни хора. Беше ни казано, че евентуално последно ще летим в 14.30. Тук няма и кой да питаме, защото няма представителство на компанията, за да питаме какво се случва", разказва потърпевш пред БНР.
По принцип в такива случаи пътниците имат право на 400 евро компенсация. Това обясни Игнат Арсенов от Европейския потребителски център. Дали пострадалите все пак ще бъдат обезщетени е под въпрос.