С 281 млн. лв. ще реконструират жп линията Пловдив-Свиленград

Правителството одобри предоставянето на финансова помощ на НКЖИ

по статията работи: Ивелина Георгиева | 28.12.2011 | 17:45

Със свое решение кабинетът даде съгласие Управляващият орган на Оперативна програма "Транспорт" да подпише договор за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ на Държавно предприятие "Национална компания железопътна инфраструктура", предаде правителствената пресслужба.

С решението се предвижда Националната компания "Железопътна инфраструктура” да получи финансиране по проект "Електрификация и реконструкция на железопътната линия Пловдив - Свиленград по коридори IV и IX, фаза 2: Първомай - Свиленград" преди окончателното одобряване на проекта от Европейската комисия при условията на договаряне над бюджета на приоритетна ос 1 "Развитие на железопътната инфраструктура по Транс- европейските и основните национални транспортни оси ".

Решението предвижда финансовите средства в размер на 281 млн.лв. за реализирането на проекта да бъдат осигурени от недоговорен ресурс от Кохезионен фонд на Европейския съюз чрез Оперативна програма "Транспорт" 2007-2013 г. и/или от други оперативни програми.

В случай на невъзможност това да се случи в пълния необходим размер, разликата в средствата трябва да бъде осигурена от държавния бюджет.


Добави коментар
Моля, пишете на кирилица! Коментари, написани на латиница, ще бъдат изтривани.

Коментари


3 Borislav Bonev 29.12.2011 | 09:29
Кристияне, те тия мотриси аз не ги слагам в сметката, защото първо, че са малки и къси и второ - като нищо може да ги вземат от немската банка кредитор заради неизплатените задължения. 150 милиона кой ще ги извади - не знам...няма да съм аз :)))
2 Кристиян Стоянов 28.12.2011 | 19:23
Borislav Bonev, мотрисите Siemens Deziro би трябвало да са достатъчно бързи. Пък то и без това трябва да се купуват нови влакове, че старите са пълен боклук.
1 Borislav Bonev 28.12.2011 | 18:39
Хубаво, ще направите линията - до тук добре! И в един момент ще се окаже, че за такъв скоростен железопътен път каквито ще бъдат въпросните трасета, ние нямаме подходяща локомотивна машина, която да развива по-бързата скорост от 160 километра в час. Тогава ще се окаже, че ще трябва пари и за някой по-дърти бързи машини, каквито Румъния например има отдавна.

ТВ програма

Кино

  • Сега Последният печели...
  • 20:00 По света и у нас
  • 20:45 Спортни новини
  • 21:00 Референдум с Добрина Чешмеджиева
  • 22:00 Любов в окови 3 тв филм /18 епизод/
  • 23:00 По света и у нас
  • 23:25 Да надживееш Ескобар тв филм /42...
  • 00:15 Отблизо /п/
  • Сега bTV Новините - централна емисия
  • 20:00 "Dancing Stars" - танцувално шоу с...
  • 23:00 bTV Новините - късна емисия
  • 23:30 "Разобличаване" - сериал, с.3, еп.2
  • 00:40 "Дъф и Вазовски" - сериал, с.2, еп.2
  • 01:40 "Ослепително слънце" - сериал, с.2,...
  • 02:10 bTV Новините /п./
  • 02:50 "Преди обед" - токшоу с водещи...
  • Сега Новините на NOVA - централна емисия
  • 20:00 "Hell’s Kitchen България" (нов...
  • 22:00 "Кошмари в кухнята"- риалити
  • 23:00 Новините на NOVA
  • 23:30 "Военни престъпления: Лос...
  • 00:30 "911" - сериал, сезон 1
  • 01:20 "Престъпни намерения" - сериал,...
  • 02:15 "Моето име е Мелек" - сериен филм
Какво е общото между цигарите и мазнините по корема Анализът им показва, че започването на пушенето и пушенето през целия живот е свързано с увеличаване на коремните мазнини.