Центърът за градска мобилност стартира нов канал за комуникация. Чрез интерактивен чатбот във Viber, всеки ще може да получава новини за трафика в града, актуални разписания и маршрути на обществения транспорт, както и информация за паркирането и за видовете превозни документи, съобщават от ЦГМ.
За пръв път във Viber ще бъде възможно и заплащането на синя и зелена зона, благодарение на съвместната инициатива на водещата комуникационна платформа и ЦГМ.
"Потребителите ще имат възможността да изтеглят и безплатния стикер пакет на ЦГМ, който представя често срещани, а и забавни ситуации от ежедневието на забързания градски човек. Чрез свалянето на пакета те ще бъдат автоматично добавени към чатбота", е казал Никола Рогачев, председател на Съвета на директорите на ЦГМ, цитиран от пресцентъра на дружеството.
Новият канал за комуникация има за цел да улесни максимално достъпа до информация на хората. В него ще има новини за промени - маршрутни или в паркирането, ще може да се проверят условията за издаването на превозни документи или пък такива за винетни стикери, ще може да се видят най-близките пунктове за продажба и още много услуги.