Цонев: Хората от кръга "Капитал" не са видели и един избирател, а назначават министри

80% от лицата в Гражданския съвет на Реформаторския блок са близки до Прокопиев

по статията работи: Христина Рафаилова | 14.10.2013 | 08:38

Зад Гражданския съвет на Реформаторския блок, който се цели към властта на следващите избори, 80% стоят хора от кръга "Капитал”. Това стана ясно от думите на шефа на бюджетната комисия Йордан Цонев пред TV7.

Той подчерта, че това са лица на бизнесмена Иво Прокопиев и политолога Иван Кръстев и които представляват задкулисието в държавата. 

Това са хората, които не се видели нито един избирател, а назначават министри, без да носят отговорност, каза народният представител. Цонев призова Прокопиев да излезе и да каже, че негови министри са били Симеон Дянков и Трайчо Трайков. Според него бизнесменът е имал кадри и в кабинетите на НДСВ и на Иван Костов. 

Той подчерта, че хората зад Реформаторския блок са виновни за разцеплението на автентичното дясно. 

Управляващите ограничават до минимум бюджета на министерствата. Следващата година приоритетните политики няма да се гарантират със средства от ведомствата, а от два специални фонда, стана ясно от думите на Цонев.  

Народният представител коментира, че занапред министерствата ще разполагат с пари, за покриване на разходите  и тези по оперативните програми. Останалите политики, независимо, че са в ресора на съответното ведомство, ще се отпускат от отделни сметки и то за проекти.

В основния финансов закон ще има три основни приоритета – социална политика, икономически растеж и региони и образование. Именно те ще гарантират със средства от тези фондове. За финансиране ще могат да кандидатстват министерства, общини и региони с конкретни проекти. Те ще се печелят по ясно разписани критерии. Хората, които ще ги оценяват, ще бъдат от гражданския сектор и от синдикатите. 

Цонев информира, че тази седмица ще бъде внесен закон за офшорките. С новия текст те няма да имат право на участие в печатни и електронни медии, както и във финансови институции. 


Добави коментар
Моля, пишете на кирилица! Коментари, написани на латиница, ще бъдат изтривани.

Коментари


127 Охльо Бохльо 14.10.2013 | 17:16
Това ще е най–"хубавото" нещо,което може да ни се случи- Прокопиев да реди правителство ...
126 Пияно пиле 14.10.2013 | 17:04
На Прокопиев само да се докопа директно до властта му трябва,за да срине държавата напълно.
125 Radina Arabadjieva 14.10.2013 | 16:38
Не е изключено и това, за съжаление не всички хора са запознати с престъпленията на въпросния г-н, а той има достатъчно финанси да си направи нова партия,която да рекламира добре..
124 Kalin Petrov 14.10.2013 | 16:27
ОТдавна мъти водата ПРокопиев и се опитва да си направи собствен кабинет, сега РБ е следващия му опит, дано обаче никой да не се подведе на предстоящите избори.
123 Hari Bohosyan 14.10.2013 | 16:19
Идеята е да се дърпат конците задкулисно,иначе ако се смени властта, политическата конкуренция не би допуснала да се въртят далавери с новите.
122 Radin Dimitrov 14.10.2013 | 16:12
Като останат без офшорки ще ги видим тогава как бързо ще се преструктурират, не може да им се отрече,че поне бързо измислят нови схеми!
121 Koko Taysana 14.10.2013 | 15:51
само това остава, Прокопиев да вземе да си направи собствена партия,след това ще останем без държава, този човек отдавна трябваше да е в затвора, а престъпленията му да се разглеждат от прокуратурата, за съжаление това я стане, я не.
120 emanoil momchev 14.10.2013 | 15:31
Всичко се прави с цел, за да се продължи задкулисното управление в държавата.
119 Andrei Stoichev 14.10.2013 | 15:23
РБ е поредния опит на Прокопиев да източи всички държавни пари, сега като вижда,че с това правителство не може да се разбера как да измъква държавните средства, реши най-накрая сам да си направи партия! скоро няма да се учудя,ако сам застене с името си зад една евентуална партия!
118 Viktor Qnchev 14.10.2013 | 14:45
те даже и костюмите си не сменят,интересно ми е Кунева къде пак се реди, при положение че на предишните избори се сгромоляса партията ѝ..
117 emanoil momchev 14.10.2013 | 14:29
Реформаторският блок = сбирщина от стари мошеници, които ще си сменят само костюмите за пред хората.
116 Petur Marinov 14.10.2013 | 14:15
Само реформаторския блок ни липсва, там са само стари кучета, които многократно са продавали българския интерес в ползата на собствените си амбиции и на разни олигарси! Прокопиев правилно се е сдушил с въпросните хора.
115 Svetlozara Halacheva 14.10.2013 | 14:02
Вместо Прокопиев да е в затвора или поне да е подсъдим и да отговаря за престъпленията си, той се опитва да се намърда в политиката с поставени лица, реформатоския блок е ясно на всеки,че е дело на олигарха!
114 emanoil momchev 14.10.2013 | 13:48
Президента го пази все още, но ще дойде и този момент..
113 Георги Георгиев 14.10.2013 | 13:47
Само един такъв реформаторски блок ни трябва да ни завърти, ако реформата значи да станем още по-бедни ще трябва да го избегнем! Опрделено не трябва да се дава възможност на Прокопиев да си направи собствено правителство,
112 ваня иванова 14.10.2013 | 13:46
Цонев информира, че тази седмица ще бъде внесен закон за офшорките - сега да видим Плевнелиев какво ще прави. Пък и нали е много близък с Прокопиев.
111 emanoil momchev 14.10.2013 | 13:46
Хайде да внасят и закона за офшорките, да видим какво ще се случи с големите играчи!
110 ваня иванова 14.10.2013 | 13:44
80% от лицата в Гражданския съвет на Реформаторския блок са близки до Прокопиев - изобщо не се учудвам, Прокопиев отново се опитва да си плете кошницата, този път дано не му се получи.
109 Rosi Nikolova 14.10.2013 | 13:31
Само това остава, Прокопиев да си нареди собствен кабинет, тогава наистина ще се срине държавата, това не бива да се допуска да се случи!
108 Вяра Петрова 14.10.2013 | 13:20
Ще измисли друг начин да изнася пари, с куфарите,явно, или пък реформаторския блок пак ще ги разреши,
107 трендафил въжарски 14.10.2013 | 13:01
Какво ще прави сега Плевнелиев? Като забранят офшорките?:)
106 Ralica Hristova 14.10.2013 | 12:59
Прокопиев само инвестира в стари муцуни,за които знае,че са готови да изнесат Българските пари, ето сега реформаторски блок с кунева и останалите, игахти реформата ще е това, по-добре да не я виждаме
105 Кристина Минкова 14.10.2013 | 12:59
Цонев: Хората от кръга "Капитал" не са видели и един избирател, а назначават министри-така е,но защо са им избиратели,след като имат власт да ограбват страната?!
104 Кристина Минкова 14.10.2013 | 12:56
Така ще е докато съда не спре да си затваря очите,пред машинациите на Прокопиев,той използва всяка възможност да се вмъкне във властта с пълна сила.
103 капаче калпаче 14.10.2013 | 12:53
а сега Прокопиев инвестира в Кунева - затова мазници като Зеленогорски се навъртат около нея - надушили са парите:)
102 Ема Маринова 14.10.2013 | 12:49
Кога ще видим Прокопиев в затвора???
101 Жанин Пенчева 14.10.2013 | 12:08
Ми той най - добре знае как е забогатял и от какво , а на всички ни е ясно , че той това не иска да излезе наяве .... защото не е по честен начин направено .
100 dancho danchev 14.10.2013 | 12:07
Ще си подаде оставката, за да направи услуга на себе си.
99 p kehaiova 14.10.2013 | 12:06
Дано си права, хората да не гласуват за тях, каквито и обещания да дават.
98 трендафил въжарски 14.10.2013 | 12:06
Цонев информира, че тази седмица ще бъде внесен закон за офшорките. Aми сега Плевнелиев какво ще прави?
97 dancho danchev 14.10.2013 | 12:00
Нали са близки с Прокопиев, та Роската брани интересите му.
96 Жанин Пенчева 14.10.2013 | 12:00
Тези имат нюх на куче щом става дума за пари .
95 Жанин Пенчева 14.10.2013 | 11:58
Те никога няма да се докопат до властта , защото всички са наясно , че те освен да крадат друго няма да направят.
94 трендафил въжарски 14.10.2013 | 11:58
че те всичките им пари са в офшорки
93 трендафил въжарски 14.10.2013 | 11:56
Плевнелиев мълчи като риба, защото знае, че е мошеник
92 нова надежда 14.10.2013 | 11:56
а сега Прокопиев инвестира в Кунева - затова мазници като Зеленогорски се навъртат около нея - надушили са парите:)
91 Ема Маринова 14.10.2013 | 11:55
Цонев информира, че тази седмица ще бъде внесен закон за офшорките.-Плевнелиев и Прокопиев ще са много недоволни от тези промени,макар че са изпечени крадци като тях,това едва ли ще се окаже проблем.
90 нова надежда 14.10.2013 | 11:55
Всички знаят, че Трайчо и Дянков обслужваха интереси на Прокопиев - чудя се само бойко ли беше тъп, та не го разбра. ама и той може да се е облажил от парите на Прокопиев.
89 p kehaiova 14.10.2013 | 11:52
И тая с голямата уста е навсякъде.
88 Ruslana Hristova 14.10.2013 | 11:51
за какво им е да се срещат с избиратели, те не искат да правят партия за държавата, а искат партия,която да им помогне да си окрадат каквото има останало из държавата, така че изобщо не вярвам да вземат властта на следващите избори!
87 Кристина Минкова 14.10.2013 | 11:50
Цонев призова Прокопиев да излезе и да каже, че негови министри са били Симеон Дянков и Трайчо Трайков.-всички имат право да разберат истината,вече не се и съмнявам,че онази мижитурка Дянков е била под контрола на Прокопиев,време е да ги рамо до рамо и пред съда!!!
86 zhoro nov 14.10.2013 | 11:48
Ще е по-лесно, ако спрат Прокопиев да се меси в тази страна - от там политическите мошеници, останали без финансиране, рязко ще намялеят.
85 Мирела Денчева 14.10.2013 | 11:48
Те няма и да имат нито един избирател , защото народа не е толкова глупав , че да повярва на този отбор от престъпници.
84 Кристина Минкова 14.10.2013 | 11:48
Срам и позор,защо този Прокопшиев не е в затвора още,та той е враг на народа!
83 zhoro nov 14.10.2013 | 11:46
Че такива сам начело с Кунева!
82 zhoro nov 14.10.2013 | 11:45
Прокопиев дава пари на Кунева и затова всички в РБ я слушат, така ли?
81 valeri mechev 14.10.2013 | 11:44
точно това ще се окаже.
80 p kehaiova 14.10.2013 | 11:44
Много ми се иска до следващите избори Прокопиев да е в затвора.
79 valeri mechev 14.10.2013 | 11:44
и на мен ми става страшно и затова не искам да си мисля.
78 dancho danchev 14.10.2013 | 11:44
Този Реформаторски блок май ще се окаже сбирщина от мошеници, жадни за власт!
77 valeri mechev 14.10.2013 | 11:43
нищо не са видели от кръга капитал, но все пак искат да управляват по един или друг начин. тези хора са много опасни и ако им се позволи да управляват държавата ще ни доведат до просешка тояга и тогава не знам какво ще правим.
76 p kehaiova 14.10.2013 | 11:42
Става ми страшно само като си помисля, че може те да ни управляват.
75 трендафил въжарски 14.10.2013 | 11:42
Първо бяха Агнешките главички, после Глобална България, Типинг пойнт, а сега Реформаторският блок, изреди „творенията” им Цонев. самата истина
74 p kehaiova 14.10.2013 | 11:42
Цонев призова Прокопиев да излезе и да каже, че негови министри са били Симеон Дянков и Трайчо Трайков - и какво ще каже, че не са. От Прокопиев и истината, само някоя лъжа може да се чуе от него.
73 Margaritka Ilieva 14.10.2013 | 11:39
Прокопиев косвено си прави партия човека, само това остава да вземе,че да спечели на следващите избори, стига,че и в правителството на ГЕРБ Имаше поставени министри, ако има собствена партия,то тогава не ми се иска и да си представям какво ни чака!
72 трендафил въжарски 14.10.2013 | 11:39
Той подчерта, че хората зад Реформаторския блок са виновни за разцеплението на автентичното дясно. Абсолютен факт
71 dimityr penev 14.10.2013 | 11:36
и аз не искам да ставам свидетел на далаверите му.
70 dimityr penev 14.10.2013 | 11:36
и аз си знаех.
69 dimityr penev 14.10.2013 | 11:35
хората от този кръг са само престъпници, които искат да управляват държавата с диктатура и насилие. тези хора са много опасни и дори прокуратурата се страхува да се разправя с тях. не знам какъв е начина да ги накажат, но трябва да се намери такъв час по-скоро.
68 Ема Маринова 14.10.2013 | 11:32
Какво ще е,направо ни е бедна фантазията,ще се разграби и изнесе страната ни,Прокопиев е достатъчно алчен,че да продаде родината си и да я фалира,друг развой на нещата не се вижда ако той влезе по някакъв начин в управлението.
67 трендафил въжарски 14.10.2013 | 11:32
знаех си аз за реформаторския блок, че са банда стари мошеници
66 Anna Vasileva 14.10.2013 | 11:32
Изобщо не искам да ставам свидетел на далаверите на Прокопиев и амбициите му да източи всичките пари на държавата, трябва да бъде спрян и след като прокуратурата не може да го направи това, то е наш ред да се справим с крадеца, като му отрежем крилцата на предстоящите избори!
65 Анжелина ЖУЛИ 14.10.2013 | 11:32
Иво Прокопиев е проектирал този блок, събрал ги е всичките, само и само да се докопа до властта
64 Анжелина ЖУЛИ 14.10.2013 | 11:31
"Това са хората, които не се видели нито един избирател, а назначават министри, без да носят отговорност, каза народният представител. Цонев призова Прокопиев да излезе и да каже, че негови министри са били Симеон Дянков и Трайчо Трайков. Според него бизнесменът е имал кадри и в кабинетите на НДСВ и на Иван Костов. " - Е, то много ясно, че еимало, нали точно в годините на Прехода Прокопиев си прави имеприята и трупа богатства по другия начин. Това всички си го спомняме.
63 Ема Маринова 14.10.2013 | 11:30
80% от лицата в Гражданския съвет на Реформаторския блок са близки до Прокопиев-какво значи това,че това е пасмина,която трябва да отиде в затвора заедно с Прокопиев...Този блок може и да е създаден от останалите 20% с най-добри помисли,но докато престъпниците имат място вътре,блока няма място в политиката!
62 Todor Varbanov 14.10.2013 | 11:26
Не му стигат всичките далавери на Прокопиев през годините, а сега иска да пусне пипала в страната ни със своята партия на реформаторите. Представям си какви далавери ни е приготвил през "новият сезон"...
61 Djoni Penkov 14.10.2013 | 11:24
"Според него бизнесменът е имал кадри и в кабинетите на НДСВ и на Иван Костов" - Явно Прокопиев умело се е научил през годините да се слива с всички правителства и да черпи блага от тях. Това не трябва да се случва за напред. Вън Реформаторите от българската държава.
60 Mitko Chokov 14.10.2013 | 11:21
До кога ще оставяме олигархията да ни управлява ? Ми той Прокопиев си дърпа конците на министрите както намери за добре, а сега си представям какво ще е ако паритята му влезе във властта.
59 Георги Гошев 14.10.2013 | 11:20
Според мен Реформаторският Блок няма да събере никакъв вот на доверие. По - скоро ако се направи класация, за най - мразена партие. Те ще са на първо място !
58 Stoio Jelev 14.10.2013 | 11:17
Я се замисли, те откъде имат пари за реклама Реформаторският Блок? Иво Прокопев сигурно хвърля много пари, за тяхната кампания. Той само партия си нямаше, ама вече и това се случи.
57 Grigor Mitev 14.10.2013 | 11:14
Събрала се цялата олиархия, начело с Прокопиев и очаква да я подкрепим. Аз не познавам българин, който да иска да си причини това доброволно. То само по себе си ми звучи абсурдно.
56 Hristo Penchev 14.10.2013 | 11:12
Мисля, че моето мнение за Иво Прокопиев и реформаторите, съвпада с мнението на доста хора! Всички сме единодушни, че ако се създаде правителство под негова диктовка, това ще унищожи странатати. В момента сме зле, но с тях ще ударим истинското дъно.
55 Иван Ангелов 14.10.2013 | 11:10
Няма да е лошо някой да спре Иво Прокопиев, защото нанася непрекъснато щети на държавата. Това е много жалко според мен и не може да продължава повече.
54 Afo Balinov 14.10.2013 | 11:10
Нито един от моите приятели и познати не подкрепя реформаторите. Като се разбра, че Иво Прокопиев стои зад тях, много бързо мнението ми за тях се промени. Ама то като се замислим, там има много комунисти като Меглена Кунева например, която е възпитавана в този дух, пък е тръгнала да реформира.. чак ми става смешно и тъжно, че още има хора, които да и вярват.
53 david copperfield 14.10.2013 | 11:10
От "Капитал" винаги са се стремили да имат министър в някой кабинет, който да лобира за тях и могат да се радват на влияние. Това определено не е добре и според мен. Политиката ни е болна и мършава.
52 Миро Т 14.10.2013 | 11:09
Дянков и Трайков бяха махнати от Бойко, защото много добре разбра какви далавери са правели с Прокопиев и си измисли някакви оправдания, за да ги разкара.
51 David Hayemaker 14.10.2013 | 11:08
Кръгът "Капитал" ще направи всичко възможно да дойде на власт. Росен Плевнелиев е личен приятел с Иво Прокопиев, така че и той напада сегашното правителство, за да може да го свали от власт.
50 Ivo Maglov 14.10.2013 | 11:07
Хубаво е, че от време на време излиза някой, който да каже какви ги върши олигархията в лицето на Иво Прокопиев и компания. То си е страшно да изкарваш на бял свят такива истини, защото не знаеш после какво може да ти се случи...
49 david copperfield 14.10.2013 | 11:07
"Той подчерта, че това са лица на бизнесмена Иво Прокопиев и политолога Иван Кръстев и които представляват задкулисието в държавата." - Това е публична тайна, но най-накрая беше оповестено официално и сега много хора ще останат изненадани. Аз лично не съм, защото олигархът Иво Прокопиев отдавна се бърка в политиката.
48 Sasho Hristov 14.10.2013 | 11:07
Дадоха държавата на концесия на такива мафиоти като Прокопиев и после какво добро можем да очакваме да ни сполети?! Толкова печеливши предприятия бяха разпродадени и оглозгани, че не е истина. А колко от неговото портфолио фалираха и оставиха сума народ на улицата?!
47 Миро Т 14.10.2013 | 11:06
Прокопиев в момента плюе по правителството, защото няма никаква връзка вътре в него. Иска да дойде ново такова, за да може да си прави далаверите и да се радва на повече свобода. През годините е правил далавери с Лидия Шулева, "Р.Овч.", Дянков, Трайков.
46 Momchil Mladenov 14.10.2013 | 11:05
"...Прокопиев да излезе и да каже, че негови министри са били Симеон Дянков и Трайчо Трайков" - Това това вече стана ясно за всички, но ако си мислим, че Иво Прокопиев ще си признае за тях, ще има дълго да чакаме. Той никога за нищо не е виновен...
45 Бай Спас 14.10.2013 | 11:05
Шулева нали бе разследвана за това, но някаква коручпирана съдийка, която в момента е подсъдима я оправдава. Прокопиев винаги се е радвал на благоволението на енергийните министри - Шулева, Овчаров, Трайков. Така стана сериозен фактор в този доходоносен отрасъл.
44 David Hayemaker 14.10.2013 | 11:04
"80% от лицата в Гражданския съвет на Реформаторския блок са близки до Прокопиев" - Значи означава, че се готви да влезе отново в политиката, естествено задкулисно и да нарежда на енергийния министър какво да прави и как да му осигурява лоби.
43 Иван Ангелов 14.10.2013 | 11:04
Кръгът "Капитал" от край време се бърка в политиката. Олигарси като Прокопиев се надяват да играят с всяко едно правителство, но дано прокуратурата най-сетне се задейства и да го погне за всичките далавери и измами, които е правил през годините.
42 Krasi Leventa 14.10.2013 | 11:04
"Според него бизнесменът е имал кадри и в кабинетите на НДСВ и на Иван Костов." - при НДСВ не бе ли очевадно, че Шулева е негов човек, след като им осигури консултирането на редица ключови сделки, най-сериозната от които бе продажбата на БТК, където Прокопиев бе и консултант, и се сдоби заедно с Бориславова с акции.
41 Momchil Mladenov 14.10.2013 | 11:03
Ако те дойдат на власт, злоупотребите ще са ни най - малкият проблем, по важно ще е как ще храним семействата си и какво ще стане с българските институции, може би Прокопиев ще тръгне да продава каквото е останало.
40 работната пчела 14.10.2013 | 11:03
Ако в един момент кръгът "капитал" дойдат на власт,това ще означава,че България ще стигне дъното, в момента поне сме що годе богата държава,поне в държавата има пари, ако стане така,че РБ спечелят следващите избори, тогава ще видим как може да се краде..
39 Grisha Tasev 14.10.2013 | 11:00
За какво са им избиратели и явно участие в политиката като е по-лесно да се крият зад маската на анонимността и да се слагат на всяко правителство, предлагайки преди всичко медиите си в услуга на въпросните политици.
38 empty world 14.10.2013 | 10:57
Те кръгът "Капитал" ако дойдат на власт, това означава, че ще бъдем управлявани от олигарси! Това за мен е дедопостимо, защото съм сигурен, че Прокопиев и компания отново ще злоупотребяват с властта на наш гръб и на гърбът на държавата!
37 Jivo Fidanov 14.10.2013 | 10:56
Автентичното дясно загина, след като червената кукувица Кунева стана негов неформален лидер. Самият Прокопиев няма скрупули да се заиграва, както с червени, така и със сини депутати, както видяхме през годините и за това се разбира толкова добре с политиците, чиито най-висш идеал са парите като Р.Овч, Шулева, Дянков и пр.
36 крива вежда 14.10.2013 | 10:55
Значи Дянков и Трайков са били негови министри на Прокопиев. Видяхме колко сбъркаха държавата ни, а сега Прокопиев е на път да влезе в политиката или по точно неговата партия - Реформаторският блок и да сложи още министри. Това почва много да ме тревожи.
35 Liubomira Panajotova 14.10.2013 | 10:52
Наивно да се смята, че Прокопиев ще излезе и открито ще си признае за политическия инженеринг на Типинг пойнт. А връзката му с Трайков и Дянков бе повече от очевадна - първия го дари с концесии и прикриваше далаверите му в енергетиката, а втория - негов състудент, който си го внесе за поста финансов министър и който присвои сериозни суми от касата и втория стълб на осигуряването в полза на Прокопиев. От това по-красноречиви факти здраве му кажи.
34 otec natanail 14.10.2013 | 10:52
Значи "Капитал" редили министри.. !?! Това е много тъжно и в същото време - опасно за България. Някой трябва да спре тези хора, защото не искам да знам какво може да стане, ако хората на Прокопиев влязът във властта.
33 meden rudnik 14.10.2013 | 10:49
Лелееее.. Как ще допуснем 80% от хората на Иво Прокопиев (кръгът Капитал), да влязат в парламента. Забравихте ли как за жълти стотинки той продаде БТК. Аз лично не искам това да се повтори с някоя друга българска институция. "Капитал" са много опасни и не трябва да им се дава никъква власт.
32 Живка Кукузян 14.10.2013 | 10:49
Ами служебния кабинет, който уж състави президента?! И той бе изцяло конструиран от тях. Президентската администрация също е пълна с хора на олигарха.
31 Petko Kolev 14.10.2013 | 10:47
Сиреч ще гледаме римейк на истгорията с ГЕРБ, които също бяха проект на кръга Кипитал и видяхме колко свои министри имаше там Прокопиев - Плевнелиев, Караджова, Дянков, Трайков, който по настоящем е част от ГС на РБ.
30 набръчкан мозък 14.10.2013 | 10:47
И аз съм забелязъл същото, медиите на Прокопиев винаги са писали тенденциозно "за" или "против" определени лица, институции и т.н. Те в момента представят реформаторите едва ли не като спасители, а истината е далеч по разлина !!!
29 Silvi Milenova 14.10.2013 | 10:45
Кръгът Капитал се опитватда си наредят на ново правителство, бяха много добре облагодетелствани покрай ГЕРБ, а сега явно със сегашната тройна коалиция не могат да се разберат как да действат, а и старите схеми от преди години бяха наистина успешни, що ли да не си наредят нов кабинет..
28 avram bakalina 14.10.2013 | 10:45
и аз не искам да си представям.
27 Dimi Petkov 14.10.2013 | 10:45
Този Реформаторски Блок на чело с Кунева и Прокопиев в сянка, трябва незабавно да бъде спрян. Там има хора, които са вредни за България и могат да ни докарата сериозни проблеми.
26 avram bakalina 14.10.2013 | 10:44
кръга капитал се опитва да овладее държавата по един или друг начин. този кръг се финансира директно от американското правителство и джордж сорос, което може да бъде много опасно за дръжавата.
25 Dimitar Sachkov 14.10.2013 | 10:42
Много се надявам Иво Прокопиев да Не влезе във властта, чрез реформаторският блок, защото това ще разклати толкова държавата ни, че сигурно ще заприличаме на Гърция.
24 кученцето пиджи 14.10.2013 | 10:39
България може сериозно да пострада ако реформаторите дойдат на власт. Представяте ли си какво може да ни се случи, ако Прокопиев почне да дърпа конците на държавата. Аз не искам да си представям и много силно вярвам, че това няма да се случи.
23 дрезгав глас 14.10.2013 | 10:36
Не е за вярване колко е нагъл Прокопиев, след всичките приватизации, чрез които той разрграби държавата ни, иска да продължава и то като вкара новата партия на реформаторите в парламента. Нека прокуратурата го разследва, това е недопустимо.
22 Пламен Панайотов 14.10.2013 | 10:33
Те реформаторите ( както те се наричат) , нямат нищо реформаторско в себе си. Я си помислите Кунева ли ще ни реформира ?? Представям си какви може да ги свърши за нула време. Тя доказа, че не може да води преговори в наш интерес и преди години съсипа енергетиката ни със затварянето на двата ни напълно изрядни атомни блока ! Марш от политиката !
21 Анжелина ЖУЛИ 14.10.2013 | 10:32
"80% от лицата в Гражданския съвет на Реформаторския блок са близки до Прокопиев" - Което е възмутително. Иво Прокопиев е пряко обвързан с медията си и явно им прави безплатен ПР, гледам че редовно се пише за тях там и то все положително
20 Батко Реджеп 14.10.2013 | 10:31
До кога ще траем кръгът "Капитал" ? Те вече и партия си направиха и са се устремили към властта. За бога, не им давайте шанс! Тези кумунисти ще съсипят държавата ни !
19 Баба Пъша 14.10.2013 | 10:30
В последните социологически проучвания ясно се видя, че Реформаторският Блок събира едва 4,5 % от гласовете и няма голям шанс да влезе в парламента. Аз обаче се съмнявам, че те са събрали толкова много гласове, може би реформаторите са манипулирали социологическото проучване. Това би било напълно в стила на Иво прокопиев !
18 Старата Госпожа 14.10.2013 | 10:26
Аз мисля, че не трябва да подкрепяме реформаторският блок след като зад него стои Иво Прокопиев. Ми той ако влезе посредством тях в политиката, ще ни разкаже играта и ще ни срине икономиката.. Ще ни разграби от всякъде !
17 чичо съби 14.10.2013 | 10:24
Представям си колко силна предзиборна кампания ще направи Реформаторският блок и по този начин гласът намалките, здравомислещи партии няма да бъде чут. Какво избирате? Младите, мотивирани хора или старите лица свързани с олигархията. Мисля, че изборът не е много труден.
16 нелепо съвпадение 14.10.2013 | 10:22
Реформаторите не са никък "десни".. Пълни са с кумунисти и провалили се министри.. Този блок ако успее да влезе в парламента, аз ще си купя еднопосочен билет за някъде и няма да се върна...
15 Krist Novoselic 14.10.2013 | 10:20
За никой не е тайна, че Иво Прокопиев гласи част от министрите във всеки кабинет. Толкова се е слял с властта, а даже това не му стига, та иска и цяла партия да вкара в парламента. Е.. това на нищо не прилича вече !
14 tiha paranoq 14.10.2013 | 10:19
Не ги ли е срам Реформаторите да се натискат във властта, при положение , че никой няма да ги избере, знаейки че зад тях стои Иво Прокопиев. Българите няма да изберат мафията да ги управлява !
13 Оперен Певец 14.10.2013 | 10:17
"80% от лицата в Гражданския съвет на Реформаторския блок са близки до Прокопиев" - Тези хора са заплаха за нацията. Не трябва позволяваме на Прокопев да дърпа юздите на държавата, чрез Реформатоския Блок. Това ще бъде изключително пагубно...
12 Ivan Mitev 14.10.2013 | 10:15
Напълно съм съгласен! Иво Прокопиев иска да прати тези "реформатори" в парламента, за да има свои хора там и така по - лесно да прави далаверите си. Трябва да сме много глупави, за да ги изберем!
11 дойна крава 14.10.2013 | 10:10
прокопиев иска да управлява държавата чрез своя кръг капитал и чрез реформаторския блок. на този човек трябва да му се попречи по всякакъв начин да влиза във властта, защото това ще е пагубно за държавата.
10 Janeta Ivanova 14.10.2013 | 09:58
След като в Реформаторския блок са хора на Прокопиев в никакъв случай не трябва да им позволяваме да влязат във властта, този човек е способен да ограби народа ни и да унищожи българската държава.
9 Margо Filipova 14.10.2013 | 09:46
Все пак Прокопиев успя да си направи партия. Много се надявам да не влязат в управлението.
8 комара трайчо 14.10.2013 | 09:45
7 комара трайчо 14.10.2013 | 09:44
реформаторския блок се финансира изцяло от прокопиев и неговия кръг. тези хора искат само влияние и нищо друго. и съм сигурен, че наистина не са се срещнали с нито един избирател.
6 viktor viktorov 14.10.2013 | 09:38
Прокопиев никога няма да признае за задкулисните игри и назначенията на министри във властта с цел облагодетелстване на определен кръг от хора, колкото и да бъде призоваван да го направи.
5 visoko naprejenie 14.10.2013 | 09:37
Трябва,ама много знаем в прокуратурата колко са "капиталци",така че малко вероятно това да се случи, за съжаление.
4 SloMo disco 14.10.2013 | 09:35
Предишния кабинет имаше много голямо влияние от този кръг. Ключовите министерства бяха на Прокопиев. С една дума, Прокопиев беше министър-председател в сянка.
3 vasko vasilev 14.10.2013 | 09:22
От тях нищо добро не може да се очаква.
2 Georgi Hristov 14.10.2013 | 09:16
Това си е крайно нагло. Трябва прокуратурата да се захване с тях!
1 Мирела Денчева 14.10.2013 | 09:03
Аз даже си мисля , че 100 % от тях са си близки с Прокопиев.

ТВ програма

Кино

  • Сега Денят започва сутрешен блок с...
  • 09:20 100% будни сутрешно токшоу с...
  • 11:00 Култура.БГ предаване за култура с...
  • 12:00 По света и у нас
  • 12:25 Новини на турски език
  • 12:35 Малки истории
  • 12:45 Телепазарен прозорец
  • 13:00 Последният печели...
  • Сега "Тази сутрин" - сутрешен блок с...
  • 09:30 "Преди обед" - токшоу с водещи...
  • 12:00 bTV Новините - обедна емисия
  • 12:30 "Комиците и приятели" - комедийно...
  • 13:30 "Присъда" - сериал, с.2, еп.47 /п./
  • 15:00 Премиера: "Плен" - сериал, с.1,...
  • 16:00 Премиера: "Моите братя и сестри" -...
  • 17:00 bTV Новините
  • Сега "Здравей, България" - сутрешен блок
  • 09:30 "На кафе" - предаване на NOVA
  • 12:00 Новините на NOVA
  • 12:30 "Наследство" (премиера) - сериен...
  • 13:30 "Свободна да избира" (премиера) -...
  • 15:00 "Лабиринт към щастието" (премиера)...
  • 16:00 Новините на NOVA
  • 16:10 "Пресечна точка" - публицистично шоу
Какво е общото между цигарите и мазнините по корема Анализът им показва, че започването на пушенето и пушенето през целия живот е свързано с увеличаване на коремните мазнини.