Британските туроператори стартираха нова рекламна кампания, съвместно с дубайската авиокомпания Emirates, съобщава Telegraph. Целта й е привличането на повече заможни туристи на Острова.
Слоганът на кампанията е "Великобритания. Традицията в лукса", тя е насочена изцяло към свръхбогатите, тези с доходи от над 1 милион долара.
Emirates ще осигурява на туристите един незабравим полет до Лондон. Самолетът ще предлага всякакви удобства, ще невероятно меню и дори душове на борда.
Авиокомпанията ще се грижи за пасажерите си и след напускане на самолета, защото една от услугите, които предлага, е транспорт на багажа до хотела.
В центъра на рекламната кампания е ефектен уеб-сайт, който показва на посетителите, търсещи лукс, къде могат да си го осигурят.
В него са посочени адресите на всички петзвездни хотели, голф игрища, магазини за висша мода, скъпи ресторанти и бижутерски вериги.
Според участниците на форума на туроператорите, предлагащи луксозни почивки, провел се в Кан миналата година, пазарът за луксозни пътувания ще започне да се възстановява след финансовата криза и отново ще започне да бележи ръст.
На форума беше изразено мнение, че бизнесът с луксозни пътешествие в Индия ще увеличи приходите си с 15% за следващите пет години, което ще го направи най-бързо развиващият туристически сектор в цяла Азия.