От днес (12.10.11) М-Тел въвежда нов срок за обслужване на клиенти – всяка молба или запитване към мобилния оператор от клиент ще получава отговор в срок от седем дни, съобщават от М-Тел.
Новият срок се въвежда заради оптимизация на работата на компанията. Всеки клиент ще може да получи отговора на своето запитване или жалба по предпочитания от него начин – имейл или телефонно обаждане.
Запитвания и оплаквания се приемат от всички нива в дирекция "Обслужване на клиенти” – център за обслужване на *88, специализираните звена за обработка на писмени жалби, секцията "Въпроси и отговори” на сайта на компанията.
Възможност за подаване на заявка, предложение или оплакване е осигурена и във всеки магазин на оператора чрез електронен регистър, който се обслужва online. От тази година в социалната мрежа Facebook вече има и чат със сътрудник на М-Тел.