Близо 62 млн. американски интернет потребители, или 27% от онлайн аудиторията, ще играе на игри в социалните мрежи поне веднъж месечно през 2011 г.
Прогнозата е от доклад на анализаторската компания eMarketer.
Това представлява впечатляващо число, като се има предвид, че този тип игри започнаха да се развиват преди по-малко от две години, коментират експертите на компанията.
По нейни прогнози до 2012 г. в САЩ ще има общо 68,7 млн. любители на "социалните" игри.
За маркетолозите тази огромна аудитория и растящият интерес към сектора разкриват много възможности.
Фирми с разнообразна дейност намират начини да се възползват от интереса към играенето в социалните мрежи, като все по-често се предлагат различни виртуални стоки, оферти, реклами и кампании, които комбинират дигитални и виртуални продукти.
Очаква се експериментите в тази насока да продължават и занапред, стига "социалните" играчи да не се преориентират изведнъж към някоя нова мода в интернет.