Един от двигателите на Да, България" - топ рекламистът Мартин Димитров (с червената тениска на снимката), показа с пример "как безхаберието и некадърността на това управление се отразява на икономиката". За целта той използва млако дете, за което няма места в яслата в неговия квартал.
Ето какво написа Мартин Димитров:
Това е Калоян. Ние му викаме Калоянчо. Калоянчо е супер пичага, адски будно и много кротко за възрастта си дете.
Колоянчо е син на Дани, която е супер акаунт. Дани е в агенцията ни почти от самото начало и се справя супер.
За Калоянчо, разбира се, няма ясла. Това, което разбирам е, че в "Красно Село" има над 400 деца на възрастта на Калоянчо, които чакат за около 20 места.
Разбира се, има и частни ясли. Най-евтините, които са прилични, са по 600 кинта.
Както споменах по-горе, Дани се справя супер. Но, това са млади хора, които тепърва ще се развиват в кариерата си, те все още не получават доходи, които им позволяват с лекота да дават 600 лева на месец за ясла.
Съответно, ти като работодател, започваш да мислиш как да увеличиш заплатата на Дани, която е супер акаунт, за да може по-леко да понесе частната ясла.
В година, която е толкова непредвидима, че изобщо не знаеш какво ще бъде утре.
Същото е положението и на Ев, която е нашият копирайтър. И нейното дете няма ясла.
Сега, представете си го в по-големи компании. И също така си представете, че работодател може да бъде в ситуация, където иска да увеличи заплата, но просто в даден момент не може да си го позволи.
Ето как безхаберието и некадърността на това управление се отразява на икономиката. Ние мислим как да вдигнем заплати, защото държава, кмет и община не могат да покрият базови очаквания. Като например това детето ти да има ясла.
Толкова за грижата на тази власт към младите родители, към децата и към бизнеса. Те, най-много да хвърлят 50 лева и това е.