Американската верига от магазини Wal-Mart съобщи за новата си кампания за занимания на децата в САЩ в летните месеци, когато училищата са затворени. За целта от компанията отпускат 25 млн. долара на 350 неправителствени организации.
Кампанията намалява различията между богатите и бедните деца в страната, които нямат равен достъп до летни обучения, както и нужната им здравословна храна, коментират от Националната асоциация за лятно обучение.
Wal-Mart насочва усилията си в три направления. Едното е предоставяне на осем милиона порции храни за 85 хил. подрастващи от бедни семейства през лятото. 20 хил. деца пък ще имат достъп до образователни програми.
5 хил. ученици ще имат възможност да участват в летни стажове в компании от Чикаго, Детройт, Лос Андежилис, Ню Йорк и Вашингтон.