Националният дворец на културата е с нов съвременен билетен център, който се намира на югозападната страна на сградата.
Центърът работи от два месеца, но към настоящата дата вече е напълно завършен като интериор и оборудване, съобщиха от Пресцентъра НДК.
Основният замисъл е комфортна и модерна среда с повече улеснения и възможности за посетителите и организаторите на събития в НДК.
Външните входове на помещението са два, но освен тях може да се влезе и отвътре, откъм централното фоайе, което улеснява придвижването на посетителите в по-натоварените периоди.
На територията на центъра работят 8 каси (за сравнение в стария билетен център бяха 3), които предотвратяват струпването на големи опашки.
Над всяка каса, както и в двете фоайета са разположени монитори, които информират за предстоящи събития и играят ролята на рекламни канали. Продажбата на билети е модернизирана и изцяло електронна. Продължава и възможността за покупка през онлайн платформи като Eventim.bg.
Сред удобствата за посетителите са обособено място за изчакване, зона за отдих, стойки за велосипеди и безплатен интернет. За хората в неравностойно положение и майките с детски колички са предвидени платформа и рампа.
До края на годината ще заработи и собствена онлайн система за купуване на билети, както и нов сайт на НДК.
"Новият билетен център е част от по-голям проект за осъвременяване и модернизиране на НДК”, съобщиха от ръководството. Целта ни е да сме в крак с актуалните тенденции и да сме максимално функционални. В момента разработваме и нова рекламно-информационна система за сградата, както и проект за осветяването на Двореца”.